Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2015, 12:42
patatjemayo
patatjemayo is offline
Heey iedereen x ik heb een goeie vriendin ..alleen heeft ze alleen mij.het is nogal vervelend en ze word snel boos of chaggerijnig als ik Ff iets doe wat haar niet zint.volgend jaar gaan we naar een andere klas! Wat moet ik dan doen dat we elkaar uit het oog verliezen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-03-2015, 13:10
Elin3
Elin3 is offline
Wat wil je nu precies? Je hebt een beste vriendin waarvoor jij haar enige vriendin bent. Nu zit ze je dus eigenlijk te dicht op de huid. Maar volgens jaar komen jullie in een andere klas. Ben je bang dat jullie uit elkaar groeien? Of juist dat ze in de pauze nog steeds jou claimt?
Oud 14-03-2015, 13:27
Verwijderd
Wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 13:34
patatjemayo
patatjemayo is offline
Citaat:
Wat wil je nu precies? Je hebt een beste vriendin waarvoor jij haar enige vriendin bent. Nu zit ze je dus eigenlijk te dicht op de huid. Maar volgens jaar komen jullie in een andere klas. Ben je bang dat jullie uit elkaar groeien? Of juist dat ze in de pauze nog steeds jou claimt?
Ik wil een beetje van d'r af
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 13:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil een beetje van d'r af
Ga dan gewoon eens in gesprek met haar "Ik vind je wel aardig, maar ik het het idee dat je te veel op mij leunt. Ik wil wat meer ruimte."
Oud 14-03-2015, 13:57
patatjemayo
patatjemayo is offline
Citaat:
Ga dan gewoon eens in gesprek met haar "Ik vind je wel aardig, maar ik het het idee dat je te veel op mij leunt. Ik wil wat meer ruimte."
Als ik dat doe word ze waarschijnlijk boos.en ik kan er niet tegen als mensen boos zijn.maar denk je dat we minder contact krijgen als naar een andere klas gaan?en waarom word ze zo snel boos??
Met citaat reageren
Oud 14-03-2015, 14:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ik dat doe word ze waarschijnlijk boos.en ik kan er niet tegen als mensen boos zijn.maar denk je dat we minder contact krijgen als naar een andere klas gaan?en waarom word ze zo snel boos??
Ze word waarschijnlijk boos omdat ze zo erg op jou leunt. Natuurlijk is het niet zo leuk als iemand minder met je om wil gaan, maar als dat ook nog jouw enige vriendin is dan snap ik die woede en paniek best. Het is wel goed om gewoon eerlijk tegen haar te zijn. Desnoods eerst subtiel, door wat vaker iets met een groep te doen, of aan te geven dat je het raar vindt dat ze geen vriendinnen heeft naast jou.
Oud 14-03-2015, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk niet. Gewoon niet meer mee praten is veel makkelijker als je toch geen contact wil.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2015, 05:01
bierkoning
bierkoning is offline
Praat het uit met haar. Zet duidelijk je grenzen. Een vriendschap moet iets leuks zijn waar beide zich prettig bij voelen.
Oud 18-03-2015, 19:19
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom noem je haar 'bestie' en 'goeie vriendin' als je van haar af wil?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2015, 19:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom je iemand 'bestie' zou willen noemen is überhaupt wel een goede vraag, trouwens, ongeacht eventuele afwimpelplannen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2015, 12:30
LekkerStampen
LekkerStampen is offline
Ik zou zeggen. Pompen en dumpen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten