Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2015, 15:33
anoniemejongen1
anoniemejongen1 is offline
Hi allemaal ik ben 13 jaar en ik heb eczeem of hoe je dat ook spelt aan mijn penis.... nou krijg ik afentoe van de dermatoloog zalfjes alleen het is al jaren zo en de zalfjes werken nie altijd... nou is mn vraag dat stel als ik over 2 jaar seks heb en mn penis is nog steeds zo, gaat mijn vriendin (kheb al vriendin maar noh geen seks) het dan erg vinden?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 15:34
Elin3
Elin3 is offline
Dat zal echt van je vriendin afhangen. Heb je het haar al eens gevraagd? En nog een belangrijk aspect: is het besmettelijk? Of is het pijnlijk voor jou als jullie seks zouden hebben wanneer je last hebt van eczeem?
Oud 21-03-2015, 15:37
Pluis
Pluis is offline
Natuurlijk is eczeem niet besmettelijk. Waarschijnlijk merkt je vriendin er niets van, ik neem tenminste aan dat het aan de basis zit en niet op je eikel?
Verder gaat eczeem ook nooit helemaal over, maar het kan wel tijdelijk weggaan met die zalfjes van de dermatoloog. Smeren smeren smeren dus!. En geen zeep op de plekken met eczeem.
Oud 21-03-2015, 15:37
anoniemejongen1
Ik heb er geen last van en het is waarschijnlijk niet besmettelijk en als het wel is dan voorkom ik dat door een condoom te gebruiken, ik vind het moeilijk om er over te praten omdat ik niet zo open ben als het om zulke dingen gaat maar ik kan het eens proberen te vragen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 15:38
anoniemejongen1
Citaat:
Natuurlijk is eczeem niet besmettelijk. Waarschijnlijk merkt je vriendin er niets van, ik neem tenminste aan dat het aan de basis zit en niet op je eikel?
Verder gaat eczeem ook nooit helemaal over, maar het kan wel tijdelijk weggaan met die zalfjes van de dermatoloog. Smeren smeren smeren dus!. En geen zeep op de plekken met eczeem.
Naja er zit een heeel dun laagje het zakje maar dat is hoop ik nie erg
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 15:40
anoniemejongen1
Ik heb het trouwens al sinds kleins af aan en het is toen ik 11 was of 10 was het voorbij alleen op me 12de kwam het terug
Met citaat reageren
Oud 21-03-2015, 15:58
Elin3
Elin3 is offline
Houdt het eventueel verband met verminderde weerstand? Ik heb vaak dat ik vreemde huidirritatie krijg wanneer ik erg moe ben (lange tijd weinig slaap). Dan zou je daar rekening mee kunnen houden.
Oud 25-03-2015, 00:22
1337Gamer
1337Gamer is offline
eczeem aan je pik is kut, als ik een vrouw was zou ik die niet graag aanraken laat staan in me hebben. Omgekeerd lijkt een kutje met eczeem me ook kut :'D
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten