Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2015, 18:22
EmilyxMoon
EmilyxMoon is offline
Hehoi!

Ik ben Emily en ik ben 20 jaar oud...
Ik heb nu sinds een paar maanden een vriend (19 jaar) waar ik ook erg gelukkig mee ben.

alleen nu heb ik wat moeite met het onderhouden van deze relatie
en zou het fijn vinden om wat meningen van jullie te horen (LIEFST JONGENS)

1) Ik ben al lang seksueel actief en heb mijn vriend ontmaagd nu vind mijn vriend het vervelend dat ik geen maagd was, hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
wat kan ik doen om hem gerust te stellen?

2) Ik heb vaak sjans maar hier reageer ik niet op. mijn vriend vind het als nog vervelend en wanneer we naar feesten gaan gun ik hem vrijheid alleen wil hij me niet alleen laten omdat hij me niet vertrouwt. Hoe laat ik zien dat ik alleen maar geïnteresseerd ben in hem?

Ik zie dat hij het er erg moeilijk mee heeft en gesprekken lijken een beetje te werken maar dat is nog niet genoeg..

Hoop dat iemand mij wat tips kan geven!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2015, 20:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
1. Zijn probleem. Zeg 'm dat 'ie er mee moet dealen.
2. Zijn probleem. Zeg 'm dat 'ie er mee moet dealen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2015, 07:32
bierkoning
bierkoning is offline
Tja. Wat er al gemeld wordt.

Wat kun jij eraan doen dat je al seks hebt gehad. Niets....
Hij zal dat moeten accepteren.

Praat met hem over je gevoel. Zeg hem dat jij hem wel vrij laat maar hij jou niet. En dat dat jou een onprettig gevoel geeft en dat dat op den duur kan zorgen dat het spaak loopt. Je niet vrij voelen is natuurlijk geen goede basis. En ook daar moet hij dus dealen.
Oud 24-03-2015, 11:27
Verwijderd
1) Hij moet niet whinen.
2) Hij moet niet whinen.

Je mag best een keer streng voor hem zijn en dat zeggen want hij is onredelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2015, 17:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
1) Hij moet niet whinen.
2) Hij moet niet whinen.

Je mag best een keer streng voor hem zijn en dat zeggen want hij is onredelijk.
Oud 25-03-2015, 05:59
Qimm
Qimm is offline
Ik was al bang dat ik de enige zou zijn die het een zeur vond
Oud 25-03-2015, 12:12
feniks
feniks is offline
Lekker, zo'n relatie waarin je vertrouwd wordt.
Ik zou hem de keuze laten: als hij jaloers blijft, en jou weigert te vertrouwen, zou ik hem dumpen. En dat ga je uiteindelijk toch doen, als hij zich niet gaat gedragen, want met zo'n kever kun je nooit een fatsoenlijke relatie onderhouden.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2015, 21:06
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Even serieus: hij is boos/teleurgesteld/heeft een mening dat jij je seksuele debuut eerder hebt gehad dan jij en doet daarom moeilijk?
En daar bovenop vertrouwt hij je niet als je met andere mannen kletst en zij flirten een beetje met je?

Je partner is niet alleen erg ouderwets in opvattingen, maar vooral ook erg onzeker. Vertel hem alsjeblieft dat hij snel volwassen moet worden in dat opzicht. Want aan allebei de situaties kan jij niets doen/ heb jij geen controle over. Of wil je je anders gaan kleden/gedragen/jezelf wegcijferen voor hem? Geloof mij, als je jezelf niet kan zijn in je relatie, moet je niet bij deze jongen zijn. Been there, done that!
Oud 27-03-2015, 21:52
Verwijderd
1. Niet tegen hem vertellen over wat je ex in bed deed. Aangezien ik al niet het idee heb dat je dat doet, wordt de vraag meer wat híj kan doen om er geen last van te hebben dat jij nu eenmaal een verleden hebt. Daar kun je het eventueel met hem over hebben. Zou kunnen dat hij vooral aan zijn zelfvertrouwen moet werken. Daar mag je hem best bij helpen maar dat is uiteindelijk niet jouw verantwoordelijkheid maar de zijne.

2. Er niet op in gaan als je sjans hebt. Maar dat doe je al niet. Dus dan wordt de vraag: wat kan híj doen om daar beter tegen te kunnen? Ik zou me daarbij wel ernstig achter de oren krabben wat je moet met een jongen die jou niet eens vertrouwt.

Voorkom alsjeblieft dat je zo iemand wordt die continu alleen maar naar de bezitterige grillen van haar vriend leeft en zichzelf daar nog de schuld van geeft ook. Ik zeg niet dat dat nu aan de hand is, maar het klinkt wel alsof het risico bestaat dat het zo wordt, en als jij je steeds aanpast op zijn wantrouwen, bevestig je hem daar alleen maar in waardoor het niet minder wordt maar steeds erger.

Laatst gewijzigd op 27-03-2015 om 21:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten