Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2015, 12:01
nlandelo
nlandelo is offline
Beste,

Ik ben een student Criminologie en zit in mijn laatste jaar aan de Universiteit van Gent. Ik maak een thesis over studenten in de seksindustrie. Daarvoor moet ik enkele interviews afnemen over het leven van een studente in de seksindustrie. Dit interview wordt online of via de telefoon afgenomen. Alle informatie wat naar jou of je klanten kan leiden, wordt geanonimiseerd (zoals je naam, de naam van klanten, waar je woont,...). Je zou me een heel eind vooruit kunnen helpen als je zou meedoen. Een onkostenvergoeding is bespreekbaar. Alvast bedankt voor dit te lezen en hopelijk hoor ik je snel. Hieronder vind je meer informatie terug.

Met vriendelijke groeten,

Niels Landeloos
Promotor : Prof. Dr. Gert Vermeulen
Universiteit Gent Faculteit Rechtsgeleerdheid

• Doel van de Masterproef
De doelstelling van deze masterproef bestaat erin na te gaan wat de omstandigheden en motivaties waren voor studenten om de stap naar de seksindustrie te zetten. Ook wat hun ervaringen zijn met klanten en agentschappen en wat hun visie is over het sekswerkbeleid in België.
• Methode
Om dit te kunnen bereiken worden er interviews afgenomen met studenten. Deze interviews kunnen face to face of via Skype worden afgenomen.
• Anonimiteit
Om jouw anonimiteit te garanderen wordt alles wat tot jouw identificatie (of die van je klanten) kan leiden, geanonimiseerd. Om zeker te zijn, worden deze geanonimiseerde interviews naar jou gestuurd zodat je ze nog eens kan nalezen.
• Vrijwillige deelname
De deelname voor dit interview is volledig vrijwillig. Bijgevolg kan je ten allen tijde beslissen om jouw deelname aan het onderzoek te beëindigen of bepaalde vragen niet te beantwoorden.
• Resultaten
De resultaten van dit onderzoek worden in een masterproef neergeschreven. Indien men op deze masterproef geslaagd is, wordt deze in de universiteitsbibliotheek geplaatst. In principe is die voor iedereen van de universiteit beschikbaar. Indien hier toch veel verzet tegen is, kan men beslissen om de masterproef toch niet openbaar te maken. Dit zal rond mei worden meegedeeld.

Wie kan er deelnemen?
Iedere student(e) (man, vrouw, transgender) die werkt in de seksindustrie (zeer breed : van prostitutie tot cam- of chatsessies) en die bereid is om deel te nemen aan een interview (ongeveer 45 minuten tot 1 uur).

Beloning
Onkostenvergoeding is bespreekbaar.

Contact
E-mailadres : niels.landeloos@ugent.be
Telefoonnummer : 0479/82.30.24
Met citaat reageren
Oud 11-04-2015, 23:54
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik zou even contact opnemen met PROUD of Sekswerk Nederland. Of anders met Hella.

Oh, en forumster Pip wil je misschien ook wel helpen, da's onze happy hooker.

Verder vraag ik me af hoe gepast deze oproep hier is. Er zijn hier genoeg studenten en zelfs dertigers blijven hangen na hun middelbareschooltijd, maar 't blijft toch een scholierenforum.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2015, 22:49
Verwijderd
Leuk, ik wil graag meewerken! Maar ik weet niets over het sekswerkbeleid in België, is dat erg?

Ik stuur je een sms of appje.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2015, 21:52
Verwijderd
Vreemd dat je niet reageert.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten