Afgelopen zondag was ik op een feestje met een groep vrienden. Iedereen van deze vriendengroep heeft die avond wel wat genomen, drank, wiet en de meeste XTC. Ikzelf en het meisje waar het over gaat (ik zal haar vanaf nu M noemen) hebben allebei pillen geslikt, dit kan best belangrijk zijn om te weten als je dit verhaal leest.
M kende ik hiervoor nog niet, maar we hadden de hele avond contact en het klikte erg goed. Ik zou met twee vrienden van me in de stad slapen, maar we besloten mee te gaan met de grote groep die bij de beste vriendin van M zou slapen. M zat bij mij achterop, wat reacties opleverde als ah wat zijn jullie lief samen!
M lag al boven in haar eendje op zolder, en appte haar beste vriendin dat ze mijn trui nog had, en of ik even naar boven kwam. Boven aangekomen lag ze al in bed, we hebben een tijdje gezellig gepraat en kwamen er allebei achter dat we nog steeds niet moe waren. Weer beneden aangekomen zag ik dat iedereen sliep. Dit was vrij problematisch aangezien ik nog geen bed klaargemaakt had. Hierna ben ik weer naar bovengelopen en vertelde dit aan M, die gelijk opschoof en zei dat ik wel bij haar mocht liggen.
Toen begon er iets heel magisch, we hebben vanaf toen (half 7) tot twaalf uur 's middags de hele tijd liggen praten en zoenen. het voelde allemaal super vertrouwd en ik vond het helemaal geweldig. De volgende dag bleef iedereen nog even met zn allen in het huis, we hebben daar nog een film gekeken en daarna ging iedereen rustig naar huis toe. Tijdens de film had ik een paar keer oogcontact met M, waarna we allebei gelijk glimlachte naar elkaar. Voor ik naar huis ging had ik haar nummer gevraagd zodat ik haar kon appen.
De dagen erna hebben we constant geappt, ik kwam er bijvoorbeeld achter dat ze me heel knap vind, maar me eerst beter wil leren kennen en dan zien waar alles op uit loopt. Ik vond dit een goed idee, en naarmate de dagen vorderen besef ik steeds meer dat ik echt verliefd op haar ben.
De woensdag na het feestje (gisteren) besloot ik te vragen of ze volgende week misschien een keer iets leuks wou gaan doen. Ze zei dat ze de hele week op vakantie was wat ik erg jammer vond. Aan het einde van de avond kwam ze zelf met het idee om dit weekend dan wat af te spreken aangezien ze dan wel vrij was. Na wat denkwerk en overleg besloten we naar de dierentuin te gaan ipv bij een van ons een film te kijken.
M is een heel verlegen meisje die best in zichzelf gekeerd is heb ik gemerkt, hier heb ik absoluut geen problemen mee maar ik vind het hierdoor ongelooflijk lastig te peilen hoe ze over mij denkt... ik vind haar echt leuk, maar heb geen idee hoe ze over mij denkt... Ik heb haar alleen in het echt gesproken terwijl ik aan de pillen zat en de dag erna, verder alleen maar op whatsapp. Ik ben nogal bang dat ze anders over me denkt nu ze weer nuchter is maar hoe kom ik hier achter... Ik heb wel het idee dat ze in me geinteresseerd is, maar meer weet ik niet..!
Iemand tips of suggesties? Het sloopt me dat ik me zo onzeker voel terwijl ik wel weet dat ik verliefd ben!! Ik ben zo bang dat ze denkt dat we te verschillend zijn, en dan heb ik het over andere kledingstijl, andere muziekstijl, andere vrienden etc...
Groetjes, J
Laatst gewijzigd op 30-04-2015 om 15:22.
Reden: toevoeging
|