Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2015, 22:51
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
hoi iedereen

Ik ben 14 en ik hou er wel van om te masturberen op "speciale" plekken. Ik heb het bijvoorbeeld al gedaan op de keukentafel, in de tuin... Maar mijn inspiratie is een beetje op, dus vroeg ik me af of jullie nog geile ideeen hebben om men "maturbeerleven" een beetje spannend te houden.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2015, 06:13
Yannickje
Yannickje is offline
In de klas tijdens een saaie les. Op de fiets, rijdend langs een eenzaam weggetje. In een zwembadhokje.
Oud 06-07-2015, 15:48
blootloper
blootloper is offline
1e doe ik niet te risky, 2e en 3e al wel gedaan. heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 16:23
Sucla
Sucla is offline
De gekste plek die ik deed was in de auto opweg naar Rome, ik had korte broek aan en had gekke harde lul met idereen erbij zonder dat iemand zag had ik zitte rukken, had rugzak voor gezet was kei lekker
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 10:40
frysk
frysk is offline
Probeer eens op school op de wc. Of midden in de nacht ergens midden in een dorp/stad
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 13:02
Mort'n
Mort'n is offline
Doe t gewoon tijdens het sporten
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 21:01
jongenuitbelgie
jongenuitbelgie is offline
ik heb het al eens gedaan wanneer ik op de chiro was. we speelden verstoppertje en ik had me in een kleine kast gestopt waar alleen ik ik kon ik vond het een saai spel en ik dacht opeens wat als ik me nu eens hier aftok. ik heb een korte chrirobroek aan die gemakkelijk aan en uit gaat. ik deed mijn broek naar beneden en begon mijn dikke lul af te trekken voorhuid naar voor en naar achteren ze konden me hier toch niet vinden dus ik nam mijn tijd. ik kwam heerlijk klaar terwijl ik dacht aan de borsten van een vriendin. De ander keer was in het toilet van het zwembad we gingen ook met de chiro zwemmen alle jongens moesten in 1 grote omkleedkamer, voor ik verder ga wil ik zeggen dat ik niet gay ben in de zin van een relatie met een jongen maar wel voor seksueel contact. omdat we allemaal dus in 1 kleedkamer zaten kwam er een moment dat we allemaal nog alleen onze onderbroek aanhadden iedereen was verlegen om zijn lul te laten zien maar na een tijdje was iedereen naakt en bengelden hun lekkere lullen tussen hun benen. ik was zo geil dat wanneer ik mijn zwemshort aandeed je mijn stijve pik kon zien. ik ging dus snel naar het toilet en en trok me zo snel af als ik kon terwijl ik dacht aan al mijn vrienden in hun strakke zwembroekken waarin je hun lul kon zien. je aftrekken in je zwemshort is dus ook supper geil en zeker een aanrader
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 23:07
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
ik heb ook al eens tijdens een spel met de jeugdbeweging me afgetrokken en dont worry ik word ook geilvan de naakte piemels van SOMMIGE vrienden maar thx voor de tips
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 23:26
Verwijderd
Ik heb me ook ooit afgetrokken op een zwembad wc. Ik was toen 12 en op vakantie in denemarken. Het nadeel was wel dat die deur niet goed opslot zat. Dus toen werd ik betrapt door een klein jongetje dat de deur openmaakte.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2015, 23:34
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
Citaat:
Ik heb me ook ooit afgetrokken op een zwembad wc. Ik was toen 12 en op vakantie in denemarken. Het nadeel was wel dat die deur niet goed opslot zat. Dus toen werd ik betrapt door een klein jongetje dat de deur openmaakte.
sucks m8, al een geluk da niemand u daar kende
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten