Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar waarom is uppen nodig? Als je geen reacties op het gedicht hebt is het pech gehad...Blijkbaar willen mensne het dan niet lezen of er niet op reageren...volgende keer beter? Als ik de tijd heb probeer ik overal op te reageren, maar zo niet kies ik ook alleen de pakkende titels eruit e.d. maak je gedicht maar aantrekkelijk...das toch het uiteindelijke doel?
|
Ik 'up' mijn gedicht eigenlijk alleen maar als iemand een uitgebreide reply heeft, met een soort vraag/opmerking waar je eigenlijk op moet reageren... een tijd terug upte ik wel, maar toen kreeg je nooit reacties, nu krijg ik meestal toch wel 3 reacties ofzo, nou dan ben ik al blij...
||
Citaat:
en als er een vraag wordt gesteld of je discusseert ergens over in een topic mag dat natuurlijk altijd...
|
![]() |
Misschien een hardere behandeling van lame gedrag, hm? Trek je fluwelen handschoentjes uit, "Say what you feel"[unquote: Manowar] We zitten hier ook al met een behoorlijk poldermodel. Als ik iets STOM vind, om wat voor reden dan ook, reageer ik niet, (sporadisch wel). Ik denk dat ik eens begin alles wat ik stom vind 'uit te schelden', doch wel beargumenteerd. Al die LOZE reacties met "mooi
![]() ![]() ![]() ![]() De waarderingsschaal loopt hier van 5,5 tot 100 en niet van 0 tot 10 als zou moeten.
|
kheb net wel mijn dinges geupt, door een bedankje aan jou, hoor.. alleen, heb ik ook iets gedaan met je reactie, kan dat dan wel? ik snap waar je je aan stoort, maar ik vind dat t af en toe moet kunnen, niet als je maar steeds probeert tienduizend keer achter elkaar bovenaan te staan, maar als je vind dat je best iets meer aandacht verdient en het nog niet gehad hebt ofzw?
liefs, nic
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zo onboeiend is het nl niet. Citaat:
Als je het over tacidvs hebt, ook hij heeft zeker wel een punt, al fomuleert ie die misschien wat ontactisch. Hij heeft vaak commentaar op topics (hier op dop ![]() Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 06:47. |
![]() |
|
ja oke uppen is vervelend (ik doe 't ook
![]()
|
Verwijderd
|
ONEENS
Mensen mogen laten weten, hoe ze zich onder feedback voelen. Dit kan leiden tot gezonde/plezante discussies. Die op een forum als die, mijn inziens, toch ook wel vereist zijn. Dichten is niet alleen het dichten alleen, het is namelijk ook de gedachte erachter en die laat men meestal helemaal achterwege. Laten we er vanuit gaan, dat het moeilijker is op een forum als dit om een fatsoenlijke discussie plaats te laten vinden, gezien het niveau van de gedichten het meestal niet haalt met wat je vind in bundels ed maar laten we het dan alsjeblieft proberen? ;-) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, daarom reageer je niet op mij ![]() ![]() Ik voel me een beetje ![]() ![]() Verder... ja, natuurlijk is uppen irritant, maar je hebt uppen en uppen (goh, ik word nu wel heel erg onduidelijk). Waarmee ik bedoel: er zijn mensen die echt alleen maar om reacties vragen. Wat op zich ook wel logisch is, want het is ook niet leuk als je reacties wilt en je kijkt de volgende dag en je gedicht staat alweer op de volgende pagina. Vaak zegt dat niets over de kwaliteit van het gedicht, maar meer over de titel, die mensen op de een of andere manier niet aanspreekt. En dat is natuurlijk flink balen. Dus: uppen is irritant, maar wat willen we er aan verbeteren??? (nou heb ik dit hele topic nog niet gelezen, dus waarschijnlijk is er allang weer een oplossing bedacht, maar lees dan maar over mijn vraag heen ![]()
|
Secreet heeft groot gelijk. Uppen is zwaar irritant.
Sowiso: Door dat geup zakken nieuwe gedichten meteen ver naar onder en word daar weer bijna niet naar gekeken. Waar ik alleen ook een kleine hekel aan heb, is die mensen die lopen te zeuren dat je alleen in t nederlands moet dichten. Maar goed, das mijn mening. ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Idd....en als mensne dat vinden is dat ook een mening...mar dat geup is een feit ![]()
|
Moet eerlijk bekennen da'k mezelf er ook schuldig aan maak...
![]() maar ik ga proberen het minder te doen, simpelweg omdat het vervelend is dat steeds dezelfde topics bovenaan staan. Moet wel zeggen da'k het ook lichtelijk met tacidvs eens ben, (positief) commentaar is leuk, maar het zou nog leuker zijn als de reactie beargumenteerd werd (zodat je er werkelijk nog iets aan hebt... kan best handig zijn ![]() ![]() XXX
||
Citaat:
Maar dichten gaat toch ook over het 'spelen met de taal'...?!
|
Verwijderd
|
Ik ben het er wel mee eens, maar dan dat dankje zeggen OM je gedicht te uppen irritant is.. Maar gewoon dankje zeggen als je gedicht nog redelijk bovenaan staat moet kunnen lijkt me..
Maar tis ook zo dat er dan soms niet meer dan dankje te zeggen is, en je toch even wilt reageren als blijk van waardering dat mensen de moeite nemen dat te doen. Als iemand gewoon echt met commentaar komt of een vraag of wat dan ook, valt er ook gewoon meer op te zeggen. Dus als iedereen op beiden nou beter zn best doet, dus niet mooi, maar mooi omdat.. en niet dankje zeggen op je gedicht bovenaan te krijgen.. moet het al beter gaan.. maar is vast al vaak gezegd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk niet dat de maatregelen die jullie noemen werken ofzo..
Als dalijk "dank je" niet meer mag verzinnen die uppers wel weer iets anders, of gaan ze iets bedenken om te zeggen terwijl ze eigenlijk niets te melden hebben, omdat ze willen uppen. En het slaat idd nergens op dat je niet even mag bedanken voor de reacties die je krijgt (zonder dat er verder iets "nuttigs" bij staat). Van die reacties als "mooi" en meteen een "dank je" van de auteur zijn idd wel irritant. Maar als je 5 reacties hebt mag je daar wel even voor bedanken, toch? naja, ik heb verder geen last van dat ge-up trouwens ik peer 'm
|
![]() |
|
|