Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2015, 21:18
henk001
henk001 is offline
Heey.

Het zit dus zo.
Ik vind dus al een tijdje iemand leuk, ze werkt bij de supermarkt en sinds ze daar werkt ga ik altijd langs.
Als ik haar zie word ik weer helemaal vrolijk en kan m'n dag niet beter.
vroeger durfde ik nooit echt wat te zeggen maar laaste tijd gaat dat beter.

tegenwoordig zie ik haar vaker buiten omdat ze met een vriend van mij omgaat die ook al 1,5 jaar achter haar aanloopt, ze zijn wel bijna altijd samen maar volgens mij word dat niks of hij is gefriendzoned.
Als zij in de supermarkt staat en ik reken bij haar af dan begint zij meestal wel een gesprek, maar ik weet niet of dat is omdat ze mij ook leuk vind of omdat ze gewoon spontaan naar iedereen is.
Ik heb haar nummer verder ook niet en af en toe praten we via facebook en buiten als ik haar zie.
Ik zit te twijfelen of ik een keer zal vragen om af te spreken, wel via facebook, want in het echt durf ik dat niet te vragen omdat we nog niet echt een band hebben, ze praat in de winkel meer als dat ik haar buiten zie,
Het enige wat me dwars zit is dat zij waarscheinlijk dat tegen die gozer zegt waardoor er gezeik gaat komen waar ik niet op zit te wachten.
Maarja, als ik verder geen stappen onderneem zal er ook niks gebeuren dus hoe zal ik het aanpakken?

Wat zouden jullie doen?
Ik merk wel echt dat ik verliefd op haar ben maar ik zit me zelf helemaal gek te maken.
Het is makkelijk om te zeggen dat ik dat niet moet doen maar het gaat vanzelf, daarom wil ik eigenlijk ook weten waar ik aan toe ben.

Zal ik tegen haar zeggen wat ik voor d'r voel?
Ik ben alleen wel bang dat zij het dan door verteld aan andere mensen waar ik totaal niet op zit te wachten, dat houd me dus ook een beetje tegen.

Als iemand tips voor mij heeft dan hoor ik het graag!

Laatst gewijzigd op 27-04-2015 om 21:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2015, 07:36
Scrimble
Scrimble is offline
Je kan gewoon zeggen dat je haar wel een aardige meid vindt en dan om een keer wat leuks te doen (evt in groepsverband).

Maar ga niet als een pussy via Facebook dit soort zaken regelen. Toon ballen en doe het in ieder geval face2face.

Maak je bovendien niet te druk als ze het afwijst, shit happens.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2015, 07:37
Elin3
Elin3 is offline
Gewoon een keer afspreken. Die andere jongen is niet haar vaste vriend en heeft geen alleenrecht om met haar af te spreken.
Oud 28-04-2015, 16:19
isjitar
isjitar is offline
Als ik jou was zou ik vaak afspreken, soms alleen, soms met anderen, zodat jullie een band vormen. En dan letten op tekens dat ze ook interesse heeft (al kan je het natuurlijk nooit zeker weten)

En als je denkt dat er ook maar een miniscule kans hebt, zou ik wachten totdat jullie alleen samen zijn, de sfeer goed is... En dan gewoon oprecht zeggen dat je haar leuk vindt

Tuurlijk, je kan afgewezen worden. Maar dan weet je het tenminste zeker en kan je verder, in plaats van je constant af te vragen of ze ja zou zeggen of niet en in onzekerheid leven. Je kan haar dan altijd vragen of ze het die andere jongen niet wilt vertellen.
En wie weet zegt ze wel ja!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2015, 20:46
henk001
henk001 is offline
Als ik haar spreek zit et meestal wel goed, meestal korte gesprekjes en vaak van hoe gaat het etc, ik heb alleen het idee dat het daar een beetje blijft hangen.
Ik denk dat ik vaker ga vragen of ze 's avonds buiten komt.
Vaak is het wel zo dat ze 's avonds buiten minder spontaan is als dat ze achter de kassa zit, kan er niet echt een hoogte van krijgen.

Iemand nog tips wat ik kan zeggen als ik bij de kassa sta?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten