Heey.
Het zit dus zo.
Ik vind dus al een tijdje iemand leuk, ze werkt bij de supermarkt en sinds ze daar werkt ga ik altijd langs.
Als ik haar zie word ik weer helemaal vrolijk en kan m'n dag niet beter.
vroeger durfde ik nooit echt wat te zeggen maar laaste tijd gaat dat beter.
tegenwoordig zie ik haar vaker buiten omdat ze met een vriend van mij omgaat die ook al 1,5 jaar achter haar aanloopt, ze zijn wel bijna altijd samen maar volgens mij word dat niks of hij is gefriendzoned.
Als zij in de supermarkt staat en ik reken bij haar af dan begint zij meestal wel een gesprek, maar ik weet niet of dat is omdat ze mij ook leuk vind of omdat ze gewoon spontaan naar iedereen is.
Ik heb haar nummer verder ook niet en af en toe praten we via facebook en buiten als ik haar zie.
Ik zit te twijfelen of ik een keer zal vragen om af te spreken, wel via facebook, want in het echt durf ik dat niet te vragen omdat we nog niet echt een band hebben, ze praat in de winkel meer als dat ik haar buiten zie,
Het enige wat me dwars zit is dat zij waarscheinlijk dat tegen die gozer zegt waardoor er gezeik gaat komen waar ik niet op zit te wachten.
Maarja, als ik verder geen stappen onderneem zal er ook niks gebeuren dus hoe zal ik het aanpakken?
Wat zouden jullie doen?
Ik merk wel echt dat ik verliefd op haar ben maar ik zit me zelf helemaal gek te maken.
Het is makkelijk om te zeggen dat ik dat niet moet doen maar het gaat vanzelf, daarom wil ik eigenlijk ook weten waar ik aan toe ben.
Zal ik tegen haar zeggen wat ik voor d'r voel?
Ik ben alleen wel bang dat zij het dan door verteld aan andere mensen waar ik totaal niet op zit te wachten, dat houd me dus ook een beetje tegen.
Als iemand tips voor mij heeft dan hoor ik het graag!
Laatst gewijzigd op 27-04-2015 om 21:40.
|