Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2015, 06:56
x.Katoo.x
x.Katoo.x is offline
Helluu !
Mijn vriendje mag van zijn ouders geen lief hebben dus verzwijgt hij dit.
Ik zeg steeds zeg het tegen je ouders zo kwaad of zullen ze zelfs wel kwaad zijn?! Maar nee ! Meneer wilt z'n iPad niet kwijt maar mij ook niet. Hij houdt veel van me dat weet ik al. (Prive situatie) We spreken soms af maar dan verzint hij tegen z'n moeder de uitvlucht dat hij met een vriend weggaat. Wie is er eens met me dat ze minder kwaad (of zelfs niet) zou zijn als hij het eerlijk zegt. Met ervaring als ouders zelfs iets ontdekken wat je geheim houdde zijn ze vaak heel kwaad. En dan denken ze dat je ze niet vertrouwd. Maar wie vind het ook niet beter dat hij het opbiecht aan z'n ouders om het zo te zeggen.
-Kato
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2015, 10:03
Caro_Ch.
Caro_Ch. is offline
Ik vind het wel erg dat hij het niet zou vertellen gwn omdat hij zijn iPad niet kwijt wil. Jij bent toch veel belangrijker ! En hij kan je toch niet kwijtraken, zijn moeder kan het hem toch niet verbieden om verliefd te zijn. En als hij het toch zou vertellen aan zijn ouders, vind ik dat je erbij moet zijn (tenminste als dat kan en als je het wil). Liever niet? Als zijn ouders toch kwaad zijn kan hij nog altijd zeggen: Hoe was je zelf vroeger? Mocht het bij jou ook niet dat je met pa een relatie had? (tegen zijn moeder he)

Ik hoop dat het je kan helpen, ik wens je alvast veel succes
-Caro-
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 21:23
x.Katoo.x
x.Katoo.x is offline
Hij koos voor mij maar zn oudrs wetn het niet..
Met citaat reageren
Oud 19-04-2015, 21:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij koos voor mij maar zn oudrs wetn het niet..
Dan kiest hij niet voor jou, maar vooral voor de makkelijke weg. Jou (nog) niet kwijtraken, maar ook niet de consequenties onder ogen zien van eerlijk zijn tegen zijn ouders. Als jullie relatie echt veel voor hem betekent zal hij het vroeg of laat toch wel tegen zijn ouders moeten vertellen.
Oud 30-04-2015, 19:40
x.Katoo.x
x.Katoo.x is offline
Citaat:
Dan kiest hij niet voor jou, maar vooral voor de makkelijke weg. Jou (nog) niet kwijtraken, maar ook niet de consequenties onder ogen zien van eerlijk zijn tegen zijn ouders. Als jullie relatie echt veel voor hem betekent zal hij het vroeg of laat toch wel tegen zijn ouders moeten vertellen.
Laatst skyptn we en heeft hij het vertelt. Zijn ouders zijn totaal niet boos. Ik wou er el bij zijn maar kon niet dus volgde ik op Skype.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten