![]() |
|
![]() |
Ja of transgender, etc.
Adviesje: Ik dacht zelf een tijdje dat ik bi was, en ben ook afgetrokken een keer, maar nu ik ouder ben weet ik zeker dat ik hetero ben. Veel pubers maken zo'n ontwikkeling door, dus trek niet te vroeg je conclusie. Ook meisjes hebben er vaak spijt van ontmaagd te zijn, iets wat wel meer mensen hebben als ze het achteraf te jong vinden of als het niet met liefde gepaard gaat, etc. In ieder geval gaat het hoogstwaarschijnlijk vanzelf weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Homo's voelen zich gekwetst als je het over "blijf op het rechte pad" hebt! Echt ophouden hiermee. En nu ga ik je verder maar negeren denk ik. Want volgens mij ben je het niet eens waard om je druk over te maken. Oh ja: bovenstaande is uiteraard ook maar MIJN mening.... ![]() |
![]() |
|
Tja, dat is een beetje hetzelfde als niet denken aan een roze olifant. Precies: nu denk je aan een roze olifant. Die gedachtes worden vanzelf wel minder, maar in de tussentijd helpt het al als je jezelf niet steeds op je kop geeft als je er wel aan denkt. Want dat mag best.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PDA] Is dit de oplossing voor mijn vergeetachtigheid? knijtert! | 7 | 17-01-2006 02:10 | |
Liefde & Relatie |
verjaardag vergeten Verwijderd | 15 | 23-12-2005 13:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten skull-head | 3 | 20-04-2005 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
vergeten MightyMarcel | 3 | 27-12-2003 20:37 | |
Psychologie |
GVD weer me afsrpaak bij riagg vergeten :@ HelpMePlease | 12 | 01-09-2003 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten kleinedraak | 1 | 12-06-2003 08:37 |