Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2015, 21:04
Verwijderd
Hey ik heb onlangs dingen gedaan met een jongen ( gepijpt enzo ) en het was zeer fijn! Erna had ( heb nog steeds ) ik een superslecht gevoel erover! Ik voel me schuldig ofzoeiets. Dit heeft niets te maken met dat het met een jongen was ofzo want ik heb geaccepteerd dat ik homo ben maar ik haar dit gevoel! Ook koppel ik deze gebeurtenissen met leuke gebeurtenissen die op dezelfde das gebeurden , en altijd als ik eraan terug denk ( aan de leuke gebeurtenissen ) denk ik automatisch aan de seks die ik met de jongen had? Iemand tips om me te helpen / vergeten / ??
Met citaat reageren
Oud 02-06-2015, 23:28
Elin3
Elin3 is offline
Probeer eens voor jezelf vast te stellen wat precies die negatieve associatie oplevert. Het feit dat hij een jongen is? Dat je hem gepijpt hebt? Misschien wel dat je geen relatie met hem hebt?

Je kunt geaccepteerd hebben in je hoofd dat je op jongens valt, maar dit daadwerkelijk accepteren als het op daden aankomt kan soms net een stap moeilijker zijn. Gun jezelf ook de tijd om aan het idee te wennen.
Oud 03-06-2015, 10:57
1337Gamer
1337Gamer is offline
sterkte
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 11:08
Verwijderd
Citaat:
sterkte
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 17:53
Verwijderd
Ik heb helemaal geen idee wat de negatieve associatie oplevert! Maar ik denk dat je wel een punt hebt als je zegt dat ik geaccepteerd heb dat ik op jongens val, maar dat ik aan dingen met een jongen doen nog moet wennen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 21:13
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ik snap je goed, heb er ook lang spijt van gehad om dingen met jongens te doen, ik zou zelf op het rechte pad blijven, maar dat is mijn advies...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 21:16
Axel11
Axel11 is offline
Ja hoor, daar is 'ie weer met "het rechte pad"!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 22:01
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ik snap je goed, heb er ook lang spijt van gehad om dingen met jongens te doen, ik zou zelf op het rechte pad blijven, maar dat is mijn advies...
Luister kerel, er zijn 3 rechte paden in het leven: Bi, Homo/Lesbie & Hetero. Dat pad bewandelen wij al vanaf onze geboorte en je kunt niet midden in je leven oversteken naar een ander pad. Je hoeft hier niet te gaan verkondigen dat Homo / Bi zijn verkeerd is, want zoiets kies je niet, zoiets ben je, en zoiets heb je niet voor het kiezen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 22:25
sooperdooper
sooperdooper is offline
Ja of transgender, etc.

Adviesje:
Ik dacht zelf een tijdje dat ik bi was, en ben ook afgetrokken een keer, maar nu ik ouder ben weet ik zeker dat ik hetero ben. Veel pubers maken zo'n ontwikkeling door, dus trek niet te vroeg je conclusie.

Ook meisjes hebben er vaak spijt van ontmaagd te zijn, iets wat wel meer mensen hebben als ze het achteraf te jong vinden of als het niet met liefde gepaard gaat, etc. In ieder geval gaat het hoogstwaarschijnlijk vanzelf weg.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 02:06
Verwijderd
Citaat:
Misschien omdat jij (toch) geen homo bent? Hou verder please een keer je muil (serieus!) over dat "rechte pad" van jou. Je hebt last van ernstige tunnelvisie.

Homo's voelen zich gekwetst als je het over "blijf op het rechte pad" hebt!

Echt ophouden hiermee. En nu ga ik je verder maar negeren denk ik. Want volgens mij ben je het niet eens waard om je druk over te maken. Oh ja: bovenstaande is uiteraard ook maar MIJN mening....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 19:05
Verwijderd

Citaat:
Oh ja: bovenstaande is uiteraard ook maar MIJN mening....
En van veel anderen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 22:42
Verwijderd
Citaat:

En van veel anderen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2015, 10:38
1337Gamer
1337Gamer is offline
Is jullie goedrecht . De mensen die mijn advies volgen en op het rechte pad blijven zullen me echter dankbaar zijn, ik heb voor dezelfde situatie gestaan.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2015, 10:46
Axel11
Axel11 is offline
Nee, dat zullen ze niet per se.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2015, 11:30
bierkoning
bierkoning is offline
en weer ontopic. dat jullie het nooit eens gaan worden is ondertussen voor iedereen duidelijk!
Oud 07-06-2015, 17:53
Verwijderd
Ik heb best nog veel problemen met het te vergeten. Ik denk constant aan wat ik en die jongen deden. Ik snap niet waarom want met andere jongens waarmee ik dingen deed heb ik dit niet
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 17:58
Pluis
Pluis is offline
Tja, dat is een beetje hetzelfde als niet denken aan een roze olifant. Precies: nu denk je aan een roze olifant. Die gedachtes worden vanzelf wel minder, maar in de tussentijd helpt het al als je jezelf niet steeds op je kop geeft als je er wel aan denkt. Want dat mag best.
Oud 07-06-2015, 18:40
Verwijderd
Ik denk ook dat het vanzelf zal overgaan, dankjewel alleszins!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 19:43
bloodyb
bloodyb is offline
Waarom speciaal deze jongen? Ben je met hem verder gegaan dan met andere jongens?
Oud 07-06-2015, 20:55
Verwijderd
Ja met hem heb ik meer gedaan als met andere jongens. Maar ik denk dat na verloop van tijd ik het zal vergeten. Wat ik wel raar vond is dat het nu opeens opkomt terwijl het 3 maanden geleden is gebeurt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten