Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2015, 13:44
AngelLove96
AngelLove96 is offline
Hallo allemaal,
Ik ben een meisje van 18 en had bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend. Het is al 1x eerder uitgeweest. Hij zei dat hij geen gevoelens meer had voor me enzo. Maar goed toen is het ruim een maand uitgeweest en toen kwam die weer terug dat ie me toch wel weer leuk vond en van me houd en het niet uit had moeten maken. In die tijd hadden we ook veel ruzie via whatsapp. Vaak om helemaal niks en die ruzies waren alleen op app nooit als we bij elkaar waren.

Maar nu is het sinds vorige week weer uit had net weer 2 maanden met hem. En hij zegt dat ik hem teveel gekwetst heb in ruzies. De grootste ruzie kwam omdat me vriendin (is nu geen vriendin meer) op mijn mobiel appjes ging sturen naar hem en dat waren geen leuke berichten toevallog had ik die dag al beetje ruzie met hem en zij heeft het toen gezorgt dat het erger werd. Maar hij is boos dat die vriendin mijn mobiel had. En laatste keer zei ik van dat ik me soort van buitengesloten voelde door hem omdat hij op facebook allemaal dingen zei waar die heen was geweest enzo en tegen mij bijna niks zei. Maar dat is bij hem dus verkeerd overgekomen hij dacht dat ik hem een schuldgevoel aan het aan praten was terwijl dit nit mijn bedoeling was. En reageerde soms me boosheid ook op hem af want heb veel ruzies gehad thuis en met andere dingen die niet lekker liepen. Dus ik ben met iemand gaan praten erover. En voor mijn gevoel ging het daarna weer beter. Alleen 4 dsgen later vertelde hij me via app van door die ruzies enzo is mijn liefde voor jou toch niet meer geworden en ben er nu echt helemaal klaar mee. Je hebt genoeg kansen gehad.

Maar moet ik hem nu echt gaan geloven of alsnog laten zien dat ik veranderd ben en hem.nooit met opzet heb willen kwetsen. Ik heb nu ook al een paar dagen niks tegen hem gezegd gewoon zodat hij kan afkoelen. Want ik denk zelf dat dit vooral door zijn boosheid komt dan dat echt zn gevoelens weg zijn. Maar die vriend van hem die steunt mij ook wel en die probeert hem ook om te praten dat hij me terug moet nemen masr me ex is zo boos of koppig dat die dat niet wilt.
Me nu ex vriend heeft trouwens adhd en tourrette dus als hij boos is is hij vaak flink boos. En gaat het niet zo snel weg.
Maar hweft iemand nog tips wat ik kan doen? Of kan zeggen tegen hem.
Wil hem echt graag terug en ik weet dat ik hem.nu het beste even met rust kan laten maar dat is moeilijk. En hij zag ook nog gewoon paar weken terug toekomst net me weer hij had het over samen wonen en kinderen enzo. Hij was echt weer helemaal happy met me.
Hoe kan ik hem het beste overtuigen om me toch weer een kans te geven?
Alles wat ik zei maakte hem op dat moment juist bozer en geirriteerder op me.

Sorry voor het lange bericht maar moest me verhaal echt kwijt en hoop dat er miss iemand die me tips kam geven of hetzelfde meegemaakt heeft.

Laatst gewijzigd op 02-06-2015 om 14:02.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2015, 14:36
v1nA
v1nA is offline
kijk eerst eens naar wat er allemaal is fout gelopen, als je echt denkt dat de ruzies thuis ervoor zorgde dat je niet de gemakkelijkste was dan zal dit in de toekomst misschien anders zijn.
Maar zelf weet ik niet waarom jullie in het verleden al eens gebroken zijn?
Was dit ook om te veel ruzie? dan moet je misschien besluiten dat het zo echt niet verder kan?
Of twijfelde je vriend gewoon en nam hij de foute beslissing dan kan het zijn dat jij zelf misschien nog niet helemaal terug openstond voor een relatie met hem want het zal jou wel pijn gedaan hebben toen hij het met je gedaan maakte.
Dit is misschien iets wat de oorzaaak kan zijn voor de ruzies dat jij nu niet helemaal zeker was van jullie relatie?
Maar ben je er zeker van dat als jullie nu terug samenkomen geen ruzie meer gaan maken? of ben je er zeker van dat je samen een oplossing kan vinden?
Dan moet je hem uitleggen wat er in je omging en ja eens vragen om samen af te spreken denk ik dan.
Want ten slotte moete jullie hier dan samen door ook al zal dit niet simpel zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten