Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2015, 21:12
Moonlight27
Moonlight27 is offline
In het 'voorstel' forum, hebben jullie eventueel al gelezen dat ik een vrouw van 27 ben die nadenkt over een 'carriere-switch'.

In elk geval, ik heb contact gezocht met een ziekenhuis met de vraag of ik in aanmerking kom voor de leer-werk opleiding tot operatieassistent.
Ze raadden me aan om eerst te zorgen dat ik middels zelfstudie, mijn natuur-/ scheikunde en biologie opschroef tot HAVO niveau (ik ben secretaresse en heb jaren geleden mijn MBO 4 diploma gehaald)

Ik hoef blijkbaar de HAVO deel-certificaten niet te halen maar het is voor mij niet duidelijk waar ik nu moet beginnen.
Ik zit er over te denken om de boeken te bestellen die worden gebruikt vanaf de brugklas tot jaar 5 van de HAVO en deze door te nemen.

Iemand tips?
Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2015, 09:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou je adviseren toch eens contact op te nemen met een instituut voor volwassenonderwijs (vavo). Zij hebben misschien goede tips voor je en wellicht kun je daar de vakken volgen. Op de vavo krijg je goede begeleiding bij de lesstof, die je kan helpen er sneller doorheen te komen. Hoewel je aangeeft dat je de centificaten niet hoeft te halen, zien toekomstige werkgevers op die manier wel dat je er serieus werk van hebt gemaakt en dat je het echt wilt.

Succes!
Oud 27-06-2015, 10:10
Verwijderd
Met een mavo diploma zou je in principe al op havo 3 niveau moeten zitten wat die vakken betreft, dus je zou ook daar kunnen beginnen ipv bij de brugklasboeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten