Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2015, 19:34
prutserinliefde
prutserinliefde is offline
Beste mensen

Ik ben een grote prutser in liefde en weet nu niet meer wat ik moet doen:

Heb 8 maand geleden een meid ontmoet op werk, 2 maand later ging ik daar weg.
In die 2 maand heb ik echt met haar gelachen, ze was altijd in voor een grapje.
Ik heb nooit haar nummer gevraagd, dus heb ik haar maar toegevoegd op Facebook (na die 2 maand). Nu praat ik 6 maanden met haar, aan het begin was alles heel leuk en aardig en antwoordde ze heel snel terug en heb ik ook via de fb chat veel met haar gelachen.

Nu doet ze de laatste 1-1,5 maand een beetje raar, waar ze eerst heel snel antwoordde (binnen 1-3 uur) doet ze er nu 20-30 uur over voor een bericht. Dit bericht houd soms gewoon ja of nee in.

Een maand geleden wou ik iets met haar gaan doen dus ik vroeg het volgende aan haar : "We zouden weer is iets leuks moeten doen", hierop gaf ze geen reactie waardoor ik in paniek vloog en maar heb gezegd dat het niet voor haar was. Later ging ze naar de stad waar ik op school zit voor een intake gesprek. De dag ervoor heb ik gezegd dat ik haar wel een berichtje stuur en dat ze maar moet zien of ze zin heeft om me te zien. Daarna stuurde ze terug in hoofdletters dat ze wou leren. Ik dacht dus dat ze dat zo belangrijk vond dat ik die dag haar maar niet heb opgezocht.(had haar wel een berichtje gestuurd)

Sinds deze twee gebeurtenissen reageert ze ineens veel minder snel en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik weet dat ik het verprutst hebt , maar zoveel dingen doe ik niet met meiden. Wat moet ik nu doen ? (ik wordt zelfs verdrietig bij het schrijven van dit bericht)

Sorry voor het lange verhaal, en bedankt als je de moeite hebt genomen om het te lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2015, 15:17
Scrimble
Scrimble is offline
Sommige meiden zijn gewoon heel erg sociaal en als je je niet als creap gedraagd, dan zullen je altijd met respect behandelen. Dat ze dus lacht en leuk met je omgaan betekent 0,0.

Uit jouw info kan ik opmaken, dat die interesse niet echt wederzijds is. Het lijkt er wel beetje op dat ze er beetje "klaar" mee is en dat je haar "verstikt". Hoevaak heb je contact met haar in die 6 maanden??

Wat dat betreft zijn je kansen bij deze chick vrijwel nihil geworden. Lekker skippen en met andere meiden omgaan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 15:28
prutserinliefde
Bedankt voor je advies, je denkt dat skippen echt de beste optie is?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 15:56
Scrimble
Scrimble is offline
Keuze mag je altijd zelf maken, alleen uit eigen ervaring, is het skippen toch vaak het beste. Bedoel waarom al die energie in iemand stoppen die het niet wederzijds voelt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 16:00
prutserinliefde
Daar heb je gelijk in. Alleen waarom zegt ze dan niet iets dat ze het niet meer leuk vind op te praten ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-05-2015, 16:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daar heb je gelijk in. Alleen waarom zegt ze dan niet iets dat ze het niet meer leuk vind op te praten ofzo
Misschien wil/ durft ze het niet in je gezicht te zeggen of boeit het haar zo weinig meer dat ze die moeite niet eens wil nemen.
Oud 25-05-2015, 17:11
prutserinliefde
ze zal dat toch gewoon op facebook chat kunnen zeggen, of zal dat ook al te veel moeite kosten
Met citaat reageren
Oud 02-06-2015, 12:41
Heer Wil
Heer Wil is offline
Meiden willen graag op vriendinnenavonden aan elkaar laten zien hoeveel jongens hen blijven nalopen. Als ze eerlijk is stop je daarmee en is zij de enige in haar groep die geen aandacht krijgt.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2015, 15:09
prutserinliefde
Ze gaat met aardig wat jongens om (stuk of 10), maar ik stop er ook mee. Ze antwoord niet meer (ik vroeg hoe het weekendje weg was geweest), dus ze negeert me bewust en met zulke mensen hoef ik geen contact
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten