Beste mensen
Ik ben een grote prutser in liefde en weet nu niet meer wat ik moet doen:
Heb 8 maand geleden een meid ontmoet op werk, 2 maand later ging ik daar weg.
In die 2 maand heb ik echt met haar gelachen, ze was altijd in voor een grapje.
Ik heb nooit haar nummer gevraagd, dus heb ik haar maar toegevoegd op Facebook (na die 2 maand). Nu praat ik 6 maanden met haar, aan het begin was alles heel leuk en aardig en antwoordde ze heel snel terug en heb ik ook via de fb chat veel met haar gelachen.
Nu doet ze de laatste 1-1,5 maand een beetje raar, waar ze eerst heel snel antwoordde (binnen 1-3 uur) doet ze er nu 20-30 uur over voor een bericht. Dit bericht houd soms gewoon ja of nee in.
Een maand geleden wou ik iets met haar gaan doen dus ik vroeg het volgende aan haar : "We zouden weer is iets leuks moeten doen", hierop gaf ze geen reactie waardoor ik in paniek vloog en maar heb gezegd dat het niet voor haar was. Later ging ze naar de stad waar ik op school zit voor een intake gesprek. De dag ervoor heb ik gezegd dat ik haar wel een berichtje stuur en dat ze maar moet zien of ze zin heeft om me te zien. Daarna stuurde ze terug in hoofdletters dat ze wou leren. Ik dacht dus dat ze dat zo belangrijk vond dat ik die dag haar maar niet heb opgezocht.(had haar wel een berichtje gestuurd)
Sinds deze twee gebeurtenissen reageert ze ineens veel minder snel en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik weet dat ik het verprutst hebt , maar zoveel dingen doe ik niet met meiden. Wat moet ik nu doen ? (ik wordt zelfs verdrietig bij het schrijven van dit bericht)
Sorry voor het lange verhaal, en bedankt als je de moeite hebt genomen om het te lezen
|