![]() |
|
![]() |
Hoi Elin3,
Ik ben bij de huisarts geweest. Hij zei dat ik geen MAP nodig had omdat ik nog geen menstruatie heb gehad. Ben bij opgelucht. Heb mijn broertje ook gesproken en die is ook gerust. We weten alleen niet wat we ermee moeten dat we het gedaan hebben. Denk dat we het maar gewoon moeten proberen te vergeten. |
![]() |
|
![]() |
Ik zei niet dat het niet fijn was, het was best fijn en vertrouwd maar het hoort gewoon niet en het is dom. Hij is een lieve broer en hij is er altijd voor me. Dit was gewoon een foutje die we niet meer maken. Maar ik hou wel van mijn broer (alleen niet op de manier dat we met elkaar naar bed moeten).
|
![]() |
|
Je huisarts heeft niet helemaal gelijk, want het kan zijn dat je toevallig nét tegen je eerste menstruatie aan zit. Je kan dus alsnog zwanger zijn, alhoewel die kans klein is.
De mensen in dit topic hebben ook niet helemaal gelijk. Je had niet naar de huisarts gehoeven, want de MAP kun je gewoon kopen bij de Etos of Kruidvat. Zonder recept, dus. Het kost ongeveer 10-15 euro. Morgenochtend even gaan, voor de zekerheid. Verder, ja, geen seks meer hebben met je broer als je er spijt van hebt. Goed dat jullie er nog over gepraat hebben. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Brief Examencommisie Liza155 | 4 | 14-11-2015 09:31 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan en schuldgevoel... driene | 104 | 04-01-2009 16:19 | |
Liefde & Relatie |
opleiding- en intelligentieniveau belangrijk? Sanoeske | 197 | 02-05-2005 17:27 | |
Liefde & Relatie |
help me! anoniempieee | 30 | 12-05-2004 16:51 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #2 AlopiA | 500 | 11-04-2004 19:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |