![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-05-2015 om 19:41. |
![]() |
|
Even serieus.... Je hebt nogal wat problemen... Niet klaar kunnen komen, pijn bij het vrijen... Misschien een rare opmerking, maar ben je misschien niet te vroeg? Dat je er nog niet klaar voor bent? Of misschien (sorry als ik je beledig) ben je niet aangetrokken tot jongens maar tot meisjes? Ik bedoel maar... het gaat niet van een leien dakje dus er is meer aan de hand. Dokter bellen?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Als de rest wel werkt, en dat niet, is het iets biologisch.
Als je inderdaad een meer specifieke beschrijving geeft van de pijn, of de problemen, kunnen we achterhalen wat het kan zijn. Op het moment klinkt het gewoon te vaag om er een duidelijk antwoord op te geven. Maar je geeft aan dat de sex wel werkt, maar dat je alleen problemen hebt met dat specifieke standje. Geef dan aan hoe dat komt, dan kunnen we verdere antwoorden geven. Want de logische dingen, zoals te diep, ectect hebben we al gehad. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Seksualiteit |
comdoom en van standje wisselen... slimmieslak | 15 | 20-12-2003 04:39 | |
Seksualiteit |
[POLL] Welk standje? Evil creature | 47 | 13-03-2003 21:56 | |
Seksualiteit |
Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands Vejito | 1 | 30-10-2002 18:05 | |
Muziek |
MTV 5 Night Stand Verwijderd | 8 | 23-07-2002 19:34 | |
Software & Hardware |
Pc ( mandrake ) geraakt nooit uit stand-by stand be062603 | 6 | 15-04-2002 15:11 |