Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2015, 20:16
Verwijderd
Hoi.
Ik heb vandaag met een meisje gezoend en met haar ben ik mee gegaan naar haar huis omdat haar ouders niet thuis zijn. En toen zijn we op haar kamer verder gegaan en hebben we lekker gevreeën het was heerlijk fijn. Maar ik ben niet verliefd het gebeurde gewoon plotseling ik werd geil en voelde me gewoon op mijn gemak en liet mij lekker gaan.
Was wel prettig maar heb wel spijt want heb geen gevoelens voor haar.
Wat moet ik doen? En we hebben geen seks gehad we hebben eerst gekust op het schoolplein bij de fietsenstalling en toen hadden we nog heel snel gezoend en ze vroeg of ik mee wou naar haar huis omdat haar ouders niet thuis zijn kunnen we ons gang gaan. Ik wou wel want eerst voelde het wel goed. En toen gingen we op haar kamer vrijen op het bed met onze kleren aan. En het voelde ook goed kreeg wel harde stijve van. Maar verder zit er geen verliefdheid. Dus heb ik spijt omdat ik niet verliefd ben en dus wel met haar heb gevreeën wat moet ik nu doen?

Help me want ze wilt morgen nog wel afspreken met mij stuurde ze nog op de whatsapp.
Groetjes.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 20:20
Verwijderd
Ik zou gewoon tegen haar zeggen dat je niets voelt. Ik denk dat ze het wel leuk zal vinden dat je eerlijk vent van het begin!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 20:23
Verwijderd
Oke. Ik zal haar morgen vertellen. Dat ik het wel fijn vond om met haar te zoenen en te vrijen en dat ik het heerlijk en prettig vond. Maar wel opgewonden werd want kreeg niet voor niks een stijve. Maar dat ik niet verliefd ben. Hopelijk snapt ze het wel.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 20:49
Verwijderd
Eerlijk zijn van het begin! Misschien voelt zij ook wel helemaal niets?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 21:15
1337Gamer
1337Gamer is offline
Als jullie het allebei fijn vinden en jullie hebben er ook geen morele bezwaren tegen, lekker doen dan zou ik zeggen. Het is inderdaad wel een goed idee om eerlijk te vertellen dat er van jouw kant iig geen verliefdheid/relatie in zit. Misschien is dat wel wederzijds, en anders zou het fijn zijn als ze dat wel wist ja.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2015, 21:55
bloodyb
bloodyb is offline
Wees eerlijk tegen haar. Je kunt gemakkelijk een stijve krijgen zonder verliefd te zijn. Zeg tegen haar dat je het fijn en opwindend vond maar dat je niet echt verliefd op haar bent.
Oud 03-06-2015, 22:46
Elin3
Elin3 is offline
Wat de rest zegt, eerlijk zijn! Voorkom dat zij (meer) hoge verwachtingen krijgt.
Oud 04-06-2015, 18:49
Verwijderd
Ja ik heb het vertelt. Zij zei dat ze blij is dat ik eerlijk ben. Ik heb ook gezegd dat ik best wel met haar wil vrijen enzo want vond het heerlijk en fijn enzo. Maar dat ik niet verliefd ben. Toen gaf ze mij een zoen en zei dat ze het zelf ook heel erg geweldig vond en ze is wel beetje verliefd op mij maar ze zegt ook dat ze best wel zo af en toe wil vrijen met mij. Dus we hebben nu soort van vrij relatie maar niet verkering dus gewoon af en toe lekker vrijen met elkaar. Die relatie hebben we nu. En dan zien we wel want we hebben het alle 2 het idee dat het nog wat kan worden. Want vroeger was ik verliefd op haar en zij niet op mij. Nu is dat juist andersom ben ik niet op haar en ze wel op mij. Beetje rare situatie maar dat kan. En als het uiteindelijk toch niks wordt dan blijven we gewoon bff zegt ze en wat mij betreft wil ik ook bff met haar blijven als het toch niks wordt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 19:03
bloodyb
bloodyb is offline
Jullie weten nu allebei waar jullie aan toe zijn. Als jullie af en toe vrijen omdat jullie dat lekker vinden is daar helemaal niets mis mee.
Oud 04-06-2015, 19:10
Verwijderd
Geen seks voor je getrouwd bent, blijf op het rechte pad
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 19:16
Verwijderd
We krijgen geen seks en dat doen we niet. We zoenen en vrijen af en toe. En als we op bed of wat dan ook gaan vrijen dan houden we onze kleren wel aan. Misschien af en toe wel eens t shirt uit maar geen broek ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 19:21
Verwijderd
Ik maakte een grapje
Daarom: doe wat jullie willen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 19:26
Verwijderd
Ja klopt. We doen wat we willen En ik vraag me wat af.
We hebben besloten af en toe heerlijk met elkaar te vrijen. Maar betekent dit dat zij of ik niet met iemand anders verkering mag hebben? Of is dat dan vreemdgaan en bedrieg ik haar of andersom bedriegt ze mij dan?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 19:31
Axel11
Axel11 is offline
Dat moet je met haar bespreken, mensen antwoorden daar verschillend op.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2015, 20:33
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja klopt. We doen wat we willen En ik vraag me wat af.
We hebben besloten af en toe heerlijk met elkaar te vrijen. Maar betekent dit dat zij of ik niet met iemand anders verkering mag hebben? Of is dat dan vreemdgaan en bedrieg ik haar of andersom bedriegt ze mij dan?
Bespreek dat met haar en bedenk vooraf wat jij zou willen voor je dat gesprek aan gaat. Dat kan je samen besluiten.
Oud 04-06-2015, 21:39
bloodyb
bloodyb is offline
Nee dat is geen vreemdgaan want jullie hebben geen verkering. Maar als jullie goede vrienden zijn zullen jullie het elkaar waarschijnlijk wel zeggen als jullie echt verkering krijgen. Maar dat is wat anders dan toestemming vragen.
Oud 04-06-2015, 21:44
Verwijderd
Friends with benefits?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2015, 10:39
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Geen seks voor je getrouwd bent, blijf op het rechte pad
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 10:46
Verwijderd
Ja ik heb het met haar besproken. En ze begrijpt mij wat ik bedoel. En we hebben besloten dat het niet bedriegen is en vreemdgaan. En ik ga niet voor haar bepalen dat zij niet met iemand anders verkering mag hebben. En dat heb ik ook gezegd. Maar toen zei ze zelf zolang ze met mij vrijt en verliefd is op mij wilt ze niet met iemand anders. En ik zei dat ook tegen haar zolang we met elkaar vrijen enzo wil ik ook niemand anders. Maar ik ben niet verliefd op haar maar dat weet ze ook wel.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2015, 15:01
Verwijderd
Goed dat jullie dat besproken hebben! Dat maakt alles duidelijker en zo wordt er niemand gekwetst!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 00:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oke, dus jij bent niet verliefd op haar en zij wel op jou? En toch blijven jullie seks hebben? Je snapt dat dat heel lelijk gaat aflopen he, als er gevoelens in het spel zijn?
Oud 08-06-2015, 15:40
Verwijderd
We hebben helemaal geen seks! We vrijen alleen met elkaar en als we op bed vrijen hebben we gewoon kleding aan maar soms gaat er wel t shirt ofzo uit maar er gaat geen broek uit.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2015, 17:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou ja, dan nog. Draai het eens om: dat jij verliefd op haar bent en zij niet op jou, maar dat ze je wel wil gebruiken om mee te vrijen.
Oud 09-06-2015, 02:10
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Nou ja, dan nog. Draai het eens om: dat jij verliefd op haar bent en zij niet op jou, maar dat ze je wel wil gebruiken om mee te vrijen.
Niets mis mee toch als beide betrokkenen het prettig vinden en weten waar ze aan toe zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2015, 06:14
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niets mis mee toch als beide betrokkenen het prettig vinden en weten waar ze aan toe zijn?
Dat meisje zal hoe dan ook een stille hoop hebben, dat deze jongen, door met haar te vrijen, misschien toch nog wel verliefd op haar wordt.
Oud 09-06-2015, 12:48
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Dat meisje zal hoe dan ook een stille hoop hebben, dat deze jongen, door met haar te vrijen, misschien toch nog wel verliefd op haar wordt.
Dat zou kunnen, toch vind ik dat als de jongen erg duidelijk heeft aangegeven hoe het zit, hij zich daar niet echt zorgen over hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2015, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Dat zou kunnen, toch vind ik dat als de jongen erg duidelijk heeft aangegeven hoe het zit, hij zich daar niet echt zorgen over hoeft te maken.
Betekent niet dat die ander zijn gevoel kan uitschakelen en dat ze geen stille hoop heeft. Je wakkert gevoelens aan bij een ander. Lekker makkelijk om te zeggen ach ja ik heb het gemeld nu is t jouw probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2015, 15:39
Verwijderd
Mensen. We hebben samen met z`n 2en erover gepraat ze weet dat ik niet verliefd op haar ben maar we vrijen gewoon met elkaar omdat we dat allebei het fijn vinden enzo. En ik word daar opgewonden van. En het raarste is vroeger nou 2 jaren terug ofzo was ik verliefd op haar. Zij niet op mij. Nu is dat andersom ik ben niet op haar en ze wel op mij. En we denken allebei dat het ooit toch wat wordt. Niet alleen zij maar ik denk dat ook. Maar niet daarom vrijen we enzo. Maar omdat we het allebei fijn vinden en heerlijk enzo. En als we alle 2 er geen problemen mee hebben dan hoeft er verder niemand problemen mee te hebben toch?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 01:03
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Betekent niet dat die ander zijn gevoel kan uitschakelen en dat ze geen stille hoop heeft. Je wakkert gevoelens aan bij een ander. Lekker makkelijk om te zeggen ach ja ik heb het gemeld nu is t jouw probleem.
Dat klopt, maar dat is niet de jongen zijn probleem om het even kort door de bocht te zeggen .

Als ik een lot koop hoop ik stiekem ook telkens weer de jackpot te winnen, maar dat gebeurt helaas toch niet, hoe hard ik er elke keer ook weer op hoop. Mogen er geen loten verkocht meer worden daarom ?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 01:05
Elin3
Elin3 is offline
Het is wel wat om rekening mee te houden, ook al is er geen relatie, die verwachtingen kunnen wel bestaan en versterkt worden door toch steeds weer te zoenen en vrijen. Je moet uitkijken dat zoiets niet tot claim-gedrag gaat leiden, want dan is het wel zijn probleem
Oud 10-06-2015, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt, maar dat is niet de jongen zijn probleem om het even kort door de bocht te zeggen .

Als ik een lot koop hoop ik stiekem ook telkens weer de jackpot te winnen, maar dat gebeurt helaas toch niet, hoe hard ik er elke keer ook weer op hoop. Mogen er geen loten verkocht meer worden daarom ?
Ah, ben je er zo een. Wel de lusten, niet de lasten.
Nee, daar is hij ook verantwoordelijk voor. Als je op de hoogte bent dat een ander gevoelens voor jou heeft maar die zijn voor jou niet wederzijds, je gaat toch seks met haar hebben dan worden die gevoelens van haar sterker en wordt er hoop geschept dat het nog iets kan worden. Dan geef je dus dubbele signalen af, het een zeggen maar vervolgens het ander doen.

En je vergelijking slaat kant noch wal. Ik heb het over emotionele zaken en niet over kansspelletjes.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 12:06
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Dat klopt, maar dat is niet de jongen zijn probleem om het even kort door de bocht te zeggen
Als ik je een mep verkoop en jij hebt daarna pijn is dat ook niet mijn probleem, maar toch is het onaardig.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 12:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Toen Deadlock de bijbel een kankerboek noemde was het ook niet zijn probleem dat jij dat niet leuk vond, maar toch vond je wel dat hij rekening moest houden met jouw gevoelens.

Als je weet dat iemand gevoelens voor je heeft dan is het wel zo respectvol om te zorgen dat diegene weet waar hij / zij aan toe is.
Oud 10-06-2015, 12:54
Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat meisje weet al dat 'ie niet verliefd is, ze hebben erover gepraat.

Ik vind eigenlijk dat 'ie geen verantwoordelijkheid meer draagt, het is haar eigen keuze. Zolang ze 't allebei fijn vinden moeten ze doen wat ze willen. Dat gezegd hebbende, de kans lijkt me wel groot dat 't uiteindelijk stukloopt op een manier die ze allebei vervelend vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 14:16
johan97
johan97 is offline
Dat het pijnlijk 'kan' aflopen voor dat meisje als jij ineens verkering krijgt met een ander meisje is een feit. Maar als je afspraken met elkaar gemaakt heb hierover dan is het geen vreemdgaan (dan bedoel ik afspraken met beide vriendinnen). Als je dus verkering met een ander meisje krijgt dan wel hiermee stoppen anders ga je van twee walletjes eten en daar komen alleen maar problemen van, tenzij je afspraken met beide dames maakt en hun ervan op de hoogte brengt. Je heb best kans dat het wel meer dan deze verhouding kan worden dan het nu is, dat zal de tijd maar moeten uitwijzen.

Laatst gewijzigd op 10-06-2015 om 14:28.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 21:29
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ah, ben je er zo een. Wel de lusten, niet de lasten.
Nee, daar is hij ook verantwoordelijk voor. Als je op de hoogte bent dat een ander gevoelens voor jou heeft maar die zijn voor jou niet wederzijds, je gaat toch seks met haar hebben dan worden die gevoelens van haar sterker en wordt er hoop geschept dat het nog iets kan worden. Dan geef je dus dubbele signalen af, het een zeggen maar vervolgens het ander doen.

En je vergelijking slaat kant noch wal. Ik heb het over emotionele zaken en niet over kansspelletjes.
En wat is dan precies het verschil? De TS geeft zelf aan dat er een kans is dat het ooit wél wat word.

Het punt is dat hij duidelijk aangeeft dat hij ondanks dat hij het vrijen fijn vind, niet verliefd is op haar. Dat heeft hij duidelijk aangegeven en als ze daar beiden oke mee zijn... lekker laten doen dan is mijn mening.

Zijn zoveel mensen friends met benefits.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 21:30
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Toen Deadlock de bijbel een kankerboek noemde was het ook niet zijn probleem dat jij dat niet leuk vond, maar toch vond je wel dat hij rekening moest houden met jouw gevoelens.

Als je weet dat iemand gevoelens voor je heeft dan is het wel zo respectvol om te zorgen dat diegene weet waar hij / zij aan toe is.
Dat klopt, de bijbel een kankerboek noemen bereikt deadlock niets mee, behalve dan dat het mij beledigd. In deze zijn er gewoon 2 mensen die allebei het vrijen als prettig ervaren.

Het is zeker respectvol om te laten weten waar hij/zij aan toe is! Daarom vind ik het ook zo goed dat de TS dat duidelijk heeft gemaakt door er over te praten!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 21:31
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Als ik je een mep verkoop en jij hebt daarna pijn is dat ook niet mijn probleem, maar toch is het onaardig.
Een mep verkopen vind ik niet prettig. De TS en het meisje waarmee hij vrijt vinden het vrijen allebei wel prettig.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 22:50
Verwijderd
oke, dan sluit ik me bij dezen aan bij onder andere deadlock en dark phoenix en wat zij vinden van jouw manier van een '''discussie''' voeren.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 22:53
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
oke, dan sluit ik me bij dezen aan bij onder andere deadlock en dark phoenix en wat zij vinden van jouw manier van een '''discussie''' voeren.
'Manier van discussie voeren'? Verklaar je nader?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2015, 23:39
johan97
johan97 is offline
Ik denk ook dat iedereen wel een andere mening hierover heeft! Toen ik ineens met twee meiden in de knoop zat heb ik het op deze zo eerlijk mogelijke manier gedaan zoals ik eerder vertelde. Het eindresultaat was alsnog een hoop gezeik en gevloek waardoor ik zelf maar besloot om met allebij te kappen (ook degene waar ik verkering mee had). 1 lieve meid om alles mee te doen voor in de toekomst is voor mij meer dan genoeg en ik denk ook voor de rest van de mannen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2015, 07:38
Verwijderd
Citaat:
'Manier van discussie voeren'? Verklaar je nader?
Dat je je niet hoeft te verantwoorden omdat jij dingen vindt en DUS zijn ze zo want ja 'bronnen' zijn onbetrouwbaar en jouw onderbuikgevoelens zijn datgene wat telt. En natuurlijk de hypocrisie waarmee je ook deze vraag weer beantwoordt.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2015, 15:13
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Dat je je niet hoeft te verantwoorden omdat jij dingen vindt en DUS zijn ze zo want ja 'bronnen' zijn onbetrouwbaar en jouw onderbuikgevoelens zijn datgene wat telt. En natuurlijk de hypocrisie waarmee je ook deze vraag weer beantwoordt.
Wat is er hypocriet aan? In een kwestie als deze, wat voor "Bronnen" lijken jou toepasselijk lol?

In deze lijkt het me vrij duidelijk dat ieder hier zijn eigen mening over heeft, prima. Beide partijen weten waar ze aan toe zijn en vinden het prettig, dan moeten lekker genieten, mijn mening.

Ik snap niet wat er mis is met mijn 'manier van discussie voeren?'
Met citaat reageren
Oud 11-06-2015, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet wat er mis is met mijn 'manier van discussie voeren?'
Nou precies dat dus.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2015, 17:30
1337Gamer
1337Gamer is offline
Dan vraag ik wat er dan mis mee is, en krijg ik als antwoord:

Geen gebruik van 'bronnen' en 'hypocriet' welke bronnen zou jij aanhalen in deze kwestie..?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2015, 18:07
Verwijderd
Mensen. Ik en die meisje vrijen niet ieder dag hoor. Maar zo af en toe keertje dus er wordt niks aangewakkerd want ze weet dat het bij mij geen verliefdheid inzit. En dat ze dan stille hoop heeft dat kan maar als ze dat toch heeft of krijgt dan zegt ze dat ook wel tegen mij dan kijken we of we ermee stoppen. Maar we vinden het allebei fijn en haar ouders weten het en vinden dat geen probleem zolang wij maar veilig omgaan en het prettig vinden dan is het goed. Mijn ouders vooral moeder vindt het geen probleem. Mijn vader ook niet maar hij wil graag dat ik vaste relatie heb maar die heb ik nog niet. Maar dus beide kanten vinden dat geen probleem zolang het maar veilig is en wij dat prettig vinden en elkaar niet gaat kwetsen en duidelijk en goede afspraken maakt met elkaar dan is het goed.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2015, 19:08
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Mensen. Ik en die meisje vrijen niet ieder dag hoor. Maar zo af en toe keertje dus er wordt niks aangewakkerd want ze weet dat het bij mij geen verliefdheid inzit. En dat ze dan stille hoop heeft dat kan maar als ze dat toch heeft of krijgt dan zegt ze dat ook wel tegen mij dan kijken we of we ermee stoppen. Maar we vinden het allebei fijn en haar ouders weten het en vinden dat geen probleem zolang wij maar veilig omgaan en het prettig vinden dan is het goed. Mijn ouders vooral moeder vindt het geen probleem. Mijn vader ook niet maar hij wil graag dat ik vaste relatie heb maar die heb ik nog niet. Maar dus beide kanten vinden dat geen probleem zolang het maar veilig is en wij dat prettig vinden en elkaar niet gaat kwetsen en duidelijk en goede afspraken maakt met elkaar dan is het goed.
Dan is alles prima toch ?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2015, 19:37
Verwijderd
Ja
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten