![]() |
|
Nee dat is geen vreemdgaan want jullie hebben geen verkering. Maar als jullie goede vrienden zijn zullen jullie het elkaar waarschijnlijk wel zeggen als jullie echt verkering krijgen. Maar dat is wat anders dan toestemming vragen.
|
Verwijderd
|
Ja ik heb het met haar besproken. En ze begrijpt mij wat ik bedoel. En we hebben besloten dat het niet bedriegen is en vreemdgaan. En ik ga niet voor haar bepalen dat zij niet met iemand anders verkering mag hebben. En dat heb ik ook gezegd. Maar toen zei ze zelf zolang ze met mij vrijt en verliefd is op mij wilt ze niet met iemand anders. En ik zei dat ook tegen haar zolang we met elkaar vrijen enzo wil ik ook niemand anders. Maar ik ben niet verliefd op haar maar dat weet ze ook wel.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen. We hebben samen met z`n 2en erover gepraat ze weet dat ik niet verliefd op haar ben maar we vrijen gewoon met elkaar omdat we dat allebei het fijn vinden enzo. En ik word daar opgewonden van. En het raarste is vroeger nou 2 jaren terug ofzo was ik verliefd op haar. Zij niet op mij. Nu is dat andersom ik ben niet op haar en ze wel op mij. En we denken allebei dat het ooit toch wat wordt. Niet alleen zij maar ik denk dat ook. Maar niet daarom vrijen we enzo. Maar omdat we het allebei fijn vinden en heerlijk enzo. En als we alle 2 er geen problemen mee hebben dan hoeft er verder niemand problemen mee te hebben toch?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Als ik een lot koop hoop ik stiekem ook telkens weer de jackpot te winnen, maar dat gebeurt helaas toch niet, hoe hard ik er elke keer ook weer op hoop. Mogen er geen loten verkocht meer worden daarom ![]() |
![]() |
|
Het is wel wat om rekening mee te houden, ook al is er geen relatie, die verwachtingen kunnen wel bestaan en versterkt worden door toch steeds weer te zoenen en vrijen. Je moet uitkijken dat zoiets niet tot claim-gedrag gaat leiden, want dan is het wel zijn probleem
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, daar is hij ook verantwoordelijk voor. Als je op de hoogte bent dat een ander gevoelens voor jou heeft maar die zijn voor jou niet wederzijds, je gaat toch seks met haar hebben dan worden die gevoelens van haar sterker en wordt er hoop geschept dat het nog iets kan worden. Dan geef je dus dubbele signalen af, het een zeggen maar vervolgens het ander doen. En je vergelijking slaat kant noch wal. Ik heb het over emotionele zaken en niet over kansspelletjes. |
![]() |
||
Citaat:
Als je weet dat iemand gevoelens voor je heeft dan is het wel zo respectvol om te zorgen dat diegene weet waar hij / zij aan toe is.
|
Dat meisje weet al dat 'ie niet verliefd is, ze hebben erover gepraat.
Ik vind eigenlijk dat 'ie geen verantwoordelijkheid meer draagt, het is haar eigen keuze. Zolang ze 't allebei fijn vinden moeten ze doen wat ze willen. Dat gezegd hebbende, de kans lijkt me wel groot dat 't uiteindelijk stukloopt op een manier die ze allebei vervelend vinden. |
![]() |
|
![]() |
Dat het pijnlijk 'kan' aflopen voor dat meisje als jij ineens verkering krijgt met een ander meisje is een feit. Maar als je afspraken met elkaar gemaakt heb hierover dan is het geen vreemdgaan (dan bedoel ik afspraken met beide vriendinnen). Als je dus verkering met een ander meisje krijgt dan wel hiermee stoppen anders ga je van twee walletjes eten en daar komen alleen maar problemen van, tenzij je afspraken met beide dames maakt en hun ervan op de hoogte brengt. Je heb best kans dat het wel meer dan deze verhouding kan worden dan het nu is, dat zal de tijd maar moeten uitwijzen.
Laatst gewijzigd op 10-06-2015 om 14:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het punt is dat hij duidelijk aangeeft dat hij ondanks dat hij het vrijen fijn vind, niet verliefd is op haar. Dat heeft hij duidelijk aangegeven en als ze daar beiden oke mee zijn... lekker laten doen dan is mijn mening. Zijn zoveel mensen friends met benefits. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is zeker respectvol om te laten weten waar hij/zij aan toe is! Daarom vind ik het ook zo goed dat de TS dat duidelijk heeft gemaakt door er over te praten! |
![]() |
|
![]() |
Ik denk ook dat iedereen wel een andere mening hierover heeft! Toen ik ineens met twee meiden in de knoop zat heb ik het op deze zo eerlijk mogelijke manier gedaan zoals ik eerder vertelde. Het eindresultaat was alsnog een hoop gezeik en gevloek waardoor ik zelf maar besloot om met allebij te kappen (ook degene waar ik verkering mee had). 1 lieve meid om alles mee te doen voor in de toekomst is voor mij meer dan genoeg en ik denk ook voor de rest van de mannen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In deze lijkt het me vrij duidelijk dat ieder hier zijn eigen mening over heeft, prima. Beide partijen weten waar ze aan toe zijn en vinden het prettig, dan moeten lekker genieten, mijn mening. Ik snap niet wat er mis is met mijn 'manier van discussie voeren?' |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mensen. Ik en die meisje vrijen niet ieder dag hoor. Maar zo af en toe keertje dus er wordt niks aangewakkerd want ze weet dat het bij mij geen verliefdheid inzit. En dat ze dan stille hoop heeft dat kan maar als ze dat toch heeft of krijgt dan zegt ze dat ook wel tegen mij dan kijken we of we ermee stoppen. Maar we vinden het allebei fijn en haar ouders weten het en vinden dat geen probleem zolang wij maar veilig omgaan en het prettig vinden dan is het goed. Mijn ouders vooral moeder vindt het geen probleem. Mijn vader ook niet maar hij wil graag dat ik vaste relatie heb maar die heb ik nog niet. Maar dus beide kanten vinden dat geen probleem zolang het maar veilig is en wij dat prettig vinden en elkaar niet gaat kwetsen en duidelijk en goede afspraken maakt met elkaar dan is het goed.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het Belang van Limburg Bluesman | 11 | 18-05-2004 09:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Meisje Ieke | 0 | 31-01-2004 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
(Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.' Rhinus | 5 | 01-08-2002 11:43 |