Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2015, 18:44
Verwijderd
hoi,

Er zit bij mij een meisje in de klas die ik leuk vind, en ik denk(dacht) dat zij dat ook vind. We gaan best wel vaak samen wat doen met nog meer vrienden (film kijken ofzo) en dan zit ze heel de tijd aan me (hand op mn been leggen, tegen mij aan gaan hangen). Nu hadden we laatst gebarbecued met de hele klas, en toen kwam ze heel de tijd heel dicht bij mij zitten en ook weer hand op mijn been leggen enz. Toen we s'avonds nog aan tafel zaten zei ze dat ze moe was en ging ze met haar hoofd op mijn schouder liggen. een paar vrienden van ons begonnen heel moeilijk te kijken en te lachen waarop zij zei: "Wat nou?, kan dit niet als beste vrienden?" Ben ik gefriendzoned? Of wil ze het niet eerlijk vertellen tegen vrienden (wat ik me ook best in kan denken).
Advertentie
Oud 13-06-2015, 19:02
Scrimble
Scrimble is offline
Dat kunnen we hier helaas niet weten. Wat wel duidelijk is dat ze je een aardige jongen vindt, anders zou ze dat natuurlijk nooit doen. Heb je weleens 1 op 1 afgesproken?

Het kan zijn dat ze je op die manier wilt laten merken dat ze je wel leuk leuk vindt, maar verwacht ook vanuit jouw kant de nodige actie. Veel vrouwen verwachten nog steeds het initiatief vanuit de man.

Over haar opmerking. Ik zei dat vroeger ook weleens, bedoel je hebt nog niks met elkaar.. En als vrienden kan je dit ook gewoon doen.
Oud 13-06-2015, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Dat kunnen we hier helaas niet weten. Wat wel duidelijk is dat ze je een aardige jongen vindt, anders zou ze dat natuurlijk nooit doen. Heb je weleens 1 op 1 afgesproken?

Het kan zijn dat ze je op die manier wilt laten merken dat ze je wel leuk leuk vindt, maar verwacht ook vanuit jouw kant de nodige actie. Veel vrouwen verwachten nog steeds het initiatief vanuit de man.

Over haar opmerking. Ik zei dat vroeger ook weleens, bedoel je hebt nog niks met elkaar.. En als vrienden kan je dit ook gewoon doen.
ik denk als je iemand gewoon als vriend ziet je het niet zou doen, ze maakte het zichzelf nogal comfortabel zeg maar
Oud 13-06-2015, 20:43
SVT
SVT is offline
Aan je verhaal te lezen heeft ze jou in ieder geval wel erg hoog zitten. Ik weet niet of ze dit soort dingen ook bij andere jongens doet, maar omdat je dat niet aangeeft ga ik er maar vanuit dat dat niet zo is.

Persoonlijk denk ik dat als je nu actie zou ondernemen en zou proberen er meer uit te halen dan een goeie vriendschap, dat je kans maakt. Meisjes maken graag met dit soort handelingen (aanrakingen) duidelijk dat ze meer van je willen. Echter zijn er altijd uitzonderingen, die dit toch als vriendschappelijk bedoelen. Dat ze nu aangeeft dat 'beste vrienden' dit kunnen doen, is niet heel erg gunstig maar hoeft niet te betekenen dat ze niet meer wilt.

Ik raad je wel aan snel actie te ondernemen. Meisjes proberen met kleine signalen je ertoe aan te zetten dat je er werk van maakt. Dus maak duidelijk wat je wilt, en wacht daar niet te lang mee. Te lang wachten kan er wel eens toe leiden dat je echt in de Friendzone beland, omdat het meisje merkt dat je er niks mee doet.

Succes!
Oud 13-06-2015, 22:16
Verwijderd
Sommige meisjes doen zo klef tegen jongens met wie ze echt alleen bevriend zijn. Maar zoals je het beschrijft, doet het mij meer denken aan de periode dat mijn vriend en ik tegen mensen zeiden dat we "alleen goede vrienden" waren!

Ik zou zeggen wacht niet te lang, want dan heb je kans dat ze niet doorheeft dat je haar leuk vindt en dat ze zich er alweer voor af sluit. Misschien eens haar uitnodigen om met zijn tweeën thuis een film te kijken en dan zien of je tijdens de film een arm om haar heen kan slaan enzo, en als dat goed gaat, vertellen dat je haar leuk vindt? Of je vraagt haar voor een echt afspraakje, als ze dan ja zegt (en niet zegt "gewoon als vrienden toch" of "leuk dan vraag ik X en Y ook mee") weet je ook dat je wel goed zit!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten