Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Aan je verhaal te lezen heeft ze jou in ieder geval wel erg hoog zitten. Ik weet niet of ze dit soort dingen ook bij andere jongens doet, maar omdat je dat niet aangeeft ga ik er maar vanuit dat dat niet zo is.
Persoonlijk denk ik dat als je nu actie zou ondernemen en zou proberen er meer uit te halen dan een goeie vriendschap, dat je kans maakt. Meisjes maken graag met dit soort handelingen (aanrakingen) duidelijk dat ze meer van je willen. Echter zijn er altijd uitzonderingen, die dit toch als vriendschappelijk bedoelen. Dat ze nu aangeeft dat 'beste vrienden' dit kunnen doen, is niet heel erg gunstig maar hoeft niet te betekenen dat ze niet meer wilt. Ik raad je wel aan snel actie te ondernemen. Meisjes proberen met kleine signalen je ertoe aan te zetten dat je er werk van maakt. Dus maak duidelijk wat je wilt, en wacht daar niet te lang mee. Te lang wachten kan er wel eens toe leiden dat je echt in de Friendzone beland, omdat het meisje merkt dat je er niks mee doet. Succes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommige meisjes doen zo klef tegen jongens met wie ze echt alleen bevriend zijn. Maar zoals je het beschrijft, doet het mij meer denken aan de periode dat mijn vriend en ik tegen mensen zeiden dat we "alleen goede vrienden" waren!
Ik zou zeggen wacht niet te lang, want dan heb je kans dat ze niet doorheeft dat je haar leuk vindt en dat ze zich er alweer voor af sluit. Misschien eens haar uitnodigen om met zijn tweeën thuis een film te kijken en dan zien of je tijdens de film een arm om haar heen kan slaan enzo, en als dat goed gaat, vertellen dat je haar leuk vindt? Of je vraagt haar voor een echt afspraakje, als ze dan ja zegt (en niet zegt "gewoon als vrienden toch" of "leuk dan vraag ik X en Y ook mee") weet je ook dat je wel goed zit! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
gefriendzoned? yeahbuddy181 | 12 | 09-03-2013 21:37 | |
Liefde & Relatie |
Hulp gevraagd Refaelov | 20 | 08-01-2013 23:32 | |