Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2015, 23:56
truitje
truitje is offline
hoooi,

Rond de kerst is mijn relatie uitgegaan. T duurde even voor ik er weer bovenop was, maar nu ben ik er dus weer helemaal bovenop. Date weer met een leuke jongen en dat gaat gewoon lekker.

Maar nu, mijn ex was altijd van de kleine cadeautjes. Van die nutteloze dingen als plastic actiefiguurtjes enzo. Verder vond ik altijd overal kaartjes en briefjes dus die heb ik ook in overvloed. Ergens voelt t raar om het allemaal weg te gooien. Waarschijnlijk bewaar ik uiteindelijk 2 of 3 dingetjes. Wat hebben jullie met dit soort spulletjes gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2015, 07:24
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb nog ergens een armbandje van een ex slingeren, en wat kaarten die ik in een oud dagboek bewaar. Je zou eventueel een memory box kunnen maken, een doosje waarin je dingen bewaart die je nog niet weg wil gooien, maar die je ook niet dagelijks op je kamer hoeft tegen te komen. Wanneer je daar behoefte aan hebt kan je dan later makkelijk dat doosje er bij pakken.

Laatst gewijzigd op 13-06-2015 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 14:19
truitje
truitje is offline
jaa precies. dat heb ik vannacht idd gedaan. Denk dat ik het voorlopig daar hou haha
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 17:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog wel wat spullen, maar ik ga met vrijwel al mijn exen nog goed om, dus ik zie niet in waarom ik dat zou wegdoen. Mijn huidige vriendin heeft er ook geen problemen mee.
Oud 14-06-2015, 12:56
bikinigek
bikinigek is offline
heb aan gekregen spullen van me ex flink geld overgehouden.. lego kever (kijk op ebay de prijzen), en een echte vw kever.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2015, 17:14
Verwijderd
Ik heb hier een speciale mand voor. En als je teveel spullen hebt, dan kan je inderdaad een paar dingen houden en misschien van de rest een foto maken voor je het wegdoet?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2015, 20:29
Crrazy
Crrazy is offline
Ik heb het meeste weggedaan, maar ik heb van sommige dingen wel spijt gekregen achteraf. Cadeautjes met veel waarde voor je zou ik bewaren, en eventueel wat kaartjes/briefjes. Moet alleen niet zo zijn dat je zoveel bewaard dat je je nieuwe vriend(in) afschrikt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten