Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2015, 22:07
N G
N G is offline
Geachte mensen,

Heeft iemand hier enige informatie over een vertaler die een diploma naar het duits zou kunnen vertalen van het nederlands?

Ik heb zelf al vertaalbureau tongo geprobeert, maar daar heb ik al een tijdje geen reactie meer van gehad en eerlijk gezegd moet ik het binnen 2 weken hebben, vandaar mijn vraag of iemand hier iemand kent die dit doet.

Met vriendelijk groeten,

Nader Garabet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2015, 22:13
bloodyb
bloodyb is offline
Als je de tekst van dat diploma hier neerzet is er vast wel iemand die het voor je wil vertalen.
Oud 05-07-2015, 22:15
N G
N G is offline
Om compleet eerlijk te zijn weet ik niet of dat mag, had het anders wel aan mijn Duitse lerares gegeven om te vertalen.. Maar was zelf bang dat hier een bepaalde proces aan voorgaat vandaar mijn vraag of iemand enige ervaring hiermee heeft of weet wat hij moet doen?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2015, 22:19
bloodyb
bloodyb is offline
Volgens mij heeft alleen het originele diploma waarde. Het bedrijf of de instelling waar je het aan laat zien zal zelf moeten bepalen of het waarde heeft. Ik weet trouwens niet of de instantie die het diploma uitreikt er ook een buitenlandse vertaling van kan maken.
Oud 05-07-2015, 22:21
N G
N G is offline
Ik heb al contact opgenomen met de universiteit, maar die gaf me aan het te vertalen en legaliseren, natuurlijk de orginele diploma maar ze willen dus een vertaalde legale copy ervan.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2015, 22:23
bloodyb
bloodyb is offline
Dan zal je toch via een vertaalbureau een officieel erkende vertaling moeten latenmaken.
Oud 05-07-2015, 22:30
Elin3
Elin3 is offline
Ik snap niet helemaal wat je met je laatste bericht bedoelt.

Kan je niet je diploma meezenden en als bijlage een vertaling?
Oud 05-07-2015, 22:48
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb al contact opgenomen met de universiteit, maar die gaf me aan het te vertalen en legaliseren, natuurlijk de orginele diploma maar ze willen dus een vertaalde legale copy ervan.
Uhm, als je universiteit zo aardig is om je een origineel in het Duits vertaald diploma te geven, dan kunnen ze daar ook wel even een gewaarmerkte kopie van maken (Bij de meeste universiteiten kun je dat laatste overigens ook gewoon aan de balie van Studentzaken of iets dergelijks vragen, doen ze ter plekke voor je.)
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 17:04
N G
N G is offline
Geachte Axel en Elin3,

Ik had het gewoon over het diploma en cijferlijst te laten vertalen hier in nederland om het naar duitsland te sturen. Dit heb ik gedaan alleen kom ik er net achter dat mijn cijfers niet vertaald zijn naar het duitse cijfer, waarbij het van de 5 - 1 gaan ipv de gewoonlijk 1 - 10 hier in Nederland, iemand hier enige oplossing voor hoe ik dit moet oplossen ?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2015, 18:10
Axel11
Axel11 is offline
Je was niet erg duidelijk

Aan die Duitse universiteit kunnen ze zo nakijken hoe de cijfers in Nederland werken, dus vraag eerst even aan de universiteit daar of het zo in orde is.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2015, 21:33
df
df is offline
PM de user haubenmeise maar, hij regelt het wel voor je
Reageren

Regels voor berichten