Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2015, 23:07
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
hoi ik ben 14 jaar en ik heb een vraagje voor jullie. Ik heb wel eens dat ik een teelbal "kwijt" ben. Het lijkt dat mijn teelbal doorschiet tot net boven mijn schaamstreek iets naar rechts, maar als ik dan druk op die plek schiet men teelbal gewoon weer terug in mijn balzak. Ik vroeg me af of sommigen van jullie dat ook wel eens hebben en/of dit raar is.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2015, 23:11
Axel11
Axel11 is offline
Wat bedoel je precies met "boven mijn schaamstreek"? Waar zit je teelbal precies denk je?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2015, 23:23
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
zoals ik heb uitgelegd, je hebt een soort van driehoek schaamhaar en mijn teelbal zit net boven de rechterhoek van je schaamhaar
Met citaat reageren
Oud 11-07-2015, 23:38
Axel11
Axel11 is offline
Dat lijkt me erg hoog/verkeerd................................
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 07:11
Yannickje
Yannickje is offline
Dat heb ik ook wel van tijd tot tijd, maar dan komt die teelbal toch niet tot boven mijn schaamstreek. Ik bedoel dat hij ongeveer zo hoog komt als mijn liesplooi.
Als het zich voordoet is dat meestal als ik lang in een nogal koud zwembad heb gezeten, en heel soms gebeurt het langs de twee kanten.
Oud 12-07-2015, 09:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat jij omschrijft klinkt een beetje hoog, maar je ballen kunnen inderdaad in je onderbuik. Specifiek zit daar de holle ruimte van waaruit ze ooit zijn ingedaald. Het kan verder geen kwaad, tenzij het pijn doet of je er last van hebt.

Crossdressers gebruiken die ruimte om hun ballen in te verstoppen als ze strakke vrouwenkleding dragen. The more you know!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 10:59
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat heb ik ook wel van tijd tot tijd, maar dan komt die teelbal toch niet tot boven mijn schaamstreek. Ik bedoel dat hij ongeveer zo hoog komt als mijn liesplooi.
Dat klinkt wat beter ja
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 17:33
Verwijderd
Het hoort niet helemaal, dat ze tijdens de puberteit nog spontaan je buik in kruipen. Het is ook niet erg, maar kan wel wat verminderde vruchtbaarheid geven; in dat geval kan de bal eventueel vast worden gezet, maar ik neem aan dat dat voorlopig voor jou nog niet aan de orde is!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2015, 21:44
Verwijderd
Wordt meestal als kind al vastgezet als je dat hebt. Terugtrekkende teelbal. (blijf het een ranzig woord vinden trouwens... teelbal.. maar dit geheel terzijde)

Laatst gewijzigd op 14-07-2015 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2015, 01:00
hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
woordt
Oud 14-07-2015, 21:32
Verwijderd
Dank u. En excuses voor deze fout.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten