Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is vrij lastig op zich. Ik heb nooit echt 't gevoel gehad, bij een opleiding, dat ik dacht; wauw! Maar heb ze wel allemaal gewoon goed gehaald, met mooie cijfers. Dus gebrek aan motivatie is er niet.
Als ik in een richting ga doorstuderen, waar ik nu ook zit, heb ik volgens mij recht op verkorte route toch? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Dit soort regelingen verschilt namelijk allemaal per hogeschool, en zelfs per opleiding/afdeling van een hogeschool! |
![]() |
|
Nee, dat begrijp ik. Maar ik wil wel een beetje in de zelfde sector als nu blijven.
Dus dan kom je al snel bij t eerder genoemde rijtje uit. Bedrijfseconomie en bedrijfskunde komen ook vaak voorbij. Ik ga denk ik in Utrecht studeren, is het dichtste bij. Alleen m'n opleiding en variant ervan moet ik nog uitzoeken. |
![]() |
|
Dankjewel voor de tip! Ik moet sowieso nog even kijken, waar ik ga/wil studeren. Utrecht is het dichtste bij, maar wilde meer weten wat welke opleiding inhoudt. Nu neigt mijn gevoel sterk naar online marketing, ook omdat webshops steeds meer populair worden. Maar tot nu toe vind ik daar alleen cursussen van.
|
![]() |
|
Marketing komt het meeste terug in de hbo-bachelor commerciële economie volgens mij ja. Of eventueel de hbo-bachelor Communicatiesystemen - Digitale media en communicatie, ook in Utrecht.
Avans in Breda heeft nog Marketing Management: dat is een Associate Degree (een hbo-opleiding van 2 jaar, 2 dagen per week). Fontys in Tilburg heeft een hbo-bachelor International Marketing and Management. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO & HBO tegelijk? harryyy | 1 | 07-01-2013 21:39 | |
Studeren |
Technische bedrijfskunde - HBO of Universiteit oliesjeik | 3 | 04-11-2009 13:00 | |
Algemene schoolzaken |
WO Bachelor vs HBO Bachelor Harrie | 157 | 23-11-2004 21:22 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor hbo-doorstromers Charlottetje | 86 | 22-03-2004 17:54 | |
Algemene schoolzaken |
Geen toga voor Hbo'ers. Vincent Vega | 8 | 28-01-2004 20:29 | |
Algemene schoolzaken |
Is er een rol weggelegd voor HBO-Verpleegkundigen? Rabbi Daniel | 19 | 20-01-2004 15:44 |