Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2015, 17:47
blootloper
blootloper is offline
Halo allemaal, ik doe het niet zo vaak maar als ik het doe wil ik meer. ik heb het over naaktlopen (ik ben een amateur nudist). Maar aan onze tuin grenst een weiland van de buurman. in dat weiland staan paarden en als de buurvrouw die paarden komt halen ofso dan ziet ze me natuurlijk meteen zitten en ik kan haar niet aan zien komen. Toch wil ik deze zomer lekker bloot buiten kunnen zitten. oja niemand weet dat ik graag naakt loop en ik ben ook niet van plan het te gaan vertellen. Mijn vraag is dus: hebben jullie tips voor mij? mag over spannende plekjes om stiekem bloot te zijn of spannende dingen om uit te proberen. maar hebben jullie ook tips over hoe ik het weiland-probleem oplos. en wie vind het ook zo fijn om naakt te zijn!

laat het me weten!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 19:53
bikinigek
bikinigek is offline
naaktstrand opzoeken? sauna? of toch gewoon in de tuin?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2015, 21:22
LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
Heb je geen hek om je tuin? Anders zou ik gewoon naar een naaktstrand gaan inderdaad
Woon je alleen thuis?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 15:51
blootloper
blootloper is offline
ik ben 14 dus woon niet alleen thuis, ik haat naaktstranden want dan krijg ik sws stijve krijg ik overal van.... maar k zoek spannende dingetjes (mag ook spannende masturbeertips zijn)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2015, 16:47
bloodyb
bloodyb is offline
Dus je ouders en broers/zussen kunnen je dan ook zien en dat vind je geen probleem?
Oud 14-07-2015, 13:17
Ilovesucky
Ilovesucky is offline
Sen sijve krijgen op een naaktstrand is niet erg je moet eens weten hoeveel mensen (mannen) er een stijve krijgen en de vrouwen daar vinden dat normaal
Met citaat reageren
Oud 14-07-2015, 14:51
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Sen sijve krijgen op een naaktstrand is niet erg je moet eens weten hoeveel mensen (mannen) er een stijve krijgen en de vrouwen daar vinden dat normaal
Ik ben het wel met je eens dat zoiets kan gebeuren en geen ramp is, maar dat heel veel mannen op het naaktstrand er "last" van hebben, lijkt me sterk. Ik heb er in ieder geval ook nooit iets van gemerkt (en ik kom wel eens op naaktstranden ja).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2015, 15:02
Verwijderd
Het is bijna vakantie (in het noorden is het al vakantie) dus misschien kun je het doen als ze op vakantie zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2015, 19:51
Jessicadr
Jessicadr is offline
Zoals ze hierboven al zeiden. je kan het doen op naaktstrand, is daar inderdaad normaal dus moet je nergens voor schamen. daar ben je ook omgeven door gelijkgestemden dus zal je je misschien ook wat meer op je gemak voelen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten