Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2015, 01:02
maddudeman
maddudeman is offline
Hoe

Laatst gewijzigd op 08-11-2015 om 23:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2015, 12:47
Verwijderd
Dit kun je natuurlijk moeilijk zien vergeleken met in real life, want je ziet niet hoe die persoon zich voelt etc. aan een stukje tekst. Je kunt natuurlijk wel opletten op het gebruik van smileys, sommige mensen geven daarmee aan hoe ze zich voelen dus is het goed als ze steeds een smiley stuurt (dit betekent echter niet meteen dat ze je leuk vind).

Voor de rest zou je het aan het enthousiasme kunnen zien, bijvoorbeeld als iemand ipv 'hey' 'heeeyy' zegt of andere overdreven lange worden maakt uit enthousiasme. Je kunt ook kijken of de gesprekspartner zich in je interesseert, dus wanneer jullie over iets praten dat zij door vraagt zodat er geen stilte ontstaat, dit kan aangeven dat ze wellicht is geinteresseerd en met je wil blijven praten

Voor meer tips kijk anders hier op wikihow: http://nl.wikihow.com/Aan-een-sms'je...-je-leuk-vindt
Met citaat reageren
Oud 13-08-2015, 01:37
maddudeman
maddudeman is offline
Ze zet wel een dubbelle letter aan het laatste woord van haar zin, en reageert ook wel eens met jaa of jaaa maar ook gewoon weer met ja.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2015, 15:47
Robbert297
Robbert297 is offline
Als je niet weet of ze je leuk vind, waarom spreek je dan niet met haar af? Je kan dat gerust vragen aan haar.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2015, 22:52
magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Bij mij ging dat veel makkelijker. Ze vroeg aan een jongen of hij wou vragen of ik haar leuk vind. Ik vroeg waarom ze dat wil weten en toen vertelde hij dat ze me leuk vind.
Oud 20-08-2015, 17:08
~Lin
~Lin is offline
Het is inderdaad lastig, want je kan de gezichtsuitdrukking en de lichaamstaal niet zien. Wel vinden mensen het vaak makkelijker om hints te geven via sms of app dan in persoon.
Verder kun je het (zoals al gezegd) merken aan hoe geïnteresseerd ze is in het gesprek. Leest ze meteen je berichten? Komt ze meteen online? (Pas op, sommige mensen zullen expres even wachten met reageren zodat het niet opvalt.) Is ze kortaf of stuurt ze lange berichten? Reageert ze positief?

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2015, 21:53
Dat is geheim..
Dat is geheim.. is offline
Het is best moeilijk om via whatsapp te zien of een meisje je leuk vind, miss vraagt ze wat jouw type is of heeft ze het vaak over de liefde...probeer eens te skypen of af te spreken, dat is veel beter
Met citaat reageren
Oud 24-08-2015, 00:53
Verwijderd
Via whatsapp zie je het niet makkelijk ik heb ooit een grote fout gemaakt denkend dat een meisje me leuk vond een tip raak niet opgewonden als een meisje hartjes stuurt dat doen ze ook naar vrienden
Met citaat reageren
Oud 25-08-2015, 22:19
Mark52
Mark52 is offline
Flirt voorzichtig met haar. Gaat ze erop in dan ga je steeds duidelijker met haar flirten. Gaat ze er dan nogsteeds in mee dan vindt ze je waarschijnlijk leuk. Als je gaat flirten en ze heeft geen interesse in je, dan laten meisjes dit vaak wel duidelijk merken.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2015, 10:24
maddudeman
maddudeman is offline
Weten jullie misschien ook wat meiden bedoelen met sommige emoji's?
Want ik weet nooit wat ze bedoelen met sommige emoji's. emoji's met hartjes zijn voor mij wel duidelijk maar andere snap ik gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2015, 10:51
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Welke emoji's?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2015, 12:21
maddudeman
maddudeman is offline
🙈👀deze bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Advertentie