Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2015, 17:06
Zottie2
Zottie2 is offline
Heey
Ik heb een jongen ontmoet. Ik app veel met hem maar ik weet geen onderwerpen meer. En ik ga met hem afspreken. Hoe zorg ik ervoor dat het niet akward word ? En hij is echt lelijk maar wel super leuk! Ik ben nog niet verliefd maar ik vind hem wel leuk. Maar als iedereen denkt dattie lelijk is voel ik me zo raar. Kortom ik heb drie problemen. Zouden jullie me daarbij kunnen helpen? Alvast bedankt !

Xx zottie2

Laatst gewijzigd op 14-06-2015 om 08:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2015, 18:09
Elin3
Elin3 is offline
Vraag naar zijn interesses, daar kan hij vast een hoop over vertellen. Of vertel anders eens over jouw hobby's.

Ik vind het fijn om echt iets te doen als je bang bent dat je afspraakje awkward wordt. Een bordspel, een eind skaten, naar het zwembad, een stukje wandelen. Dan zijn stiltes minder erg en kan je ook over de omgeving of activiteit praten.

Als jij hem leuk vindt is dat genoeg, toch? Je hoeft niets aan anderen te bewijzen. Waarom is hij trouwens lelijk? En waarom vind jij hem dan toch leuk?
Soms is iemand helemaal niet lelijk, maar is zijn uitstraling gewoon een beetje suf of saai. Een paar complimentjes waardoor hij meer zelfvertrouwen krijgt kunnen dan al wonderen doen. Net als een ander kapsel misschien, maar daar zou ik nog maar niet over beginnen opbje eerste date
Oud 13-06-2015, 18:50
Zottie2
Zottie2 is offline
Daar heb ik echt heel veel aan ! Alleen het tweede vind ik nog erg lastig. Kan iemand mij daar nog meer voorbeelden van geven. Want we gaan bij hem thuis . En hij is niet nerveus maar ik wel. Kan iemand nog wat voorbeelden noemen? Thanks!

Xx Zottie2
P.S. ik wil best zoenen maar ben bang dat ik het niet kan 😁
Met citaat reageren
Oud 14-06-2015, 07:54
Zottie2
Zottie2 is offline
Daar heb ik echt heel veel aan ! Alleen het tweede vind ik nog erg lastig. Kan iemand mij daar nog meer voorbeelden van geven. Want we gaan bij hem thuis . En hij is niet nerveus maar ik wel. Kan iemand nog wat voorbeelden noemen? Thanks!

Xx Zottie2
P.S. ik wil best zoenen maar ben bang dat ik het niet kan 😁

Laatst gewijzigd op 14-06-2015 om 08:03.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2015, 08:17
bierkoning
bierkoning is offline
Als je hem fysiek niet aantrekkelijk vindt, maar hem opzich wel aardig en leuk vindt heet dat een vriend.

diegene met wie je wel heel graag zou willen zoenen of meer kun je een potentiële lover noemen. niets doen wat je niet wilt dus.
Oud 14-06-2015, 20:03
Zottie2
Zottie2 is offline
Is uiterlijk het belangrijkst?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2015, 20:11
Wackto
Wackto is offline
Dat is een persoonlijke keuze, wel is het zo dat mensen eerst het uiterlijk zien en dan pas het innerlijk. Zelf ken ik 2 meiden waarvan ze allebei knap zijn, de een wat knapper, maar toch val ik op het andere meisje omdat ik haar innerlijk veel leuker vindt.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2015, 22:03
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Is uiterlijk het belangrijkst?
Nee, maar er zit natuurlijk wel een verschil tussen iemand die je foeilelijk vindt, en iemand die je niet vreselijk knap vind, maar wel oke. meestal wil je iemand die je foeilelijk vindt namelijk ook niet kussen of naakt zien.
Oud 20-06-2015, 21:39
Moshe
Moshe is offline
Je bent duidelijk op zijn innerlijk gevallen. Iemands innerlijk kan je niet veranderen, uiterlijk valt altijd nog wel wat aan te doen. Ik zou gewoon lekker veel praten, of samen een film kijken. Bij een film kijken hoef je niet veel te praten, je kan ook je aanwezigheid laten merken door tegen hem aan te zitten mits je dat comfortabel vindt. Dan is het ook al gauw gezellig
Met citaat reageren
Oud 22-07-2015, 22:38
MissReedus
MissReedus is offline
Ik snap je helemaal! Ik heb (soort van) deze probleem nu deze tijden ook. Echt lelijk is ie niet fso, maar ik val gwn niet op hem. En dan tijdens t' appen is (soort van) leuk. Maar inderdaad de reactie boven me zegt al genoeg. Je bent op zijn innerlijk gevallen. Hé, don't judge a book by it's over! En ik vind het eerder leuker als iemand op je valt vanwege je innerlijk en niet je uiterlijk. Oh, wat zou dat dan toch een hel zijn als een jongen je alleen maar qua uiterlijk niet wil!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten