Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2015, 22:19
sooperdooper
sooperdooper is offline
Ik ben een zestienjarige jongen, en ik weet niet of het mijn perceptie is of dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben, maar ik heb het idee dat ik door meisjes niet gezien word. Dat vind ik gek, omdat ik iets langer dan twee meter ben, en ook nog eens (volgens familie en vrienden) erg knap ben in mijn gezicht; van een goede vriendin krijg ik een 8,5. Ik heb ook erg brede schouders en een smalle taille, maar toch merk ik dat ik de meisjes misloop. Ik speel meerdere instrumenten, doe aan filosofie ben bij een jongerenpartij actief, ben attent en hou vaak de deur voor meisjes open. Ik ben wel heel stil in de les, en niet erg charismatisch bij (vooral knappe) meisjes. Ik ben totaal niet gespierd ook, maar volgens mij vinden niet alle meisjes dat belangrijk. De enigen van wie ik te weten heb gekregen dat ik leuk gevonden werd waren jammer genoeg twee negentienjarige homo's, en dat vond ik eerder storend om te weten te krijgen.

Hoe weet ik of meisjes mij leuk vinden? En ligt het aan mijn perceptie, ben ik niet knap genoeg of is het iets anders?

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2015, 17:14
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Omdat je deuren opent voor meisjes, betekent het niet dat zij jou iets verschuldigd zijn. Ik begrijp daarom ook niet waarom je dat neerzet.

Als jij je bedreigt voelt, omdat 2 homoseksuelen je te kennen hebben gegeven dat ze je aantrekkelijk vonden, dan voelen meisjes zich waarschijnlijk hetzelfde over hoe jij hen behandelt. En dan is het logisch dat men je niet ziet.

Natuurlijk het oog wil ook wat, maar als jij gewoon jezelf ben, lekker praat met mensen en humor hebt, is dat 100 keer belangrijker dan dat je instrumenten bespeelt, filosofie bij een jongerenpartij doet en dat je een smalle taille hebt.
Uitstralen dat je lekker in je vel zit en het naar je zin hebt bij alle dingen die je doet, dat is aantrekkelijk!
Oud 02-08-2015, 18:12
Scrimble
Scrimble is offline
Eigenlijk wat Prue zegt. Zeker als je zelfverzekerd bent en gewoon plezier maakt. Je uitstraling is op dat moment bepalend.

Maar los van het feit dat meiden jouw niet direct ziet staan, maak je dan wel zelf contact met ze?

Als ze niet naar jouw komen, dan zorg jij gewoon voor het contact moment. Naar mijn weten houden vrouwen niet echt van mannen die een afwachtende houding innemen, maar die juist de leiding neemt. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk !
Met citaat reageren
Oud 04-08-2015, 13:05
ikxxx
ikxxx is offline
Wat ik heel belangrijk vind is dat de jongen humor heeft, ergens houd ik ook wel van stille jongens, ik vind dat die wat geheimzinniger zijn dan de anderen. Het uiterlijk is ook altijd mooi meegenomen, maar geen must snapje? Maar ze moeten wel zelfverzekerd zijn, dat is voor mij dan weer wel een must have !
Oud 05-08-2015, 02:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
De enigen van wie ik te weten heb gekregen dat ik leuk gevonden werd waren jammer genoeg twee negentienjarige homo's, en dat vond ik eerder storend om te weten te krijgen.
Niet zeuren.

Citaat:
En ligt het aan mijn perceptie, ben ik niet knap genoeg of is het iets anders?
Het ligt aan je sociale vaardigheden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2015, 10:32
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
De enigen van wie ik te weten heb gekregen dat ik leuk gevonden werd waren jammer genoeg twee negentienjarige homo's, en dat vond ik eerder storend om te weten te krijgen.

Hoe weet ik of meisjes mij leuk vinden? En ligt het aan mijn perceptie, ben ik niet knap genoeg of is het iets anders?
Wait, what? Ik zie geen enkele reden het -al dan niet impliciete- compliment niet in ontvangst te nemen. Waarom doe/durf/wil je dat niet?

Zelfvertrouwen danwel zelfverzekerdheid is naar verluidt een toverwoord. Zelf heb ik het eigenlijk altijd overschat gevonden. Voor mij is het niet meer dan een gebrek aan interesse/zin te overpeinzen in wat anderen eventueel misschien hypothetisch zouden kunnen denken. Ain't nobody got time for that.
Oud 05-08-2015, 10:48
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Zelfvertrouwen danwel zelfverzekerdheid is naar verluidt een toverwoord. Zelf heb ik het eigenlijk altijd overschat gevonden. Voor mij is het niet meer dan een gebrek aan interesse/zin te overpeinzen in wat anderen eventueel misschien hypothetisch zouden kunnen denken. Ain't nobody got time for that.
Zelfverzekerdheid is wel goed, maar let op dat het niet teveel wordt. Arrogantie is (voor mij althans) een serieuze afknapper. Aan sommige mensen zie je gewoon dat ze arrogant zijn en dat maakt hen zelfs gewoon lelijk.Maar iemand die constant bevestiging nodig heeft over of hij wel goed genoeg is, vind ik ook niets.

Je persoonlijkheid is veel belangrijker. Als je gezien wil worden owv je uiterlijk, zal je eindigen met een oppervlakkig meisje dat voornamelijk daarmee bezig is. Trouwens, uiterlijk verandert, je wordt namelijk ouder. Maak meisjes aan het lachen, dat vinden we leuk. En je bent nog maar 16, je gaat nog zoveel meisjes leren kennen, ooit zit er wel eentje tussen dat jou wel opmerkt.
Oud 06-08-2015, 14:50
sooperdooper
sooperdooper is offline
@Prue Ik zeg niet dat ze me iets verschuldigd zijn, ik vraag me gewoon vaak af of ze me leuk vinden. Ik denk dat meisjes dat vaak niet laten merken omdat jongens vaak het initiatief nemen.

En ik vat dat van die twee homo's ook wel op als compliment, maar stoorde me eraan dat ze dachten dat ik homo was.

Het gaat mij meer om contact in het begin. Ik als jongen zou het - al is het op subtiele manier - laten weten als ik een meisje leuk vind. Bij een meisje weet ik echter erg vaak niet waar ik aan toe ben. Zijn er manieren waarop er te "lezen" valt of een meisje je leuk vindt? E.g. lichaamstaal
Met citaat reageren
Oud 06-08-2015, 15:19
Talenlover
Talenlover is offline
Citaat:
Het gaat mij meer om contact in het begin. Ik als jongen zou het - al is het op subtiele manier - laten weten als ik een meisje leuk vind. Bij een meisje weet ik echter erg vaak niet waar ik aan toe ben. Zijn er manieren waarop er te "lezen" valt of een meisje je leuk vindt? E.g. lichaamstaal
Dat verschilt van meisje tot meisje denk ik. Bij mij is dat blijkbaar altijd overduidelijk (voor mijn vrienden dan toch) omdat ik gewoon knalrood word als ik die persoon zie.
Oud 07-08-2015, 12:08
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
En ik vat dat van die twee homo's ook wel op als compliment, maar stoorde me eraan dat ze dachten dat ik homo was.
Hebben ze dat ook concreet uitgesproken naar jou?

Citaat:
Joh, er zijn boeken volgeschreven over lichaamstaal en nonverbale communicatie bij flirten.
Oud 10-08-2015, 14:15
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
@Prue Ik zeg niet dat ze me iets verschuldigd zijn, ik vraag me gewoon vaak af of ze me leuk vinden. Ik denk dat meisjes dat vaak niet laten merken omdat jongens vaak het initiatief nemen.
Dat is zo'n onzin! Meisjes laten het echt wel merken als ze geen interesse hebben. Het zou ook zo kunnen zijn dat omdat jij de deur open houdt voor een meisje, zij het idee krijgt dat jij iets van haar moet en dat ze daarom zo snel mogelijk weg wil.

Citaat:
Waarom stoort dat je? Ben je onzeker over je eigen seksualiteit? Ben je bang dat een homoseksueel je aanrandt of iets anders doet tegen je wil in? Dit zegt meer over jou, dan over hen. Dit zegt ook op hoe je over komt op meisjes/vrouwen. Dit heb ik je al vertelt in mijn eerste berichtje.

Citaat:
Als een meisje interesse in je heeft en je vertrouwt, gaat ze zich (onbewust) spiegelen aan je. Met andere woorden, ze loopt zoals jij loopt, heeft haar armen zoals jij ze hebt etc.
Ook lacht ze vaker en zal ze je (schouders) aanraken.

Als een meisje constant wegkijkt, merk je subtiel dat ze totaal geen interesse in je heeft en liever weg wil omdat ze je niet vertrouwt of zich bij je op haar gemak voelt.

Zolang jij hetzelfde gevoel houdt bij homoseksuelen (alsof ze iets van je moeten) zal je dat ook uitstralen naar meisjes toe.
Reageren

Regels voor berichten