Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zelfvertrouwen danwel zelfverzekerdheid is naar verluidt een toverwoord. Zelf heb ik het eigenlijk altijd overschat gevonden. Voor mij is het niet meer dan een gebrek aan interesse/zin te overpeinzen in wat anderen eventueel misschien hypothetisch zouden kunnen denken. Ain't nobody got time for that.
||
Citaat:
Je persoonlijkheid is veel belangrijker. Als je gezien wil worden owv je uiterlijk, zal je eindigen met een oppervlakkig meisje dat voornamelijk daarmee bezig is. Trouwens, uiterlijk verandert, je wordt namelijk ouder. Maak meisjes aan het lachen, dat vinden we leuk. En je bent nog maar 16, je gaat nog zoveel meisjes leren kennen, ooit zit er wel eentje tussen dat jou wel opmerkt.
|
![]() |
@Prue Ik zeg niet dat ze me iets verschuldigd zijn, ik vraag me gewoon vaak af of ze me leuk vinden. Ik denk dat meisjes dat vaak niet laten merken omdat jongens vaak het initiatief nemen.
En ik vat dat van die twee homo's ook wel op als compliment, maar stoorde me eraan dat ze dachten dat ik homo was. Het gaat mij meer om contact in het begin. Ik als jongen zou het - al is het op subtiele manier - laten weten als ik een meisje leuk vind. Bij een meisje weet ik echter erg vaak niet waar ik aan toe ben. Zijn er manieren waarop er te "lezen" valt of een meisje je leuk vindt? E.g. lichaamstaal |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ook lacht ze vaker en zal ze je (schouders) aanraken. Als een meisje constant wegkijkt, merk je subtiel dat ze totaal geen interesse in je heeft en liever weg wil omdat ze je niet vertrouwt of zich bij je op haar gemak voelt. Zolang jij hetzelfde gevoel houdt bij homoseksuelen (alsof ze iets van je moeten) zal je dat ook uitstralen naar meisjes toe.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
Films, TV & Radio |
Welk boek zou je graag verfilmd zien worden? King Ralph | 58 | 12-06-2004 12:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zolang ze je niet zien Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:47 | |
Lifestyle |
Waar en hoe wil je niet gezien worden? Verwijderd | 67 | 21-12-2002 19:36 |