Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2015, 19:59
Demipet660
Demipet660 is offline
Hey, ik heb een vraagje. Waar vallen jongens op bij meisjes en hoe weet je dat je iemand op je verliefd is?
Hopelijk kunnen jullie me helpen !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2015, 20:09
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Hoe je kunt zien of iemand verlieft op je is, ligt maar net aan de persoon zelf. Ik kan het bijvoorbeeld heel goed merken als mensen opeens dingen gaan doen voor je die ze normaal niet zouden doen of als ze ineens heel lief tegen je zijn. Waar ze op vallen, verschilt ook per persoon. Ik denk dat het vooral aan ligt dat je geen slechte eigenschappen (arrogantie, jaloezie enz.) laat zien, en dat je heel aardig bent. Maar nogmaals, waar een persoon precies opvalt ligt echt aan de persoon zelf.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2015, 20:20
Demipet660
Demipet660 is offline
Het probleem is dat ik die jongen ervoor niet echt kende hij is nog maar net bij de groep gekomen maar toen stond hij er maar wat bij. Hij lachte wat mee enzo ma zei niet veel. Ik weet ook niet of het toeval is of niet maar hij wil precies de hele tijd naast mij staan en woensdag op tday ben ik die tegengekomen en hij is me over gevolgd enzo en toen liet hij liedjes horen en volgens mij zat er een betekenis achter maar dat kan ook zijn dat ik dat denk omdat ik mensen ken die zo communiceren met elkaar. Maar ik denk eigenlijk echt wel dat die iets probeerde te zeggen. Zijn vriend zegt dat ook maar ik weet niet wat ik daar van moet denken omdat ik die vriend ook niet zo goed ken. Help Xxx ������
Met citaat reageren
Oud 28-08-2015, 20:32
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Als ie zo stil is kun je net zo goed een gesprek met hem aangaan. Dan kun je ook een beetje uitvinden of ie je leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2015, 20:37
Demipet660
Demipet660 is offline
Ik praat er mee hoor ik ben alleen niet zo goed in mensen doorgronden. Hij gaat het ook niet tegen mij zeggen ofzo want niemand wilt hem erbij in de groep behalve ik. Ik ben de enige die hem accepteerd. Hij gaat dat niet echt durven. Ik Sil gewoon weten of hij iets voor me voelt maar dat zegt hij natuurlijk niet. Ik voel niets voor hem en wil hem ook niet kwetsen dus.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2015, 20:38
Demipet660
Demipet660 is offline
Maar toch al bedankt hoor !!!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2015, 20:38
Elin3
Elin3 is offline
Misschien een andere relevante vraag is: Vind jij hem leuk?
Als jij namelijk geen interesse in hem hebt, zou ik me er ook niet zo druk over maken of hij jou mogelijk ziet staan.
Heb jij wel interesse, dan kan je ook zelf de eerste stap zetten door een gesprek te beginnen en hem beter te leren kennen.
Oud 28-08-2015, 20:40
Demipet660
Demipet660 is offline
Ik weet het niet goed. Ik moet meestal wel blozen of giechelen als hij iets zegt grappig of niet maar dat heb ik met de meeste jongens. Ik weet het dus niet goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten