Advertentie | |
|
![]() |
|
Hee, het begin van het verhaal klonk heel leuk, maar balen voor je dat het nu zo anders is gelopen. Het is een beetje nare situatie,maar ik denk persoonlijk niet dat ze helemaal klaar met je is, want ze blijft nog steeds met je praten toch? Misschien is er iets geks gebeurd waar je niks van af weet, of misschien schrikt het haar af dat ze weer zo snel verliefd werd, twee maanden nadat het uit was met haar ex, dat het allemaal even te snel ging voor haar. Ik weet het niet.. maar als ik jou was zou ik nu initiatief nemen en haar heel duidelijk vertellen wat je voor haar voelt en hoe je de afgelopen weken hebt ervaren. Want het zou toch zonde voor je zijn als je dit kwijtraakt! x
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat mijn gedachte is, is dat zij jou leuk vond voor op Texel, maar dat ze op je uitgekeken was toen haar eigen leven weer in zicht kwam. Gewoon een korte fling, hoe pijnlijk ook voor jou.
Ik denk eerlijk gezegd wel dat het voor haar klaar is, als ze zegt dat ze geen gevoelens meer heeft dan lijkt het mij niet mogelijk die gevoelens weer aan te zetten. Ik denk dat ze contact houdt uit schuldgevoel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |