Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2006, 23:17
EileenLovesYou
EileenLovesYou is offline
Ben echt suuuuuuperverliefd op onwijs lekkere kerel. Ivo heet hij, maar: hij heeft al heel lang een vriendin!!! Ik denk dat hij mij ook wel leuk vind want er hangt spanning tussen ons. Maar ik wil niks laten merken dat ik hem leuk vind. ik vind het niet cool tegenover zijn vriendin (ken ik niet trouwens) als ik hem ga verleiden. Maar ik zou het echt heel graag willen, want het is echt niet normaal. IK BEN ZOOOOO VERLIEFD!! M'n vriendinnen worden helemaal gek van mij!!! Ik kan alleen maar over hem praten. Kan aleleen maar aan HEM denken.

wat moet ik nou doen????????

Moet ik hem links laten liggen want hij heeft al vriendin (en ik ben geen slet en ik haat mannen die vreemd gaan dus wil dit niet stimuleren). Maar ondertussen WIL IK HEM!!

hebben jullie tips?

kussssssieeeesssssssss
Oud 20-11-2006, 23:21
Estar
Estar is offline
Links laten liggen en wachten tot ie weer in de aanbieding is.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 23:28
EileenLovesYou
EileenLovesYou is offline
Ah wat lief dat je zo snel al reageert! Je hebt misschien ook wel geljik. Dat zegt mijn verstand ook! Groetjes!
Oud 20-11-2006, 23:35
Verwijderd
Die vriendin in een kwaad daglicht zetten zodat hij het uitmaakt en jou veel leuker vindt.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 01:43
arPos
arPos is offline
pak em gewoon
Oud 21-11-2006, 07:08
Verwijderd
wacht gewoon tot hij haar zelf zat wordt. Als hij jou ook echt heel leuk vind is dr iets niet goed met zn relatie. Maarre neem nou maar van mij aan dat als je een jongen bij zn vriendin 'wegtrekt' dat je dan n hoop gezeik krijgt met dat meisje en je dan vriendje.

uit ervaring ja en na een jaar hebben ze pas bijna geen contact meer.

bijna
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 10:33
Verwijderd
Gewoon niets bij proberen. Hij is al bezet.
Lopen nog zat leuke jongens rond die niet bezet zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 11:08
flanke
flanke is offline
Wat je vooral niet moet doen is een relatie met hem aangaan terwijl hij nog een vriendin heeft. Dusja, afwachten, een beetje subtiele hints geven dat je hem leuk vindt. Blijkt het toch goed te gaan tussen hem en zijn vriendin, verspil er dan geen tijd aan en zoek een andere leuke jongen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 11:13
Verwijderd
Stoken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 11:19
smvs
smvs is offline
Alles kan kapot.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 12:11
stout!
stout! is offline
Valium
Oud 21-11-2006, 12:28
WolterB
WolterB is offline
Pech gehad, bezet is bezet.
Oud 21-11-2006, 14:28
I C U
I C U is offline
Citaat:
smvs schreef op 21-11-2006 @ 12:19 :
Alles kan kapot.
Oud 21-11-2006, 14:54
De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Tsja als je knapper bent dan zijn chick dan is het natuurlijk makkelijk als je lelijker bent dan kan het idd nogal moeilijk worden
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:58
rockje
rockje is offline
Ik heb eigenlijk ongeveer hetzelfde meegemaakt. Ik ben verliefd geworden op een jongen op kamp en hij was ook verliefd op mij maar vertelde me pas op het einde van het kamp dat hij een vriendin had (terwijl hij dat aan anderen al veel eerder had laten weten) Ik vroeg hem: wil je dat ik je gewoon met rust laat of wil je afspreken en zien wat er van komt? Hij koos het laatste. dus we hebben dan een paar keer afgesproken en dan heb ik een brief gestuurd naar hem om te vragen of er nu al iets veranderd was met zijn gevoelens... Hij vond me nog altijd zalig en wilde me niet kwijt maar koos dus voor zijn vriendin... Hij heeft me dus eigenlijk een beetje aan het lijntje gehouden. Hij wilde (zogezegd) nog vrienden blijven maar ik heb ondertussen wel gemerkt dat hij er niet veel moeite voor wilt doen. Hij is enkel met zichzelf bezig en redelijk laf...

Ik heb er echt veel verdriet van gehad (ongeveer 6 maanden) dus ik geef jezelf gewoon de raad: als het slecht afloop is het het dan wel waard geweest? Wil je jezelf dat aandoen?

Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 15:27
Verwijderd
Citaat:
als het slecht afloop is het het dan wel waard geweest? Wil je jezelf dat aandoen?

[/B]
dat geldt toch voor alle relaties/ verliefdheden etc

ben zelf niet zo een fan van het 'alles kan kapot', maar het is natuurlijk wel de waarheid.

ik zou hem maar uit je hoofd zetten, mocht hij jou leuker vinden dan zijn vriendin dan zal hij dat vanzelf laten blijken..

zo niet dan moet je op zoek naar een ander exemplaar..er zijn der genoeg!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 15:41
luchtballon
luchtballon is offline
Ik vind dat je best mag laten merken dat je hem leuk vindt enzo, maar stoken vind ik niet kunnen

Afpakken werkt volgens mij ook niet goed. Hij zal niet meteen over zn ex heen zijn en het is niet echt het meest relaxte begin van een relatie. Als je gewoon laat merken dat je hem wel leuk vind maar het verder van hem af laat hangen heb je een wat meer natuurlijk verloop denk ik. Maarja, misschien ziet hij je wel uberhaupt niet staan omdat zijn vriendin zo leuk is.
Oud 21-11-2006, 17:40
EXBO
EXBO is offline
Vraag aan hem hoe het eigenlijk zit. Is hij ook helemaal weg van jou? Als hij jou ook leuk vind, zet hem voor het blok. Jij of zn huidige vriendin.
Oud 22-11-2006, 07:03
Azaelia
Azaelia is offline
Jammer maar helaas. Verder!
Niet voor het blok zetten, als hij jou echt leuker zou vinden dan zijn vriendin, had hij haar al lang laten gaan.
Oud 22-11-2006, 16:10
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
zomaar je vriendin laten gaan omdat je iemand anders wel leuk vindt doe je niet zomaar. Genoeg mensen kiezen ervoor niets met gevoelens voor een ander te doen omdat ze ngo wel van vriend(in) houden.

Dus ik zeg: beetje hints droppen dat je m ziet zitten maar verder afwachten. mocht hij echt voor jou willen gaan moet hij het maar uitmaken.
Oud 24-11-2006, 13:25
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vind dat je in zo'n situatie je gewoon van je beste kant moet laten zien en ok best mag laten merken dat je iemand ziet zitten. Maar stoken vind ik dan weer onzin. Wees jezelf gewoon en hoop dat ie jou leuker vindt of gaat vinden dan zn vriendin, meer kan je niet doen denk ik.
Oud 24-11-2006, 13:42
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 22-11-2006 @ 17:10 :
zomaar je vriendin laten gaan omdat je iemand anders wel leuk vindt doe je niet zomaar. Genoeg mensen kiezen ervoor niets met gevoelens voor een ander te doen omdat ze ngo wel van vriend(in) houden.

Dus ik zeg: beetje hints droppen dat je m ziet zitten maar verder afwachten. mocht hij echt voor jou willen gaan moet hij het maar uitmaken.
Dat is ook niet slim, straks maak je het uit en dan blijkt degene die je wel leuk vond helemaal niets voor jou te voelen...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 14:14
Magican
Magican is offline
Ik wilde je hulp geven en toen las ik kussssssssssiessssssss.
Oud 24-11-2006, 14:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-11-2006 @ 15:16 :
Ja en? Je hebt toch een relatie met iemand omdat je met diegene een relatie wil, en niet omdat je even niet beter kon krijgen?
Maar iets wat eigenlijk al een hele tijd leuk is geef je niet zo snel op voor iets wat misschien wel nóg leuker zou kunnen zijn.
Oud 24-11-2006, 15:17
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-11-2006 @ 15:16 :
Ja en? Je hebt toch een relatie met iemand omdat je met diegene een relatie wil, en niet omdat je even niet beter kon krijgen?
Die reactie had ik wel verwacht. Maar je kunt toch ook meerdere mensen tegelijkertijd leuk vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2006, 13:58
madelief21
madelief21 is offline
Hij heeft die spanning met jou toch ook? Gewoon zoenen en als je hem voor meer wilt gaan stoken ( niet mijn voorkeur hoor ) Niet stoken en gewoon niets meer laten horen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2006, 14:08
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gewoon laten merken dat je hem erg leuk vindt, hopelijk breng je dan zijn hoofd op hol. Dan zal hij moeten kiezen
Oud 27-11-2006, 15:24
Hartje
Hartje is offline
Citaat:
Magican schreef op 24-11-2006 @ 15:14 :
Ik wilde je hulp geven en toen las ik kussssssssssiessssssss.
my point exactly

en verder: wachten tot hij weer vrij is.
Oud 17-08-2015, 11:02
Anoniemelien
Anoniemelien is offline
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem
Dat probleem is niet leuk
Met citaat reageren
Oud 19-08-2015, 22:26
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
pak em gewoon
als dat lukt weet je meteen dat zelfde ook ooit bij ts gebeurd..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2015, 23:44
Aszleyy
Aszleyy is offline
Onbeantwoorde liefde.. Ergste wat er is, eerlijk gezegd kan je weinig doen. Heb er zelf ook last van gehad, het liefst ben je hele dag met die persoon maar dat maakt de gevoelens alleen maar erger, waar ken je hem van? Wanneer zie je hem? Ben ik wel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten