Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind dat je best mag laten merken dat je hem leuk vindt enzo, maar stoken vind ik niet kunnen
![]() Afpakken werkt volgens mij ook niet goed. Hij zal niet meteen over zn ex heen zijn en het is niet echt het meest relaxte begin van een relatie. Als je gewoon laat merken dat je hem wel leuk vind maar het verder van hem af laat hangen heb je een wat meer natuurlijk verloop denk ik. Maarja, misschien ziet hij je wel uberhaupt niet staan omdat zijn vriendin zo leuk is.
|
zomaar je vriendin laten gaan omdat je iemand anders wel leuk vindt doe je niet zomaar. Genoeg mensen kiezen ervoor niets met gevoelens voor een ander te doen omdat ze ngo wel van vriend(in) houden.
Dus ik zeg: beetje hints droppen dat je m ziet zitten maar verder afwachten. mocht hij echt voor jou willen gaan moet hij het maar uitmaken.
|
Ik vind dat je in zo'n situatie je gewoon van je beste kant moet laten zien en ok best mag laten merken dat je iemand ziet zitten. Maar stoken vind ik dan weer onzin. Wees jezelf gewoon en hoop dat ie jou leuker vindt of gaat vinden dan zn vriendin, meer kan je niet doen denk ik.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Gewoon laten merken dat je hem erg leuk vindt, hopelijk breng je dan zijn hoofd op hol. Dan zal hij moeten kiezen
![]()
||
Citaat:
![]() en verder: wachten tot hij weer vrij is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een jongen, maar hij heeft een vriendin. help? Chayenne95 | 10 | 19-12-2014 23:39 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar door verleden onzeker... Verwijderd | 8 | 04-11-2005 14:13 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mun ex ninatje | 14 | 11-09-2004 18:48 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op jongen met vriendin... EkiaM | 4 | 01-07-2004 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap tussen meisje en een jongen GeNeVa | 69 | 13-06-2002 21:00 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn maatje.. ~*InDo SHorTy*~ | 6 | 01-05-2002 12:00 |