Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2015, 22:03
twirlgirl2.0
twirlgirl2.0 is offline
Help, ik wil binnenkort met een jongen afspreken die een uur bij mij vandaan woont, ik ken hem heel goed en heb hem al eerder gezien, maar ik mag daar niet met de trein heen ofzo dus moet een van mn ouders me brengen, alleen we vinden elkaar leuk en ik mag dus bij hem slapen! Het leeftijdsverschil is alleen een beetje groter dan normaal. Iemand een smoes die ik aan mn ouders kan vertellen zodat ze me willen brengen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2015, 22:07
Elin3
Elin3 is offline
Gewoon eerlijk zijn tegen je ouders! Als je vaker contact wil hebben en het misschien wel op een relatie uitloopt is het een stuk makkelijker als niet alles stiekem hoeft.

Als je bang bent dat je ouders het niet goed vinden, begin dan eens met een dag samen. Als je niet bij hem blijft slapen is het voor je ouders waarschijnlijk ook makkelijker om ja op je verzoek te zeggen.

Kan hij trouwens niet naar jou komen? Dan kan hij eventueel direct met je ouders kennismaken. Dan kunnen ze gelijk zien dat hij oké is
Oud 14-07-2015, 08:20
Axel11
Axel11 is offline
Puur uit nieuwsgierigheid: mag ik vragen wat het leeftijdsverschil is?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2015, 11:48
Ilovesucky
Ilovesucky is offline
Zeg dat je naar de bioscoop gaat met een vriendin en vraag of je ouders je daar heen willen brengen en dat je daarna bij een vriendin blijft slapen maar het beste is dat je gewoon de waarheid spreekt
Met citaat reageren
Oud 31-08-2015, 16:44
Tail3003
Tail3003 is offline
Citaat:
Zeg dat je naar de bioscoop gaat met een vriendin en vraag of je ouders je daar heen willen brengen en dat je daarna bij een vriendin blijft slapen maar het beste is dat je gewoon de waarheid spreekt
Ik vind dat een ouder het recht heeft om te weten waar zijn/haar kind is, dat is ook handig voor contact als er iets mis gaat enzo. Ik zou dus gewoon eerlijk zijn en ja je kan hem indd ook een keer naar jou toe laten komen. Of je gaat gewoon naar hem toe en blijft dan niet slapen, dan mag dat de volgende keer misschien wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten