Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2015, 17:17
Verwijderd
Best wel lang geleden nu twee naar ongeveer was ik op een evenement van een weekend ( ik wil niet precies in detail daarover gaan in verband met m'n eigen privacy) er was daar een meisje waar we een beetje mee zaten te dollen aan t eind en iets daarvoor eigenlijk al was ik verliefd op haar het volgende jaar ook alweer 5 maanden geleden zocht ik haar op op internet met mijn superstalkerskills zodat ik haar naam wist ik kwam daar een ander meisje tegen waar ik ook een beetje mee dolde weet niet was die andere alweer vergeten aan t eind was ik dis weer verliefd ik kwam haar 3 maanden later toevallig tegen kreeg haar nummer enzo maar toen ik haar vroeg zei ze nee alweer wat weken later dacht ik terug aan al m'n oude liefdes en besloot haar weer op te zoeken op internet ik kwam er toen achter dat ze lesbisch was niet dat ik daar wat tegen heb maar ik baal wel want alles aan haar is gewoon perfect maar dan ook 100% ps. Ik heb momenteel geen contact met haar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2015, 19:45
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Met veel moeite is het gelukt om je bericht te lezen. Waar het op neer komt is dat jij een meisje leuk vind die lesbisch is.

Jammer voor je, deal with it want dan valt ze niet op je.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2015, 19:45
marn20
marn20 is offline
Leestekens maken het voor iedereen makkelijker
Met citaat reageren
Oud 07-09-2015, 19:46
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
En inderdaad, tip: Gebruik alsjeblieft punten en komma's, want niemand kan je bericht zo lezen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2015, 20:28
Axel11
Axel11 is offline
Wat is je vraag of discussiepunt? Als je alleen je hart wil luchten, kan dat hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901845
Met citaat reageren
Oud 07-09-2015, 21:53
Verwijderd
Sorry allemaal voor het gebrek aan interpunctie. Ik schrijf volgende keer wel op de computer das makkelijker
Met citaat reageren
Oud 07-09-2015, 22:22
Elin3
Elin3 is offline
Dit meisje, waar jij gevoelens voor denkt te hebben, maar wat je amper kent, valt op meisjes. Tsja, jammer. Zelfs als ze hetero was had ze waarschijnlijk ook geen interesse in jou gehad. Get over it. Er zijn meer meiden op deze wereld.

Tip van de dag: Leer iemand eerst goed kennen en breng tijd samen door voor dat je je gevoelens uit of mensen verkering vraagt. Dan is de kans op een (onverwachte) afwijzing een stuk kleine
Oud 10-09-2015, 13:57
Verwijderd
Sorry voor de onduidelijkheid. Ik heb haar noet gevraagd. Dat het over iT gedoe is waar maar hoe kan jij zomaar zeggen dat als ze hetero was ze me ook niet leuk had gevonden. Dat is gewoon hard daarbij er is natuurlijk een kans dat dat zo zou zijn geweest maar jij kent mij niet eens! Dus stop alsjeblieft met waardeloze conclusies trekken waar niemand iets aan heeft
Met citaat reageren
Oud 10-09-2015, 16:28
Elin3
Elin3 is offline
Jij bent wanhopig "verliefd" en het komt niet over of je het meisje heel goed kent. Ik wil vooral zeggen dat hetero zijn geen garantie is voor jou leuk vinden Misschien had ze dan wel een vriend gehad en maakte je nog geen kans...
Oud 10-09-2015, 18:19
Verwijderd
Ja ik weet t. Het kwam een beetje verkeerd over en met mij en verliefd zijn is het tegenwoordig ook een hele rotzooi om de weekkan het verschillen. Ik startte dit topic vooral om te weten hoe ik met deze ontdekking om moet gaan want dat het over iT gedoe is makkelijker gezegd dan gedaan. Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten