Beste mensen,
ik stel even snel mijn vraag hier omdat ik weet dat er hier mensen tussen zitten die hier vat wel wat van af weten.
ik heb mijn oude huurbaas een brief gestuurd waarin ik aangaf de huur op te willen zeggen (deze brief heb ik op 29 juli gestuurd en heeft hij pa op 7 augustus opgehaald) nu heeft hij een aangetekende brief terug gestuurd die door een huisgenoot ontvangen is. op die brief staat de datum van 20 augustus.
in deze brief geeft hij aan dat er geen handtekening onder de brief staat en hij dus niet rechtsgeldig is. volgens het juridisch loket staat er nergens in de wet dat de handtekening verplicht is, is dat waar. of heb ik nu dus gewoon pech ?
in zijn brief geeft hij namelijk ook aan dat we een nieuwe brief zouden moeten sturen en dit zou voor de 24/25 ste moeten. dus vandaag of morgen. maar dat is dus zo goed als onmogelijk om de brief nog op tijd bij hem te krijgen.