Advertentie | |
|
![]() |
|
De achterdocht zal zeker niet in alle gevallen terecht zijn (vaker niet dan wel), maar ik kan me voorstellen dat het voorkomt. Een vriend van me had ook altijd relaties met jongere meisjes puur omdat dat "makkelijker" was dan iemand van zijn leeftijd versieren
![]() Een relatie werkt als je om kunt gaan met de levensfase waarin de ander zich bevindt. Het lijkt mij vrij ongemakkelijk om als werkende (full time) een relatie te hebben met een scholier, bijvoorbeeld. Over bepaalde dingen kan je dan totaal anders denken.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het kan prima werken natuurlijk. Als jullie verliefd zijn, ga er lekker voor. Maar ik snap de opmerking van Elin3 wel. Ik heb ooit "per ongeluk*" een relatie gekregen met iemand die net begonnen was met studeren, terwijl ik al een tijdje een full time baan had. Zij was 8 jaar jonger. Omdat we allebei al verliefd waren uiteraard gewoon doorgegaan met elkaar zien en bijna een jaar een relatie gehad. In het begin ging dat prima maar ons leven liep steeds meer uit elkaar. Zij wilde, zeer begrijpelijk, allemaal studentendingen doen en dan echt van die eerstejaars dingen, en was daardoor in het weekend altijd druk met studie en wilde verder alleen maar slapen. Want doordeweeks had ze lopen feesten en niet gestudeerd. Ik kon natuurlijk alleen in het weekend afspreken en wilde juist dan op stap et cetera. Ik denk dat dit sowieso niet de vrouw van mijn dromen was, maar dat we zo duidelijk in een verschillende levensfase zaten brak ons op. Zij voelde zich schuldig in het weekend als ze geen fut had om iets te doen of als ze moest studeren en ik voelde me schuldig als ik in het weekend een beetje doordramde om wel wat te gaan doen.
* Heel stom, maar pas bij de vierde date/afspraak/ontmoeting kwamen we pas achter elkaars leeftijd. Ik had haar vier jaar ouder ingeschat - bijna klaar met studeren - en zij had mij vier jaar jonger ingeschat - net begonnen met werken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefde en het leeftijdsverschil keepdreaming | 2 | 14-03-2010 18:13 | |