Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Over de seks met mijn partner heb ik het niet vaak en ook niet gedetailleerd. Ik wil best nog wel toegeven dat ik bijv. niet zo nodig anaal vernederd hoef te worden, maar hoe het er verder aan toegaat in bed laat ik me niet echt over uit. Buiten een relatie had ik wel de neiging om er vaker/gedetailleerder over te spreken met vrienden. Wanneer ik een keer seks heb met iemand anders dan mijn partner (jullie kunnen vast allemaal wel een voorbeeld hiervan bedenken ![]() En oh ja, ik vind het wel grappig om vrienden een beetje uit te dagen/te verleiden zelf details te vertellen, en dat lukt vaak ook nog wel redelijk ![]() |
![]() |
|
Ik heb het met sommige mensen wel eens vrij gedetailleerd over seks, maar meestal is dat omdat ze daar zelf behoefte aan hebben/nieuwsgierig naar zijn. Komt niet zovaak voor, overigens. En verder heb ik het met echte goede vriendinnen wel eens over algemene seksdingen, zoals welk standje leuk is of iets wat je vriend doet zodat je hem wilt bespringen, ofzo. Dat gaat er overigens hetzelfde als dat we het over schoenen ofzo hebben
![]()
|
Ik ben niet heel gedetailleerd in verhalen, niemand vraagt me er ook ooit naar, dat scheelt al een hele hoop
![]() Ik vind alleen de verhalen van mijn zus leuk, omdat zij van die bizarre shit meemaakt. Maar dan nog hoef ik niet alle details over handelingen en/of standjes.
||
Citaat:
Ik heb geen (goede) vrienden, dus ik bespreek zelf niks.
|
![]() |
Het verschilt per vriend of vriendin. Met een paar bespreek ik alles, tot in detail, en weet ik ook de details van hun seksleven, maar met de meeste vrienden heel oppervlakkig. Als single had ik het er meer over geloof ik, of in ieder geval met meer mensen.
|
Verwijderd
|
Jahoor, wij praten daar wel open over. Altijd wel grappig om te weten wat anderen normaal vinden qua hoe vaak etc.
![]() ![]() |
![]() |
|
|