Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2015, 17:23
drozax
drozax is offline
Hey iedereen, ik heb een soort van probleem omdat ik iets niet snap.

Er is dus een meisje waar ik vanaf dag een al goed mee kan vinden en een hele goeie klik mee heb. Op een dag gingen we zwemmen en was ze me erg aan het uitdagen om der in water te gooien. Ik ging hier aardig in mee want vond best leuk, aan het einde van de dag realiseerde me ik me dat we best wel aan het flirten waren met zijn 2e. Toen dacht ik ook dat dit misschien wat kon worden.
Op app praten we ook veel met elkaar alleen toen werd het een beetje ingewikkeld voor mijn hoofd haha. Ze had laatst ergens een sportwedstrijd en was in de buurt dus ging ernaar toe (helaas hopeloos verdwaalt en nooit aangekomen), toen sprak ik met haar erover op app en ze was helemaal blij en vond super lief dat ik wou komen en vond het jammer dat ik het niet gered had. Toen dacht ik dit gaat de goeie kant op maar het werd alleen lastiger dus.
Later spraken we elkaar vaak maar het aparte is dat ze soms midden in een goed gesprek stopt of voor dagen niet reageert en daarna weer heel gezellig met mij verder praat. Ook vroeg ik haar of ze zin had wat te gaan doen in adam omdat ik daar veel ben voor school en zei er naast woont, hierop reageerde zei met dat het wel kon en dat ze aan zou geven als ze in adam was of er naar toe zou gaan.
Aan de ene kant heb ik dus het idee dat ze me wel mag na het zwemmen en manier van praten maar aan de andere kant twijfel ik er over door dat antwoord en haar gedrag op app. Dus ik snap er helemaal niks meer van zullen we maar zo stellen dus dacht misschien weten jullie iets. Oja btw ze is heel erg op haar zelf en verlegen ik dacht misschien ligt het hier aan want wat doe je als je altijd op je zelf bent geweest en een jongen probeert dicht bij te komen?

Alvast bedankt voor het lezen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2015, 00:08
Scrimble
Scrimble is offline
Is lastig te zeggen nog. Meisjes/vrouwen zijn vaker politiek correct in hun handelen en willen iemand vaak niet kwetsen.

Ik zou als ik jou was, sowieso iets concreets afspreken. Als iemand tegen me zegt kom een keer chillen in Amsterdam, dan had ik ook hetzelfde geantwoord als wat zij naar jou zegt.

Je kan beter gewoon een datum/tijdstip prikken, kan ze niet dan zegt ze hetzelf. Kan ze bijna nooit, trek je conclusies.

Overigens kunnen sommige meiden makkelijk in de omgang zijn, maar bedoelen ze daar verder niks mee behalve vriendschappelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2015, 18:40
drozax
drozax is offline
bedankt voor je antwoord scrimble.

ik heb haar dus gevraagd of ze vrijdag iets te doen had, tot mijn verbazing deed ze er 2 dagen over hem het bericht te lezen en te reageren. helaas kon ze niet want ze ging iets doen met een vriendin.

daarna heb ik haar gevraagd of ze volgende week ergens tijd had maar daar heb ik nu nog geen reactie op.

ook zie ik het nu toch allemaal een beetje slecht in.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 20:32
bartus
bartus is offline
Als ze jou ziet zitten/leuk vindt laat ze jou geen 2 dagen wachten en als ze met een vriendin heeft afgesproken zegt ze dat (in principe, hoeft niet altijd) af voor jou.

Ik zou nog even afwachten en hoor graag van je wat er uit is gekomen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2015, 14:12
drozax
drozax is offline
Ben ik helemaal met je eens bartus ik vond het ook erg bijzonder dat ze 2 dagen niks zei.

Het gekke is nu alleen dat we nu gewoon weer normaal praten en super leuke gesprekken hebben waarin zij ook geïnteresseerd naar mij is en zelf gesprekken begint (zegt dit natuurlijk niets). Zelf begin ik er langzaam een beetje gek van te worden omdat het me maar niet duidelijk wordt, nou zou ik het haar idd kunnen vragen wat ze wil maar dat vindt ik ook meteen zo offensief.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 19:38
drozax
drozax is offline
Effe een update voor de geïnteresseerde.

Ze heeft netjes gereageerd en excuses aangeboden (beetje overhaast van mij). Nadat ze dus niet reageerde hebben we zo'n beetje 24/7 gesproken, nu is er zaterdag een wielerevenement bij mij om de hoek en vroeg ze aan mij of ik er toevallig ook was omdat het dichtbij voor mij was en omdat ze aangaf dat zij er ook is. Toen ik aangaf dat ik er dan ook was gaf ze aan dat ze dit wel leuk vond. Dit laat me dus een beetje achter met twijfels, maar misschien kijken jullie hier helemaal anders tegen aan.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 20:45
bierkoning
bierkoning is offline
Niet teveel nadenken. Heengaan dus! Heb een leuke dag samen. Dan komt de rest vanzelf wel.
Reageren

Regels voor berichten