Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
maximaal 2 topics per dag, ff het announcement lezen ajb
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (19-11-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Het is ook 3 x niks, het gedicht.
Maar neemt niet weg dat het voor jou een goede uitlaatklep is geweest je gevoelens te uiten. Dus voor jou heeft dit gedicht geholpen voor verwerking van het proces en voor ons voegt het niks toe, omdat het zo ontiegelijk bar slecht is.
||
Citaat:
Anne
|
als je niet tegen kritiek kan en verwacht dat iedereen hier maar altijd alleen maar positief is over je gedichten moet je inderdaad hier niks meer posten...
kun je daar allemaal wel tegen, dan is dit een geweldig forum waar je nog iets van leert ook! X
|
bovendien is het op zich een best mooi gedicht, maar het is gewoon zonde dat de rijm het zo onnatuurlijk maakt en de zinnen zolang zijn, daardoor is het heel moeilijk om het lopend en kloppend te krijgen...
misschien helpt het om als je een gedicht schrijft om het dan een keer hardop of iig in je gedachten hardop te lezen, dan zie/hoor je zelf ook of het klopt... X
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Kanker' KaatW | 1 | 29-08-2013 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezocht:Mensen Die Kanker Hebben(Gehad)of mensen kennen met kanker! *Finding*Niki* | 13 | 17-02-2004 01:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nationale kanker test G.T.C. | 25 | 11-03-2003 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met kanker (of kent mensen die het hebben? ping | 8 | 30-11-2002 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 11:14 |