Advertentie | |
|
![]() |
|
Jouw vriendin voelt niet wat jij voelt, dus zij heeft makkelijk praten. Natuurlijk stel je je niet aan. Als je je rot voelt, dan is dat zo. En dan heb je alle recht om daar met iemand zoals de vertrouwenspersoon over te praten.
|
![]() |
Ik heb mijn vriendin gesproken ze zei,
ik geef je 2 opties 1. Je houd je mond over alles 2. Je verteld alles lekker aan iemand anders als je je daar "beter" door voelt maar wij zijn geen vrienden meer. waarop ik antwoorden: 1.als ik naar iemand zou gaan en diegene verteld dat door dan is dat inderdaad k*t 2. Als jij zegt dat jij jezelf onder controle hebt en jezelf niet meer pijn doet/snijt dan kies ik voor optie 1 (dus me mond houden) Dus heb jij jezelf onder controle ? (Ik hoe alleen een simpele ja of nee) Waarop zei antwoord Ik wil er niet over praten dus nee..... Ik heb geen idee wat ik moet doen.... help!!! |
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
me vriendin die zelfmoord overweegt. Snijt zichzelf ook.... Ze liep gister huilend de klas uit om iets waar ze het niet over wil hebben. Ook zei ze gister dat ze niet meer verder wilde. Ik heb nu een bericht naar me mentor gestuurd voor een gesprek. Ik stress me er echt heel erg aan. Het spookt heel de tijd door mijn hoofd. Help! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat vervelend voor je! Weet je ook waarom ze zichzelf pijn wil doen en dood wil? Misschien kun je daar met haar over praten dat daar haar ei over kwijt kan. Niet dat je dan direct een oplossing voor haar kunt bedenken maar misschien is het voor haar wel prettig om even haar verhaal kwijt te kunnen.
Je kunt haar ook proberen uit te leggen waarom jij het zo erg vindt dat ze zichzelf pijn doet en dat jij het heel erg zou vinden als ze dood zou gaan en hoopt dat ze het nooit zal doen omdat je er dan zelf aan onder door zou gaan. Wel ontzettend goed dat je zelf ook er even met iemand over gaat praten! Mocht je er een keertje over willen praten, dan mag je me ook altijd pm-en! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zelfmoord Negrotiator | 162 | 04-01-2004 14:59 | |
Psychologie |
Opmerkingen/grapjes over zelfmoord raken me... ~~dolce~~ | 42 | 27-06-2003 21:17 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Psychologie |
Zelfmoord als je op je best bent.. Verwijderd | 16 | 23-08-2002 17:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is zelfmoord zwak??? TMLWKY | 49 | 12-08-2002 14:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
zelfmoord is in vandaag Buzzzfuzzz.vs | 7 | 26-07-2002 14:00 |