Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 07:09
Herrie
Herrie is offline
Ik heb via internet een heel erg leuk meisje uit Kroatië ontmoet

We hebben uren en uren zitten chatten, sms-en, praten via de telefoon.

Alles klikt gewoon super, zelfde interesses, denkbeelden, muziekkeus, beiden erg gevoelig.

Ik weet dat dit gek klinkt en misschien heel erg naïef is, maar ik heb echt sterke gevoelens voor haar. Ik ben gewoon verliefd op iemand die ik nog nooit in real-life heb gezien.

Ze weet van mijn gevoelens voor haar, maar ze heeft zo haar twijfels over mijn oprechtheid van mijn gevoelens.

Ik kan dit heel goed begrijpen, want iedereen kan zomaar iets schrijven en ik zou dit aan tig meiden kunnen schrijven, maar zo zit ik niet in elkaar.

We hadden afgesproken dat ik volgende week naar Kroatië zou komen om haar te ontmoeten, maar ze begint nu terug te krabbelen, terwijl alles al geregeld is (trein+hotel e.d.). Ik vermoed dat zij bang is voor hetgeen dat gaat gebeuren. Ze denkt dat ik misschien een heel gemeen spelletje met haar speel (wat natuurlijk mogelijk zou zijn), maar zo zit ik niet in elkaar.

Nu wil zij een bewijs dat mijn gevoelens voor haar oprecht zijn.

Ik kan die reactie van haar kant heel goed begrijpen, maar ik zou echt niet weten hoe ik dit aan haar zou moeten bewijzen.

Ze zegt dat als ik mijn hart volg ik het wel weet.

Ik heb 3 dagen lopen piekeren over wat ze bedoelt, maar ik zou het echt niet weten.

Het enigste wat ze er over los wil laten is: "Liefde kan je niet kopen met cadeaus, het zijn de kleine dingen die iemand blij kunnen maken"

Kan iemand mij helpen? Ik wil haar niet kwijt raken.

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 07:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2002, 07:53
Verwijderd
Meisjes zijn vaag Vooral als je niet helemaal vertrouwen, heb je een groot probleem

"Liefde kan je niet kopen met cadeaus, het zijn de kleine dingen die iemand blij kunnen maken"

Oh mijn goden dit is een standaardzin, maar wat zij eronder verstaat, is maar zo de vraag. Het domme is alleen dat JIJ het waarschijnlijk wel hoort te weten .. gewoon uit hetgene waar jullie de hele tijd over schreven.

Wat vindt zij bijvoorbeeld echt leuk? Wat lijkt haar leuk te doen als je daar komt? Wat vindt zij romantisch? Wat laat haar hart sneller kloppen?

Brainstormen hier

De antwoorden daarop zijn de dingen die ze wil horen I guess en anders zou ik het ook niet weten :/

Succes ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:08
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
[B]Meisjes zijn vaag Vooral als je niet helemaal vertrouwen, heb je een groot probleem

Wat vindt zij bijvoorbeeld echt leuk? Wat lijkt haar leuk te doen als je daar komt? Wat vindt zij romantisch? Wat laat haar hart sneller kloppen?
Ze houdt ontzettend veel van muziek en is heel erg romantisch. Ze houdt ervan als iemand open en eerlijk is en 100% zichzelf is.

Ik heb haar ook al een aantal dingen voorgesteld om te gaan doen (Met z'n 2en uit eten, biosje pakken, nachtwandeling op het strand, gewoon praten over gevoelens e.d., samen een duet zingen, omdat ze veel van zingen houdt e.d.), maar dit blijkt niet genoeg voor haar, ze wil me blijkbaar niet geloven.

Ik heb haar vorige week na een ruzietje (naja, meer een misverstand in de communicatie) een teddybeer gestuurd met 3 rozen, dat vindt ze allemaal heel lief enzo, maar toch is ze terughoudend.

Het lijkt af en toe wel, of ze alleen de slechte dingen uit mijn woorden kan halen. Ze heeft in het verleden iets heel vervelend meegemaakt, iemand die met haar gevoelens zat te spelen en haar na 3 maanden dumpte

Moet ik haar nu toch gewoon opzoeken en verassen?

Gewoon opeens bij haar op de stoep staan?

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 08:11.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:
Het lijkt af en toe wel, of ze alleen de slechte dingen uit mijn woorden kan halen.
Dat herken ik inmiddels ook ja :/

Pfff, moeilijk.

Citaat:
Moet ik haar nu toch gewoon opzoeken en verassen?

Gewoon opeens bij haar op de stoep staan?
LoL

Hmpf, lijkt je dat het leukste dan? Weet je ook zeker wanneer ze thuis is? Het is een dwaze actie, maar hij is wel

Alleen bestaat dan nog wel de kans dat ze overrompeld raakt .. ik weet niet hoe zij is. Wat verwacht je dat er zal gebeuren als je dat doet? :/
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:25
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Dat herken ik inmiddels ook ja :/

Pfff, moeilijk.

LoL

Hmpf, lijkt je dat het leukste dan? Weet je ook zeker wanneer ze thuis is? Het is een dwaze actie, maar hij is wel

Alleen bestaat dan nog wel de kans dat ze overrompeld raakt .. ik weet niet hoe zij is. Wat verwacht je dat er zal gebeuren als je dat doet? :/
Ik heb geen flauw idee, ik kan me van alles indenken. Dat ze blij is om me te zien of dat ze me niet eens wil spreken.

Ik denk dat ze een verkeerd/te negatief beeld van mij gekregen heeft via de beperkte communicatiemiddelen zoals ICQ, mail, SMS en telefoon. Ik denk dat je iemand pas echt kan leren kennen als je elkaar in real life ontmoet.

Ik heb in het verleden al te vaak meegemaakt dat ik te lang onhaalbare relaties heb nagesteefd, door het blijven geloven in waanbeelden. Dat heeft me erg veel pijn gedaan.

Dit wil ik nu voorkomen, ik ken haar nu +- 2 maanden en ik wil gewoon weten of ik gelijk heb met mijn gevoelens en niet over een jaar erachter komen dat ik in een illusie heb geleefd en dat het dan weer ontzettend veel pijn doet.

Als het nu tegen blijkt te vallen doet het natuurlijk ook pijn, maar minder dan wanneer ik haar langer zou kennen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:30
Verwijderd
Tsja, zoals zij al zegt: volg je hart :/

Lijkt me trouwens wel erg, zo'n grote afstand..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:35
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Tsja, zoals zij al zegt: volg je hart :/

Lijkt me trouwens wel erg, zo'n grote afstand..
Dat is waar, maar ik heb een druk leven (40 uur in de week werk, daarbij een deeltijdstudie HBO).

Het zou mij dus wel 'goed uitkomen', omdat ik te weinig tijd voor haar zou hebben als ze in NL zou zitten. Omdat ze nu op zo'n grote afstand zit hebben we minder de neiging om even naar elkaar toe te gaan.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:
Dat is waar, maar ik heb een druk leven (40 uur in de week werk, daarbij een deeltijdstudie HBO).

Het zou mij dus wel 'goed uitkomen', omdat ik te weinig tijd voor haar zou hebben als ze in NL zou zitten. Omdat ze nu op zo'n grote afstand zit hebben we minder de neiging om even naar elkaar toe te gaan.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
Ik hoop dat je zelf begrijpt wat je doet

Zelf werk ik ook fulltime en volg een schriftelijke HBO opleiding, maar toch blijft het vreemd. Ik dacht ook de hele tijd van "ach, zo vaak hoef ik een meisje niet te zien" .. en guess what? Ontmoet ik er eentje die ik leuk vind, kan ik niet wachten tot de volgende ontmoeting

Heb je al eens een echte relatie gehad?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:54
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik hoop dat je zelf begrijpt wat je doet

Zelf werk ik ook fulltime en volg een schriftelijke HBO opleiding, maar toch blijft het vreemd. Ik dacht ook de hele tijd van "ach, zo vaak hoef ik een meisje niet te zien" .. en guess what? Ontmoet ik er eentje die ik leuk vind, kan ik niet wachten tot de volgende ontmoeting

Heb je al eens een echte relatie gehad?
1x 4 maanden en 1x 10 maanden. Beide echte relaties.

Tuurlijk wil ik haar vaker zien, maar we hebben beiden een druk leven. Ik zou dan bijv. elke maand een lang weekend daar naartoe kunnen gaan of zij naar mij kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:58
Verwijderd
Ok

Ik vind het gewaagd om er zomaar heen te gaan, maarjah; 't is opzich wel

Ben benieuwd wat anderen erover te melden hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:16
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Ok

Ik vind het gewaagd om er zomaar heen te gaan, maarjah; 't is opzich wel

Ben benieuwd wat anderen erover te melden hebben.
Ik vind het ook gewaagd, maar woorden via ICQ, SMS en email blijven gewoon woorden.

In real life is toch alles anders, omdat je elkaar dan ziet. Nonverbale communicatie is 90% van je communicatie.

We communiceren nu in het engels en het is toch lastiger om precies uit te drukken wat je voelt in de exacte woorden. In real life zie je toch wat bepaalde dingen met de ander doen.

Ze is een beetje onzeker over zichzelf en omdat ik er volgens haar erg goed uitzie, snapt ze niet dat ik op haar val.

Ik val op zich niet op uiterlijk, ik vond haar al heel erg leuk terwijl ik nog geen foto van haar had gezien. Toen ik de foto van haar zag vond ik haar alleen nog maar leuker.(Had ze per post gestuurd). Ze kan niet echt begrijpen dat ik haar zo leuk vind terwijl ik haar nog niet in real life heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Herrie schreef:
In real life is toch alles anders, omdat je elkaar dan ziet. Nonverbale communicatie is 90% van je communicatie.
Oh zeker weten

Citaat:
Ze kan niet echt begrijpen dat ik haar zo leuk vind terwijl ik haar nog niet in real life heb gezien.
Mjah, dat begrijp ik op zich wel. Daar bestaat echter maar een enkele remedie voor
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 10:06
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:
Oh zeker weten

Mjah, dat begrijp ik op zich wel. Daar bestaat echter maar een enkele remedie voor
Idd, dus gewoon naar r toegaan en zien wat er gebeurt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:45
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
girl18 schreef:
sorry mag ik ff lachen.? Whahahaahahahhahaahhaahahahahahahahhahaha

Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:24
krystel
krystel is offline
Ik vind dit super om te lezen!! Het is idd een grote stap, maar ik denk dat het wel alles veel makkelijker maakt en ze kan meteen zien hoeveel je voor haar over hebt en dat je echt voor haar wil gaan!
Zelf zit ik misschien een beetje in de situatie van die meid van jou; iemand vind mij leuk en wil helemaal voor mij gaan maar toch houden sommige dingen mij tegen. Hij woont dan nie in Kroatie maar wel in Maastricht!! (ik omg Amersfoort)
Als mijn mening dus wil horen: Gaan!! En laten weten hoe t was....

Succes ,kus Kristel
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 16:15
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je moet je hart volgen inderdaad, en als je haar echt duidelijk wilt maken wat je van haar vind en wat voor je voelt moet je dat irl doen. Ze is gewoon super onzeker en ja tis niet niks zo'n super afstand. Ik zou er gewoon heengaan. Overtuig haar ervan en als ze terugkrabbelt zeg je op een gegeven moment gewoon ja ik zie je die en die dag daar en daar.

Doe wat je het beste lijkt!! en ik wens je er sterkte mee!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:24
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Ga gewoon naar haar toe, dat is toch 'n bewijs van je gevoelens. Ik zou het alleszins vinden, een jongen die zo ver reist om mij te zien... Good luck!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:35
Verwijderd
Vertel haar het telefoontarief, de reiskosten en de hotelkosten en dan zal ze zelf wel slim genoeg zijn om te weten dat een jongen dát niet overheeft voor een gemeen spelletje, dat kun je namelijk ook met je buurmeisje doen..

Ze moet je maar geloven hoor.. ga er anders gewoon heen en laat daar zien hoe je bent! Dan vetrouwt ze je vanzelf wel

Succes!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:24
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Vertel haar het telefoontarief, de reiskosten en de hotelkosten en dan zal ze zelf wel slim genoeg zijn om te weten dat een jongen dát niet overheeft voor een gemeen spelletje, dat kun je namelijk ook met je buurmeisje doen..

Ze moet je maar geloven hoor.. ga er anders gewoon heen en laat daar zien hoe je bent! Dan vetrouwt ze je vanzelf wel

Succes!
Ik ga morgen middag met de trein en ben er dan zaterdag om 8:55 als het goed is Dan nog de bus naar haar huis (10km schat ik )

Ik hou jullie op de hoogte
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:13
Herrie
Herrie is offline
Iemand nog tips voor een cadeau? Bos rode rozen? Of gewoon 1 mooie rode roos?

En ook iets voor r moeder?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:13
Verwijderd
Ik weet t niet natuurlijk, maar is er en (minieme) kans dat dat meisje nog niet helemaal zeker is van hara gevoelens voor jou en ze miscshien bang is voor wta komen gaat of het eigenlijk niet wil. Miscshien vindt ze je even leuk als zij jou maar is ze bang, miscshien vindt ze je minder leuk dan jij haar.
Ik hoop het beste voor je.
Ik zou persoonlijk een bos rozen helemaal te gek vinden.
Iets voor haar moeder is misschien wat te snel.
Succes
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:15
Verwijderd
En zeg wta je hart je ingeeft, meer kun je niet voor haar doen. Een DNA bewijs van liefde bestaat niet. Blijf jezelf, laat zien dat je alles voor haar over hebt dat is het blangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 23:22
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Gaat altijd langer duren dan je plant, die reis. Btw, hangt er vanaf wat gebruikelijk is in dat land waar je mee aan komt zetten als cadeau en voor wie.

Toen ik het verhaal las vond ik het heel erg overkomen alsof ze idd een beetje bang is voor een geile 50+'er met foute ideeen... (omdat ze terugkrabbelt en bewijs wil).

Langsgaan is het beste bewijs, maar dat zal ze dus zien pas als je er bent.

Suc6 iig, ik zou bloemetje meenemen, maar ook voor moeder? ... twijfelachtig, iig voor haar.
Oud 26-07-2002, 03:26
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Howlin_Mad schreef:
Gaat altijd langer duren dan je plant, die reis. Btw, hangt er vanaf wat gebruikelijk is in dat land waar je mee aan komt zetten als cadeau en voor wie.

Toen ik het verhaal las vond ik het heel erg overkomen alsof ze idd een beetje bang is voor een geile 50+'er met foute ideeen... (omdat ze terugkrabbelt en bewijs wil).

Langsgaan is het beste bewijs, maar dat zal ze dus zien pas als je er bent.

Suc6 iig, ik zou bloemetje meenemen, maar ook voor moeder? ... twijfelachtig, iig voor haar.
Vanavond/nacht nog met r zitten SMS-en. Ze is alleen zo heel erg voorzichtig omdat ze geen pijn gedaan wil worden.

Ze houdt van witte en gele rozen, dus rood valt af

Nu ff laatste spullen inpakken, vervolgens nog een half dagje werken en dan naar Kroatië

Ik heb het vermoeden dat het helemaal goed gaat komen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 07:23
Verwijderd

And keep us posted *wil weten hoe het afloopt*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2002, 07:42
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
******** schreef:

And keep us posted *wil weten hoe het afloopt*
/me ook

Dus ik houd jullie op de hoogte

Laatst gewijzigd op 26-07-2002 om 09:00.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 18:07
*reech*
*reech* is offline
kwou je nog ff heel veel succes wensen!! duim voor je!
en ben benieuwd hoe het verder gaat...maar dat lees ik nog wel,
liefs reech
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 21:41
Verwijderd
Zul je zien, komt hij daar, zij helemaal verliefd..

..knapt hij af op haar hahahaha
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 21:42
Verwijderd
Ok, das niet aardig
Ik wil je nog even heel veel succes wensen! Ga dr maar showen dat je alles bent behalve een vieze oude vent die haar pijn wil doen

grtjes
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 11:56
Herrie
Herrie is offline
K zit nu ff in een internetcafe. Ik heb een supertijd hiero

Zaterdag stond ik rond 11 uur bij haar op de stoep. Ze lag nog te slapen

Haar ma was heel aardig en ging haar dus wakker maken. Daarna de eerste echte ontmoeting. We omhelsden elkaar en ze was heel erg geschokt om me te zien.

Sindsdien hebben we elke dag met elkaar doorgebracht en zaterdagavond op mijn hotelkamer hadden we al gezoend

Ik ben echt blij dat ik deze stap genomen heb en heb er geen seconde spijt van gehad

Iedereen die me succes heeft gewenst, hartelijk bedankt!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 12:17
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Echt heel leuk om dit te horen veel plezier nog verder!!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:53
Kazanka
Kazanka is offline
Oud 03-08-2002, 15:54
Verwijderd

Soms is een beetje gekkigheid alles wat je nodig hebt the element of surprise
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:48
Marcade
Marcade is offline
Tja, nu komt het moeilijkste gedeelte; zo'n lange afstands relatie in stand houden.

Veel succes.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:31
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Iemand nog tips voor een cadeau? Bos rode rozen? Of gewoon 1 mooie rode roos?

En ook iets voor r moeder?
*wauw*

Het meisje mag boffen met iemand die zoveel moeite voor haar doet en die zo stil staat bij hetgeen hij (voor haar) doet. Ik wens jullie heel veel scuces en gewoon een hartstikke fijne tijd.
Oud 19-08-2002, 11:12
Herrie
Herrie is offline
Net terug van 3 weken vakantie (1 week Kroatië en 2 weken Tsjechië).

Ik heb de laatste week al helemaal geen teken van leven uit Kroatië gehoord Geen SMS/Mail Ze heeft nu wel een nieuw ICQ-# en mij ge-add, dus misschien dat ik vanavond opheldering krijg
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:18
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Oh het was dus toch niet zoals je verwacht had?
Jammer om dat te horen!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 19:46
Herrie
Herrie is offline
Ik heb er maandag gesproken en kreeg meteen allerlei verwijten naar m'n hoofd gesmeten.

Achter alles was ik schrijf zoekt ze iets negatiefs....

Zij schreef: Ik ga vanavond uit met m'n vrienden en heb een sexy jurk aan....

Mijn reply: Niet te sexy, anders kan je de jongens niet van je afslaan

Toen kreeg ik dus maandag het verwijt dat ik niet moest bepalen wat zij draagt.... En zo had ze nog meer verwijten. Ik heb geen zin om mijzelf elke keer te moeten verdedigen, dus heb ik er een eind aan gemaakt.

Het excuus voor een week geen teken van leven was een kapotte pc en kapotte gsm. Dan leen je toch ff een gsm van een vriend/vriendin om een sms te sturen??? En mailen kan je in een internetcafe ook en die hebben ze daar.....

Erg jammer dat het zo is gelopen....

Ik heb vorige week in Tsjechië een andere leuke meid ontmoet, dus ik denk dat ik me daar maar eens wat verder in ga verdiepen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 20:31
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik snap dat niet jij doet zoveel moeite en daar krijg je geen eens een bedankje voor
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:33
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Ik heb vorige week in Tsjechië een andere leuke meid ontmoet, dus ik denk dat ik me daar maar eens wat verder in ga verdiepen
Tip; zoek het iets dichter bij huis..
Oud 22-08-2002, 09:34
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Heu jij zet je er snel overheen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 09:45
lady_x
lady_x is offline
Herrie jij bent veel te vlug van stapel gelopen volgens mij. Je kan toch niet verliefd worden op iemand die je enkel via het net kent? En dat je dan nog naar haar toe gaat was eigenlijk allemaal verloren moeite, wel mooi van je maar niet heel realistisch!
En nu een tweede meid leren kennen in Tsjechie? Dus die ene gauw vergeten en voor de andere gaan? Er wacht je een tweede teleurstelling ben ik zeker van.
Oud 22-08-2002, 14:17
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Herrie jij bent veel te vlug van stapel gelopen volgens mij. Je kan toch niet verliefd worden op iemand die je enkel via het net kent? En dat je dan nog naar haar toe gaat was eigenlijk allemaal verloren moeite, wel mooi van je maar niet heel realistisch!
En nu een tweede meid leren kennen in Tsjechie? Dus die ene gauw vergeten en voor de andere gaan? Er wacht je een tweede teleurstelling ben ik zeker van.
Misschien wel, misschien niet. Het gaat vanaf het begin af aan in ieder geval een stukje leuker.

Ik hoef me niet telkens te verdedigen e.d. en we respecteren elkaar.

De afstand is het grootste probleem.

Taal kan ook nog wel een beetje een probleem zijn, omdat zij alleen tsjechisch wil spreken, maar m'n tsjechisch gaat hard vooruit (leer het nu net een jaar). Ik begrijp 70-80% van de normale gesprekken Ze kan wel engels en dat begint ze nu ook wel een beetje te schrijven. De hele vorige week tsjechisch praten was niet eens zo'n probleem Ik heb denk ik een keer of 8 een woordenboek nodig gehad (die ik dus vergeten was ) Maar ik heb het goed kunnen redden.

We zijn al plannen aan het maken voor volgende maand Zij komt dan waarschijnlijk een weekje hierheen

De maand daarop ga ik waarschijnlijk dan weer daar naartoe en in december ook zowieso om te wintersporten
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 14:31
Signy
Signy is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Je kan toch niet verliefd worden op iemand die je enkel via het net kent? En dat je dan nog naar haar toe gaat was eigenlijk allemaal verloren moeite, wel mooi van je maar niet heel realistisch!
Onzin.
Ik heb mijn vriendje ook leren kennen via het net, via dit forum zelfs. We hebben zeer vaak gemaild en op een gegeven moment werden verliefd op elkaar. OK, je kan niet spreken van een échte verliefdheid omdat je elkaar nog nooit hebt gezien. Maar via de mail en de telefoon kan je erg veel voor een persoon gaan voelen. En het beste is dan om elkaar te meeten. Anders blijf je met dat (ideaal)beeld van dat persoon in je hoofd zitten. Ik kreeg hem er echt niet uit hoor. Ik heb mijn vriendje dus ook gemeet en sjah, het beeld is overeind gebleven. We zijn nu morgen 5mnd samen.
Ik vind het juist goed van Herrie dat hij de stap heeft genomen om haar te zien. Hij weet nu hoe ze in elkaar steekt. Dat het allemaal verkeerd is afgelopen, is balen. Maar anders had zij in zijn hoofd blijven spoken, verliefdheid krijg er niet zo makkelijk uit.
Oud 22-08-2002, 21:40
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Signy schreef:

Onzin.
Dat jij iemand leert kennen via het net uit je omgeving en je wordt verliefd oké dat is jouw zaak maar verliefd worden op iemand uit Tsjechie kan volgens mij geen stand houden omwille van de afstand.
Oud 23-08-2002, 12:30
Signy
Signy is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Dat jij iemand leert kennen via het net uit je omgeving en je wordt verliefd oké dat is jouw zaak maar verliefd worden op iemand uit Tsjechie kan volgens mij geen stand houden omwille van de afstand.
Volgens jou ja.
En mijn vriend woont in Zeeland en ik in Noord-Holland, dus dat is ruim 3 uur reizen... Niet echt in mijn omgeving..
Oud 23-08-2002, 22:38
iMaViRuSJuH
iMaViRuSJuH is offline
zot
Reageren

Regels voor berichten