Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Pfff, moeilijk. Citaat:
![]() Hmpf, lijkt je dat het leukste dan? Weet je ook zeker wanneer ze thuis is? Het is een dwaze actie, maar hij is wel ![]() ![]() Alleen bestaat dan nog wel de kans dat ze overrompeld raakt .. ik weet niet hoe zij is. Wat verwacht je dat er zal gebeuren als je dat doet? :/ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat ze een verkeerd/te negatief beeld van mij gekregen heeft via de beperkte communicatiemiddelen zoals ICQ, mail, SMS en telefoon. Ik denk dat je iemand pas echt kan leren kennen als je elkaar in real life ontmoet. Ik heb in het verleden al te vaak meegemaakt dat ik te lang onhaalbare relaties heb nagesteefd, door het blijven geloven in waanbeelden. Dat heeft me erg veel pijn gedaan. Dit wil ik nu voorkomen, ik ken haar nu +- 2 maanden en ik wil gewoon weten of ik gelijk heb met mijn gevoelens en niet over een jaar erachter komen dat ik in een illusie heb geleefd en dat het dan weer ontzettend veel pijn doet. Als het nu tegen blijkt te vallen doet het natuurlijk ook pijn, maar minder dan wanneer ik haar langer zou kennen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het zou mij dus wel 'goed uitkomen', omdat ik te weinig tijd voor haar zou hebben als ze in NL zou zitten. Omdat ze nu op zo'n grote afstand zit hebben we minder de neiging om even naar elkaar toe te gaan. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf werk ik ook fulltime en volg een schriftelijke HBO opleiding, maar toch blijft het vreemd. Ik dacht ook de hele tijd van "ach, zo vaak hoef ik een meisje niet te zien" .. en guess what? Ontmoet ik er eentje die ik leuk vind, kan ik niet wachten tot de volgende ontmoeting ![]() Heb je al eens een echte relatie gehad? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk wil ik haar vaker zien, maar we hebben beiden een druk leven. Ik zou dan bijv. elke maand een lang weekend daar naartoe kunnen gaan of zij naar mij kunnen komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In real life is toch alles anders, omdat je elkaar dan ziet. Nonverbale communicatie is 90% van je communicatie. We communiceren nu in het engels en het is toch lastiger om precies uit te drukken wat je voelt in de exacte woorden. In real life zie je toch wat bepaalde dingen met de ander doen. Ze is een beetje onzeker over zichzelf en omdat ik er volgens haar erg goed uitzie, snapt ze niet dat ik op haar val. Ik val op zich niet op uiterlijk, ik vond haar al heel erg leuk terwijl ik nog geen foto van haar had gezien. Toen ik de foto van haar zag vond ik haar alleen nog maar leuker.(Had ze per post gestuurd). Ze kan niet echt begrijpen dat ik haar zo leuk vind terwijl ik haar nog niet in real life heb gezien. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind dit super om te lezen!! Het is idd een grote stap, maar ik denk dat het wel alles veel makkelijker maakt en ze kan meteen zien hoeveel je voor haar over hebt en dat je echt voor haar wil gaan!
Zelf zit ik misschien een beetje in de situatie van die meid van jou; iemand vind mij leuk en wil helemaal voor mij gaan maar toch houden sommige dingen mij tegen. Hij woont dan nie in Kroatie maar wel in Maastricht!! (ik omg Amersfoort) Als mijn mening dus wil horen: Gaan!! En laten weten hoe t was.... Succes ,kus Kristel |
![]() |
|
Je moet je hart volgen inderdaad, en als je haar echt duidelijk wilt maken wat je van haar vind en wat voor je voelt moet je dat irl doen. Ze is gewoon super onzeker en ja tis niet niks zo'n super afstand. Ik zou er gewoon heengaan. Overtuig haar ervan en als ze terugkrabbelt zeg je op een gegeven moment gewoon ja ik zie je die en die dag daar en daar.
Doe wat je het beste lijkt!! en ik wens je er sterkte mee! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vertel haar het telefoontarief, de reiskosten en de hotelkosten en dan zal ze zelf wel slim genoeg zijn om te weten dat een jongen dát niet overheeft voor een gemeen spelletje, dat kun je namelijk ook met je buurmeisje doen..
Ze moet je maar geloven hoor.. ga er anders gewoon heen en laat daar zien hoe je bent! Dan vetrouwt ze je vanzelf wel ![]() Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik hou jullie op de hoogte ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet t niet natuurlijk, maar is er en (minieme) kans dat dat meisje nog niet helemaal zeker is van hara gevoelens voor jou en ze miscshien bang is voor wta komen gaat of het eigenlijk niet wil. Miscshien vindt ze je even leuk als zij jou maar is ze bang, miscshien vindt ze je minder leuk dan jij haar.
Ik hoop het beste voor je. Ik zou persoonlijk een bos rozen helemaal te gek vinden. Iets voor haar moeder is misschien wat te snel. Succes |
![]() |
|
![]() |
Gaat altijd langer duren dan je plant, die reis. Btw, hangt er vanaf wat gebruikelijk is in dat land waar je mee aan komt zetten als cadeau en voor wie.
Toen ik het verhaal las vond ik het heel erg overkomen alsof ze idd een beetje bang is voor een geile 50+'er met foute ideeen... (omdat ze terugkrabbelt en bewijs wil). Langsgaan is het beste bewijs, maar dat zal ze dus zien pas als je er bent. Suc6 iig, ik zou bloemetje meenemen, maar ook voor moeder? ... twijfelachtig, iig voor haar.
||
![]() |
Citaat:
Ze houdt van witte en gele rozen, dus rood valt af ![]() Nu ff laatste spullen inpakken, vervolgens nog een half dagje werken en dan naar Kroatië ![]() Ik heb het vermoeden dat het helemaal goed gaat komen ![]() |
![]() |
|
![]() |
K zit nu ff in een internetcafe. Ik heb een supertijd hiero
![]() Zaterdag stond ik rond 11 uur bij haar op de stoep. Ze lag nog te slapen ![]() Haar ma was heel aardig en ging haar dus wakker maken. Daarna de eerste echte ontmoeting. We omhelsden elkaar en ze was heel erg geschokt om me te zien. Sindsdien hebben we elke dag met elkaar doorgebracht en zaterdagavond op mijn hotelkamer hadden we al gezoend ![]() Ik ben echt blij dat ik deze stap genomen heb en heb er geen seconde spijt van gehad ![]() Iedereen die me succes heeft gewenst, hartelijk bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
Het meisje mag boffen met iemand die zoveel moeite voor haar doet en die zo stil staat bij hetgeen hij (voor haar) doet. Ik wens jullie heel veel scuces en gewoon een hartstikke fijne tijd.
|
![]() |
Ik heb er maandag gesproken en kreeg meteen allerlei verwijten naar m'n hoofd gesmeten.
Achter alles was ik schrijf zoekt ze iets negatiefs.... Zij schreef: Ik ga vanavond uit met m'n vrienden en heb een sexy jurk aan.... Mijn reply: Niet te sexy, anders kan je de jongens niet van je afslaan ![]() Toen kreeg ik dus maandag het verwijt dat ik niet moest bepalen wat zij draagt.... En zo had ze nog meer verwijten. Ik heb geen zin om mijzelf elke keer te moeten verdedigen, dus heb ik er een eind aan gemaakt. Het excuus voor een week geen teken van leven was een kapotte pc en kapotte gsm. Dan leen je toch ff een gsm van een vriend/vriendin om een sms te sturen??? En mailen kan je in een internetcafe ook en die hebben ze daar..... Erg jammer dat het zo is gelopen.... Ik heb vorige week in Tsjechië een andere leuke meid ontmoet, dus ik denk dat ik me daar maar eens wat verder in ga verdiepen ![]() |
![]() |
|
Herrie jij bent veel te vlug van stapel gelopen volgens mij. Je kan toch niet verliefd worden op iemand die je enkel via het net kent? En dat je dan nog naar haar toe gaat was eigenlijk allemaal verloren moeite, wel mooi van je maar niet heel realistisch!
En nu een tweede meid leren kennen in Tsjechie? Dus die ene gauw vergeten en voor de andere gaan? Er wacht je een tweede teleurstelling ben ik zeker van.
||
![]() |
Citaat:
Ik hoef me niet telkens te verdedigen e.d. en we respecteren elkaar. De afstand is het grootste probleem. Taal kan ook nog wel een beetje een probleem zijn, omdat zij alleen tsjechisch wil spreken, maar m'n tsjechisch gaat hard vooruit (leer het nu net een jaar). Ik begrijp 70-80% van de normale gesprekken ![]() ![]() ![]() We zijn al plannen aan het maken voor volgende maand ![]() ![]() De maand daarop ga ik waarschijnlijk dan weer daar naartoe en in december ook zowieso om te wintersporten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mijn vriendje ook leren kennen via het net, via dit forum zelfs. We hebben zeer vaak gemaild en op een gegeven moment werden verliefd op elkaar. OK, je kan niet spreken van een échte verliefdheid omdat je elkaar nog nooit hebt gezien. Maar via de mail en de telefoon kan je erg veel voor een persoon gaan voelen. En het beste is dan om elkaar te meeten. Anders blijf je met dat (ideaal)beeld van dat persoon in je hoofd zitten. Ik kreeg hem er echt niet uit hoor. ![]() Ik vind het juist goed van Herrie dat hij de stap heeft genomen om haar te zien. Hij weet nu hoe ze in elkaar steekt. Dat het allemaal verkeerd is afgelopen, is balen. Maar anders had zij in zijn hoofd blijven spoken, verliefdheid krijg er niet zo makkelijk uit.
||
Citaat:
En mijn vriend woont in Zeeland en ik in Noord-Holland, dus dat is ruim 3 uur reizen... Niet echt in mijn omgeving..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn dramatische liefde Juana__ | 8 | 13-10-2009 12:00 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |