![]() |
|
Ten eerste maken jongens ook dat hormoon aan. In mijn ervaring worden jongens zelfs sneller verliefd/emotioneel afhankelijk dan meisjes, misschien omdat ze weinig uitlaatkleppen voor hun emoties hebben.
Maar daarnaast kun je ook gewoon afspreken dat je alleen gaat neuken en verder niks. Gekwetst raken mensen vooral van onduidelijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar seks hebben gewoon omdat je wil weten hoe het voelt (een heel normale nieuwsgierigheid wel), is voor de eerste keer niet zo'n goed idee, want dan krijg je later misschien spijt, als je wel echt verliefd wordt op iemand. Nu, iedereen doet op dat vlak wat hij of zij wil natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien zijn er genoeg mensen die juist spijt krijgen als ze ooit een leuk iemand hebben afgewezen die seks wilde. Bijvoorbeeld mannen die later verkrampen, door gebrek aan vlieguren steeds meer af gaan steken als seksueel onsuccesvol, en heel lang spijt blijven houden van die ene gemiste afslag. En meisjes gaan zich op 'n gegeven moment ook voelen als een ouwe vrijster. Seks is nou eenmaal belangrijk voor veel mensen, dus de seksuele ontwikkeling is een belangrijke stap. Betekent niet dat je moet haasten, maar afremmen is ook niet goed. Dat had zin voordat er anticonceptiemiddelen waren en je meteen moest kunnen trouwen als er iemand zwanger raakte. Dat hoeft niet meer, dus vind ik 'wacht op de ware' inmiddels slecht algemeen advies. Je moet luisteren naar jezelf, vertrouwen hebben in dat je zelf controle hebt over je leven, accepteren dat je niet van te voren zult weten waar je later spijt van zal krijgen, en vervolgens doen wat jij zelf wil. Of dat nou wel of juist geen seks is maakt verder niet uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben ook wel benieuwd naar Durians tactieken. Zoek je een FWB, Durian? Of een relatie? Of probeer je gewoon mensen te leren kennen en te kijken waar 't toe leidt?
In mijn ervaring: mannen die op zoek zijn naar iemand die ze wil ontmaagden zoeken 't vaak in de friends-with-benefits-hoek, maar vergeten daarbij helemaal dat meisjes die 'n FWB willen vooral gewoon chill willen neuken. Dus die zijn minder geneigd om iets te doen met een maagd. Bovendien zijn maagden 't vaak nog niet gewend om de focus buiten hun eigen plezier te leggen, dus stralen ze vooral uit wat ze zelf willen krijgen, niet wat ze zelf te bieden hebben. Daardoor haken ook veel mensen af. Combineer dat met een zekere wanhoop, tel er de verhoogde kans op emotionele shit bij op, en je valt al snel buiten de boot. Maar het is goed dat je 't probeert. Flirten/relaties/seks vereisen een bepaalde sociale vaardigheid, en die vaardigheid kun je oefenen. De meeste mensen zijn geen natuurtalent. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Een bepaald type meisje grijpt inderdaad regelmatig naar alcohol als excuus om seks te regelen. Het is een makkelijke manier om te ontsnappen aan het 'wie seks wil is een slet en dat is slecht'-ding, en 't geeft een handig excuus achteraf. Ik ben geen fan van zulk gedrag, maar 't is wat het is.
Maar sommige meisjes willen ook gewoon gezellig drinken met vrienden. En andere meisjes durven niet goed te dansen en drinken zich moed in. Niet iedereen die dronken is wil seks. En niet iedereen die seks wil, wil penetratieve seks. Kijk dus goed uit dat je niet iemand actief zit te overtuigen. Uitzondering op dat overtuigen zijn meisjes die denken dat 'hihihihi nee hihi ik ben heel braaf hoor ![]() ![]() Tot slot - als je drank en seks combineert, let dan ook op je eigen grenzen. Als je plezier hebt; prima! Maar als je 't niet leuk vindt dat een dronken meisje jou zomaar betast in de kroeg dan is dat ook legitiem. Je hoeft niet alles maar leuk te vinden omdat je toevallig een man bent. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Aftrekken frieslandboy | 353 | 22-07-2020 14:22 | |
Seksualiteit |
Hoe voelt het bij de jongens? SexLover | 25 | 10-03-2014 19:13 | |
Seksualiteit |
pijpen als jongen trustyboy | 52 | 23-06-2012 22:36 | |
De Kantine |
De leeuw met saaie schoenen kan de hele wereld aan! #1666 Chick Rock | 500 | 21-06-2012 09:59 | |
Seksualiteit |
hoe krijg je zo'n gevoel? manong | 29 | 24-01-2011 11:27 |