Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2015, 00:21
Nichtfall
Nichtfall is offline
Ik ben 17 jaar, en werk bij de AH. Daar werkt, op een andere afdeling, een meisje van 17, die ik sinds 4 weken leuk vindt. Ik probeer zo veel mogelijk met haar te praten, en oogcontact te hebben, maar ik wil nu wel eens een date met haar. Ik zie haar 1 a 2 keer per week, maximaal 2 uur. Niet vaak dus.!hoe kom ik erachter of ze mij ook leuk vindt, moet ik haar gewoon appen, of wat anders??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2015, 06:30
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt appen, maar waarom stel je niet voor iets te gaan eten/ drinken na het werk. Desnoods met een groepje. Dan wordt het wat gewoner om af te spreken en is het ook minder eng of vreemd om haar een keer op date te vragen.
Oud 27-10-2015, 06:43
Yannickje
Yannickje is offline
Gewoon wat met haar babbelen en doen zoals Elin3 schrijft.
Oud 27-10-2015, 08:45
Nichtfall
Nichtfall is offline
Ik zat zelf ook te denken, om aankomende zondag, dan moet ze werken, langs te gaan, en vragen of ze zaterdag tijd heeft om iets te gaan doen samen, maar hoe zeg ik dat, en wat kunnen we doen.
Ps is het niet raar om in een keer haar mee uit te vragen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 09:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
waarom stel je niet voor iets te gaan eten/ drinken na het werk. Desnoods met een groepje. Dan wordt het wat gewoner om af te spreken en is het ook minder eng of vreemd om haar een keer op date te vragen.
Oud 27-10-2015, 18:51
Nichtfall
Nichtfall is offline
Oke dat kan ik wel doen, maandagavond werken we weer de zelfde tijden, moet ik dan tijdens het werk vragen of daarna zin heeft om iets te gaan drinken, of even te wandelen ofzo. Met groep is geen optie
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 21:51
Nichtfall
Nichtfall is offline
Of moet ik voor het werk haar app'n of ze na het werk iets te doen heeft?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 22:00
colinarjen2003
colinarjen2003 is offline
Oogcontact is erg belangrijk. Via een app is het eigenlijk een beetje zonder gevoelens
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 22:17
Nichtfall
Nichtfall is offline
Als ik nou eens gewoon haar app en zeg, Hey ... Heb je morgen even tijd, vindt je het goed als we afspreken, ik moet je wat zeggen, en zeg ik liever niet over de app,
Of is dat geen goed idee
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 06:04
colinarjen2003
colinarjen2003 is offline
Dat kan wel. Maar zet er wel n smiley bij of doe het via n spraakbericht. Anders denkt ze miss dat dr wat ergs is
Met citaat reageren
Oud 28-10-2015, 06:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als ik nou eens gewoon haar app en zeg, Hey ... Heb je morgen even tijd, vindt je het goed als we afspreken, ik moet je wat zeggen, en zeg ik liever niet over de app,
Of is dat geen goed idee
Ik moet je wat zeggen? Dat klinkt al best zwaar en serieus, dat zou ik niet doen als ik jou was. Leer haar eerst buiten het werk om wat beter kennen voor je over je gevoelens begint! Te vroeg melden dat je haar zit zitten geeft vaak een ongemakkelijke situatie, terwijl ze zoiets na een paar keer afspreken ook vanzelf wel merkt. Zorg voor real life contact, leer haar beter kennen, zorg dat je het gezellig hebt met haar. Daar kom je verder mee dan met direct heel serieus over je gevoelens praten - dat schrikt eerder af.
Oud 30-10-2015, 23:46
Nichtfall
Nichtfall is offline
Ik heb besloten om nog niets te gaan doen, probeer wel zo veel mogenlijk contact met haar te hebben, iemand nog een tip om aan te geven aan haar dat ik haar leuk vindt? Veel oogcontact alleen is denk ik niet genoeg.

Ps bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 31-10-2015, 00:09
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ik heb besloten om nog niets te gaan doen, probeer wel zo veel mogenlijk contact met haar te hebben, iemand nog een tip om aan te geven aan haar dat ik haar leuk vindt? Veel oogcontact alleen is denk ik niet genoeg.

Ps bedankt voor de tips
Kerel, verman jezelf even en vraag haar nummer ofzo. Van dit gedoe ga je echt geen stap verder.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2015, 21:52
Nichtfall
Nichtfall is offline
Hoe? Wat stel je voor
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 15:09
gymgurl
gymgurl is offline
Denk eens voor jezelf na.
Met citaat reageren
Advertentie