Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2015, 08:42
EvivS
EvivS is offline
Online enquêtes. Bij mij begint het al te kriebelen als ik de woorden hoor. Hoe vaak ik al wel niet gevraagd ben om even een enquête in te vullen. Het duurt echt maar 2 minuutjes zeggen ze er dan nog altijd vrolijk bij. Nou, dat laatste is sowieso een leugen. Het duurt altijd langer, maar goed.

Het probleem wil dat ik voor mijn onderzoek voor de Fontys Hogescholen zelf een enquête wil afnemen bij mijn te onderzoeken doelgroep. Want ja, het is toch wel een hele makkelijke, efficiënte en snelle manier om achter beweegredenen van deze groep te komen. Een maar is dan wel dat de juiste mensen jouw enquête op een serieuze manier moeten invullen.

Wat vind jij?

Elke enquête begint wel met vul deze enquête in en win of vul deze enquête in en maak kans op fantastische prijzen. Ik geloof niet dat dat de enige manier is om ervoor te zorgen dat mensen jouw vragen willen beantwoorden. Er moeten wel meer factoren zijn die een rol spelen.

Hoe kun je nou als bedrijf ervoor zorgen dat jouw enquête niet verdwijnt tussen de grote bulk van online onderzoeken die er dagelijks voorbij komt? Er moet vast wel iets zijn behalve prijzen weggeven zodat mensen hem invullen. Waarom vul jij die desbetreffende enquête in?

Hoe verstuur ik zoiets?

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee? Wat is dan de beste manier om een enquête te verspreiden? Handige tips hoe ik dit probleemstuk kan aanpakken zijn zeer welkom! Ik ben heel benieuwd naar jouw redenen om een enquête in te vullen, als je dat al doet!

Mijn doelgroep zijn 18 tot en met 24 jarigen, het grootste deel wat ik nog nodig heb zijn mbo'ers en jong werkenden. Wil jij mij helpen? Vul dan even onderstaande link in, het kost je maar twee minuutjes! Oké, 5... O en je maakt kans op twee kaartjes voor de Efteling, deze worden er tien verloot! Zelf doe ik het ook nog maar even op de bekende manier!

www.thesistools.com/enquetebankieren

Alvast ontzettend bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten