Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2015, 10:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik gebruikte altijd gewoon deodorant spray maar mijn longen zijn erg gevoelig daarvoor (kan bepaalde merken al helemaal niet verdragen). In mindere periodes gebruik ik daarom liever een roller. Het nadeel daarvan vind ik dat ie heel slecht/langzaam droogt en ik lang moet wachten met aankleden en ook heb ik het idee dat ik sneller ga stinken. Tsja, daarvoor gebruik ik natuurlijk geen deodorant dus ik ben geneigd toch maar weer spray te gaan gebruiken. Wat zijn jullie ervaringen en hebben jullie tips?
Oud 21-10-2015, 11:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik gebruik ook spray, maar mijn moeder had last van overmatig transpireren en zij zweerde bij odorex dry. Een flacon met vloedstof die als anti transpirant werkt. Zij gebruikte dat verdunt met water en bracht het met een watje op schone oksels aan.

Rollers van Dr Orchanic (?) vind ik ook wel prettig in gebruik.
Oud 21-10-2015, 13:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Odorex extra dry gebruik ik idd wel eens in periodes dat ik veel zweet (oa als ik prednison slik), maar dat gebruik ik liever niet voor dagelijks.
Oud 21-10-2015, 14:42
Elin3
Elin3 is offline
Mijn moeder gebruikte dat ook verdunt, zodat het iets minder agressief is op de huid
Oud 21-10-2015, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Odorex extra dry gebruik ik idd wel eens in periodes dat ik veel zweet (oa als ik prednison slik), maar dat gebruik ik liever niet voor dagelijks.
1 of 2 keer in de week is ook voldoende als je daarnaast gewoon nog "gewone" deo gebruikt. Oksels wassen met lauw water en dan deppen met een washandje. NIET wrijven. Ook met afdrogen alleen voorzichtig deppen. Even goed laten drogen en dan ook weer voorzichtig deppen met een wattenschijfje met die Odorex Dry erop. Even met armen wijd een paar minuten laten drogen. Zo heb je minste kans op irritatie.

Ik heb als ik een keer wil afwisselen ipv Rexona Dry spray ook wel een Nivea deo stick, staat ook iets van dry op. Ook die laat ik even drogen met armen wijd. Geen last van irritatie dan en ik heb ook een zeer gevoelige huid. Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 09:39
Miekje*
Miekje* is offline
Ik gebruik thuis een roller en als ik bij Wolter ben spray. Gewoon omdat spray makkelijk is, maar ik vind het niet altijd even fijn op mijn nuchtere maag. Thuis doe ik gewoon de roller op en dan pak in intussen mijn tas in, of ik wapper even om te drogen. Kleine moeite
Mijn roller is van Nivea (pure invisible) en mijn spray van Dove (invisible dry). De roller van Nivea is wat zachter, naar mijn idee.
Oud 23-10-2015, 07:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn moeder heeft een soort deostick, werkt net als een roller maar het is een solide crème. Als een brede labello. Die is wat dekkender dan veel rollers en meteen droog.
Dove heeft zoiets geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 08:54
Verwijderd
Ik gebruik altijd gewoon een roller en heb daar eigenlijk nooit problemen mee. Ik doe het op, doe broek of rok aan, en doe dan bovenkleding aan. Die halve minuut drogen is genoeg. Een spray vind ik veel natter. Ik gebruik wisselend rexona, nivea of dove, meestal de doorzichtige.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 17:25
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik gebruik zelf nivea dry comfort of stress protect in een soort van creme stick. Voor ik die ontdekte had ik constant problemen met deo's die blijkbaar mijn oksels niet aankonden, maar die creme deos werken voor mij echt als een tiet.
Oud 31-10-2015, 19:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik gebruik zelf altijd sanex, misschien zijn er andere merken die sneller opdrogen. Het proberen waard nog wel. Nivea verdraag ik niet zo goed maar Dove of Rexona in het verleden wel.

Regels voor berichten