Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2015, 19:11
procureur
procureur is offline
Hallo,

Ik ben 16 en heb altijd gehoord dat ik knap ben en heb altijd makelijk fwb gekregen, maar dat deed ik altijd door te flirten en als ze terug flirte het dan gwn point blank te vragen om misverstanden te voorkomen. Maar mijn vraag is dus, lijkt het jullie beter om dr gwn keertje mee uit te nemen om wat te gaan eten ofzo niks speciaal gwn als we chillen en dan gwn vast pakken en zoenen (niet zo grof maar je snapt wat ik bedoel) of het gwn te vragen wat ik gewend ben want ik ben best paranoia over aanranding en toestemming krijgen dus ik hoor het graag gwn duidelijk.

Laat het me weten!

Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2015, 19:19
Mark52
Mark52 is offline
Waarom zou je iets willen veranderen als het goed gaat op deze manier?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 20:38
blaches
blaches is offline
Ik hou van mensen zoals jij, gewoon point blank straight to the point.
Je hebt ballen en dat hoort een man te hebben, als er een soort "spanning" is tussen jou en diegene gewoon ervoor gaan als jullie aan het "chillen" zijn bij jou of haar huis. Als er een beetje chemie / spanning tussen jullie zit wilt zij waarschijnlijk ook. Ze gaat je echt niet aangeven voor aanrading omdat je haar zoende?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2015, 21:55
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Ik hou van mensen zoals jij, gewoon point blank straight to the point.
Je hebt ballen en dat hoort een man te hebben, als er een soort "spanning" is tussen jou en diegene gewoon ervoor gaan als jullie aan het "chillen" zijn bij jou of haar huis. Als er een beetje chemie / spanning tussen jullie zit wilt zij waarschijnlijk ook. Ze gaat je echt niet aangeven voor aanrading omdat je haar zoende?
Hoezo hoort een man "ballen" te hebben?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 07:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou het gewoon vragen zoals je altijd al deed. Vraag je het niet, maar ga je eerst romantisch daten of spontaan zoenen, dan geef je een heel ander signaal af naar dat meisje.
Oud 13-11-2015, 15:43
procureur
procureur is offline
Citaat:
Ik zou het gewoon vragen zoals je altijd al deed. Vraag je het niet, maar ga je eerst romantisch daten of spontaan zoenen, dan geef je een heel ander signaal af naar dat meisje.
Wat voor een signaal geef ik dan af volgens jou? Dat ik meer wil dan fwb?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 17:48
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat voor een signaal geef ik dan af volgens jou? Dat ik meer wil dan fwb?
Bij dates verwacht een meisje dat je een romantische relatie wil en niet alleen een seksuele. Als ze in is voor een date heeft ze misschien wel gevoelens voor je, of hoopt ze die te ontwikkelen, en gevoelens en fwb met één verliefde deelnemer is over het algemeen niet zo'n goed plan.
Reageren

Regels voor berichten