Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2015, 13:58
Verwijderd
Hey , Ik wil misschien haar, huid en nagel pillen gaan halen. Mijn vraag is (voor de mensen die t hebben gebruikt of gebruiken) werkt dit ook echt en hoelang duurt het voordat je verschil ziet?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2015, 14:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De voedingsstoffen daarin helpen vaak wel om je huid etc. Gezonder te maken, maar er zit niets in wat je niet ook uit je (lekkerdere en goedkopere) voeding kunt halen. Dus verdiep je even in wat erin zit en in welke voeding dat ook zit en eet gewoon lekker een handje noten voor je huid en meer groente, in plaats van gekke dure pillen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2015, 14:11
Pluis
Pluis is offline
Nope, werkt voor geen meter. Dat wil zeggen: als je eigen voeding normaal gevarieerd en gezond is, dan heb je geen tekorten en heb je dus ook geen voedingssupplement nodig.
Oud 04-11-2015, 14:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zolang je geen (vitamine/mineralen)tekorten hebt, heb je zoiets niet nodig en zal het ook niet beter werken dan gewoon gezonde voeding. Als je al een tekort hebt, dan is het meestal niet voor al die dingen en in de verhouding in dat soort pillen.
Oud 04-11-2015, 14:14
Elin3
Elin3 is offline
Waar wil je het specifiek voor gebruiken? Je lichaam kan door zwakke nagels/ haren die uitvallen of een huid in slechte conditie ook bepaalde signalen afgeven. Waar ligt het probleem? Misschien kan je dan wel de oorzaak aanpakken.
Oud 04-11-2015, 20:49
Verwijderd
Me haar is nogal kort en t gaat alleen maar dood als het groeit
Met citaat reageren
Oud 04-11-2015, 21:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Me haar is nogal kort en t gaat alleen maar dood als het groeit
Je haar is sowieso dood, dus wat je zegt bedoel je vast anders

Je bedoelt dat je snel gespleten haarpunten krijgt, dat je haar kwetsbaar is of dat je haar er dof uit ziet?

Gebruik je veel styling tools op je haar (föhn, stijltang, krullers met warmte?), heb je last van stress, eet je wel voldoende (en gezond)?

Hoe verzorg je op dit moment je haar?
Oud 04-11-2015, 21:08
Verwijderd
snel gespleten, ik föhn t weleens iets van twee keer in de maand of drie, ik heb wel last van stres inderdaad, eet wel gezond en was me haar meestal drie keer per week met shampo en condisioner
Met citaat reageren
Oud 04-11-2015, 21:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
snel gespleten, ik föhn t weleens iets van twee keer in de maand of drie, ik heb wel last van stres inderdaad, eet wel gezond en was me haar meestal drie keer per week met shampo en condisioner
Wat tips:
1. Niet meer föhnen! Ook al is het niet zo vaak, het is absoluut niet goed voor je haar.
2. Vermijd stress. Ik heb een tijdje in een enorm stressvolle relatie gezeten en daardoor ging mijn haar enorm uitvallen. Niet leuk. Toen de relatie voorbij was werd mijn haar al snel weer gezonder.
3. Was je haar zo min mogelijk, probeer het terug te brengen naar twee keer per week. Dat is de eerste paar keer even een bad-hair-day wanneer je haar vettig is, maar je haar past zich snel aan. Je haar minder wassen, of wassen met alleen water is namelijk beter voor je haar.
Oud 05-11-2015, 12:24
Verwijderd
okay heel erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 05-11-2015, 16:30
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Wat tips:
1. Niet meer föhnen! Ook al is het niet zo vaak, het is absoluut niet goed voor je haar.
2. Vermijd stress. Ik heb een tijdje in een enorm stressvolle relatie gezeten en daardoor ging mijn haar enorm uitvallen. Niet leuk. Toen de relatie voorbij was werd mijn haar al snel weer gezonder.
3. Was je haar zo min mogelijk, probeer het terug te brengen naar twee keer per week. Dat is de eerste paar keer even een bad-hair-day wanneer je haar vettig is, maar je haar past zich snel aan. Je haar minder wassen, of wassen met alleen water is namelijk beter voor je haar.
Punt 3 klopt echt!

Regels voor berichten