Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Terug ontopic: Niemand kent iemand. Iedereen is bang en staat open voor nieuwe contacten. Stel je spontaan op, praat een beetje met iedereen (als je elkaar niet kent heb je zat algemene onderwerpen om over te kletsen) en maak volop gebruik van alle introductie-mogelijkheden. Het is vrij makkelijk om in kleine werkgroepjes, zoals Soulflame al uitlegt, contacten te leggen, maak je dus geen zorgen over massaliteit. Op universiteiten is het meestal toch zo dat je alleen in een gedeelte van het complex college volgt, en de faculteiten zijn vaak vrij zelfstandig en afgesloten van de rest (economie heeft weinig van doen met medicijnen bv), waardoor het al wat overzichtelijker wordt. Mijn tip: denk er niet aan, laat het over je heen komen en geniet ervan; je maakt het maar een keer mee en het is gewoon leuk. Ik was ook super zenuwachtig en ik heb echt de time of my life gehad en heb zelfs goede vrienden overgehouden aan mijn intro-periode. Dus: Doe op je leukst en have fun! ![]()
|
![]() |
kheb precies hetzelfde als jij, ik ga ook naar Maastricht, maar dan IDM (informatiedienstverlening en management) maar ik ken ook niemand.
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ben ik de enigste :(( frieslandboy | 19 | 26-08-2014 04:43 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik de enige die me zo voelt na een BREUK? kopspijker87 | 26 | 10-08-2005 15:06 | |
Psychologie |
Ben ik de enige die zo denkt? kimmetje100 | 41 | 03-10-2004 22:59 | |
Seksualiteit |
ben ik de enige? black princess | 14 | 20-05-2002 15:12 | |
Flora & Fauna |
Ben ik de enige die ooit van KORSTMOSSEN heeft gehoord?!? haai_heidi | 7 | 07-04-2002 16:19 | |
Flora & Fauna |
*Ben ik de enige?* Larah17 | 49 | 24-01-2002 16:40 |