Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2015, 08:52
Axel11
Axel11 is offline
Vertel eens wat over jezelf. Waar kom je vandaan? Wat doe je in het dagelijks leven? Wat zijn je hobby's? Hoe oud ben je?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2015, 10:00
Elin3
Elin3 is offline
Ben ik op benieuwd naar ja!
Oud 13-11-2015, 10:52
Mark52
Mark52 is offline
Ik was eigenlijk van plan om redelijk anoniem te blijven hier
Maar ik kan wel iets meer vertellen.

Amsterdam / student rechten / enkele bijbaantjes / hobby's: uitgaan, muziek, bioscoop, tekenen, koken, fitness, zwemmen.

Ik weet niet zeker of ik nu ook nog mijn leeftijd wil weggeven. Oké ik zal een indicatie geven. Ik ben jonger dan Axel, maar ouder dan Durian
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 10:54
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik was eigenlijk van plan om redelijk anoniem te blijven hier
Maar ik kan wel iets meer vertellen.

Amsterdam / student rechten / enkele bijbaantjes / hobby's: uitgaan, muziek, bioscoop, tekenen, koken, fitness, zwemmen.

Ik weet niet zeker of ik nu ook nog mijn leeftijd wil weggeven. Oké ik zal een indicatie geven. Ik ben jonger dan Axel, maar ouder dan Durian
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 10:57
Elin3
Elin3 is offline
Duidelijk
Oud 13-11-2015, 11:07
Mark52
Mark52 is offline
Ik weet eigenlijk ook niet zoveel van jullie, behalve dat Axel volgens mij jurist is en Elin3 christelijk. Dus zou leuk zijn als jullie ook iets meer zouden vertellen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 11:13
df
df is offline
Een Amsterdamse rechtenstudent. Bah
Oud 13-11-2015, 11:15
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Oud 13-11-2015, 11:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet eigenlijk ook niet zoveel van jullie, behalve dat Axel volgens mij jurist is en Elin3 christelijk. Dus zou leuk zijn als jullie ook iets meer zouden vertellen
Ik studeer Informatica & Economie aan de universiteit Leiden en over een paar weken woon ik op mezelf met kat (niet in Leiden). Mijn moeder overleed in de zomer van 2014, en sindsdien ben ik vooral druk geweest met het testament afwikkelen, oma opvangen, spullen opruimen, ons huis verkopen en (mijn vader helpen) verhuizen.

Het forum is wel fijne afleiding nu, wanneer ik meer rust heb teken, schrijf, lees en fotografeer ik meer en speel ik een beetje gitaar. En sinds september loop ik drie keer in de week hard
Oud 13-11-2015, 11:19
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Maar de vraag was of je een vriendje hebt!
Oud 13-11-2015, 11:26
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Een Amsterdamse rechtenstudent. Bah

Citaat:
Ik studeer Informatica & Economie aan de universiteit Leiden en over een paar weken woon ik op mezelf met kat (niet in Leiden). Mijn moeder overleed in de zomer van 2014, en sindsdien ben ik vooral druk geweest met het testament afwikkelen, oma opvangen, spullen opruimen, ons huis verkopen en (mijn vader helpen) verhuizen.

Het forum is wel fijne afleiding nu, wanneer ik meer rust heb teken, schrijf, lees en fotografeer ik meer en speel ik een beetje gitaar. En sinds september loop ik drie keer in de week hard
Naar om te lezen van je moeder. Dan heb je het al zwaar genoeg met het verlies en dan heb je ook nog zoveel verantwoordelijkheden. Lastig, lijkt me.

Maar leuk en spannend dat je binnenkort op jezelf gaat! Leuk om te lezen dat je tekent. En fotografeer je ook nog specifieke dingen? Of kan het vanalles zijn?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 11:38
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Naar om te lezen van je moeder. Dan heb je het al zwaar genoeg met het verlies en dan heb je ook nog zoveel verantwoordelijkheden. Lastig, lijkt me.

Maar leuk en spannend dat je binnenkort op jezelf gaat! Leuk om te lezen dat je tekent. En fotografeer je ook nog specifieke dingen? Of kan het vanalles zijn?
Ik ga nu ook naar een psycholoog omdat ik er last van begin te krijgen dat ik lange tijd onder stress heb gestaan

Fotograferen begon voor mij echt met rondjes lopen in het bos en foto's maken in de dierentuin. Fotoshoots met huisdieren vind ik heel tof, maar portretfotografie lijkt me ook heel leuk om meer mee te doen! Maar goed, veel hobby's weinig tijd
Oud 13-11-2015, 11:57
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik ga nu ook naar een psycholoog omdat ik er last van begin te krijgen dat ik lange tijd onder stress heb gestaan
Je kunt er niet alleen voor anderen zijn. Je moet jezelf niet vergeten..

Citaat:
Fotograferen begon voor mij echt met rondjes lopen in het bos en foto's maken in de dierentuin. Fotoshoots met huisdieren vind ik heel tof, maar portretfotografie lijkt me ook heel leuk om meer mee te doen! Maar goed, veel hobby's weinig tijd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je weten
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 12:09
Verwijderd
Ik ben kkoud, werk in het onderwijs als ICT'er en doe mee aan zoveel mogelijk nevenactiviteiten op personeelsgebied en onderwijsgebied, mijn hobbies zijn gratis reizen naar meestal verre landen maar Amsterdam en München en Praag zitten er ook bij. En ik hou van treinen en logistiek in het algemeen.

Verder heb ik twee katten!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 12:18
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik ben kkoud, werk in het onderwijs als ICT'er en doe mee aan zoveel mogelijk nevenactiviteiten op personeelsgebied en onderwijsgebied, mijn hobbies zijn gratis reizen naar meestal verre landen maar Amsterdam en München en Praag zitten er ook bij. En ik hou van treinen en logistiek in het algemeen.

Ondanks dat het klopt had ik jou niet snel met deze tekst geassocieerd
Oud 13-11-2015, 12:35
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:

Ik dacht, 'waarom schrijft hij dat hij kei koud is? '
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 12:44
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 13:13
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ondanks dat het klopt had ik jou niet snel met deze tekst geassocieerd
Idd, een serieuze post van deadlock, bijzonder!
Oud 13-11-2015, 13:24
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:

Nog naar leuke plekken geweest de afgelopen tijd? Aanraders?
Praag staat ook nog op mijn lijstje om te bezoeken. Schijnt heel tof te zijn.

Citaat:
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 13:28
Verwijderd
Citaat:

Bryce Canyon in Utah is misschien wel de mooiste plek waar ik ooit geweest ben. Vancouver was ook heel gaaf. Amerikaans maar toch Europees. Over een paar weken ga ik naar India. Ik zal je laten weten hoe het was.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 13:29
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Daar zijn er volgens mij toch ook wel genoeg van?
Oud 13-11-2015, 13:30
Durian
Durian is offline
Citaat:
Daar zijn er volgens mij toch ook wel genoeg van?
ik zit deadlock te fucken xx
Oud 13-11-2015, 13:31
Verwijderd
Ja, Vancouver is leuk he! Ben je ook op Vancouver Island geweest, Deadlock? niet dat je daar veel te zoeken heb voor zaken denk ik, maar misschien omdat je toch in de buurt was...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 13:32
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
#Vindieleuk!
Oud 13-11-2015, 13:34
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Bryce Canyon in Utah is misschien wel de mooiste plek waar ik ooit geweest ben. Vancouver was ook heel gaaf. Amerikaans maar toch Europees. Over een paar weken ga ik naar India. Ik zal je laten weten hoe het was.

Ziet er heel bijzonder uit inderdaad. Is goed. Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, Vancouver is leuk he! Ben je ook op Vancouver Island geweest, Deadlock? niet dat je daar veel te zoeken heb voor zaken denk ik, maar misschien omdat je toch in de buurt was...
Ik vond het allemaal helemaal mooi maar 4 dagen is wel mangs kort.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:04
-Marleen
-Marleen is offline
Vancouver Island vond ik heel leuk, maar Vancouver zelf vond ik tegenvallen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Vancouver Island vond ik heel leuk, maar Vancouver zelf vond ik tegenvallen
Ik kon me zo goed voorstellen om daar te wonen, en dat heb ik meestal niet. Het enige wat we in Vancouver hebben gedaan overigens is een fietstocht en een beetje door de stad gewandeld, want we waren daar niet echt lang. Oh en met een limousine rondgereden, omdat het kan.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:17
Koekje
Koekje is offline
Citaat:

Praag is geweldig Ik ben daar op Erasmus geweest<3
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:22
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Ik kon me zo goed voorstellen om daar te wonen, en dat heb ik meestal niet. Het enige wat we in Vancouver hebben gedaan overigens is een fietstocht en een beetje door de stad gewandeld, want we waren daar niet echt lang. Oh en met een limousine rondgereden, omdat het kan.
Ik vond dus dat er in vancouver weinig te doen was en dat met wonen op vancouver island had ik ook!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Snap ik volledig, zelfs EastVan zou ik kunnen wonen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 18:48
claret
claret is offline
Citaat:
je bent van die kant?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten