Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het forum is wel fijne afleiding nu, wanneer ik meer rust heb teken, schrijf, lees en fotografeer ik meer en speel ik een beetje gitaar. En sinds september loop ik drie keer in de week hard ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar leuk en spannend dat je binnenkort op jezelf gaat! Leuk om te lezen dat je tekent. En fotografeer je ook nog specifieke dingen? Of kan het vanalles zijn? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Fotograferen begon voor mij echt met rondjes lopen in het bos en foto's maken in de dierentuin. Fotoshoots met huisdieren vind ik heel tof, maar portretfotografie lijkt me ook heel leuk om meer mee te doen! Maar goed, veel hobby's weinig tijd ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben kkoud, werk in het onderwijs als ICT'er en doe mee aan zoveel mogelijk nevenactiviteiten op personeelsgebied en onderwijsgebied, mijn hobbies zijn gratis reizen naar meestal verre landen maar Amsterdam en München en Praag zitten er ook bij. En ik hou van treinen en logistiek in het algemeen.
Verder heb ik twee katten! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Nog naar leuke plekken geweest de afgelopen tijd? Aanraders? Praag staat ook nog op mijn lijstje om te bezoeken. Schijnt heel tof te zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het oproep tot het gebed: adhan. Toerkoe | 411 | 02-09-2012 15:13 | |
Seksualiteit |
Ben ik gevaarlijk? JetMan | 45 | 22-08-2012 15:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2 Axel11 | 99 | 24-06-2012 11:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlands zorg- en pensioenstelsel Mark52 | 60 | 22-06-2012 14:25 | |
De Kantine |
hoeveel kinderen wil jij? Mark52 | 191 | 28-08-2010 21:50 |