Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2015, 19:05
mboscholier
mboscholier is offline
Hallo,

Ik heb zojuist een ipad 1 aangeschaft en ben er echt heel blij mee maar nou kan ik de benodigde apps (o.a. word ect) niet downloaden vanwege de te lage ios software... ook geeft ie bij softwareupdates aan dat ie up to date is en dat bij ios 5.1 ... hoe kan ik dit anders updaten of waar kan ik anders word downloaden zodat ik niet mn laptop mee hoef te zuilen door school ;-) (reacties zoals: 'koop een betere' zijn overbodig want ik heb al genoeg andere belangrijke geldzorgen!)

Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg, mboscholier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2015, 09:18
freyk
freyk is offline
"koop een betere" ipad of ga op zoek naar een hardware/software-matige alternatief.
Want voor ipad 1, na versie 5.1, komen geen ios updates meer uit.

Andere oplossingen:
Je kan bijvoorbeeld met google drive gaan werken, ipv ms word.
Gebruik sites, wanneer apps niet niet meer werken.
Je vind hier op everyi.com een lijst met ios-apparaten welke ios versie ondersteunen.
Neem een Android tablet (hiermee kan je hetzelfde probleem krijgen. Maar er zijn meer oplossingen)

Laatst gewijzigd op 19-09-2015 om 09:41.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 19:30
mrAnonymous
mrAnonymous is offline
Helaas komen er geen updates meer voor iPad 1. Je had veel beter even door kunnen sparen voor een nieuwere iPad.
Oud 22-09-2015, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Ik heb zojuist een ipad 1 aangeschaft en ben er echt heel blij mee maar nou kan ik de benodigde apps (o.a. word ect) niet downloaden vanwege de te lage ios software... ook geeft ie bij softwareupdates aan dat ie up to date is en dat bij ios 5.1 ... hoe kan ik dit anders updaten of waar kan ik anders word downloaden zodat ik niet mn laptop mee hoef te zuilen door school ;-) (reacties zoals: 'koop een betere' zijn overbodig want ik heb al genoeg andere belangrijke geldzorgen!)

Alvast bedankt voor de hulp!

Mvg, mboscholier
Koop een betere. Verwacht je serieus met een vijf jaar oud apparaat die bedoeld is om iedere twee jaar te vervangen al dit soort nieuwe dingen te kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 22:00
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Die ipad kan je weggooien is niks meer waard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten