Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2015, 20:35
Keff
Keff is offline
Heb een tijdje met een meisje gewerkt, die ik erg leuk vind. Heb haar nooit mee uitgevraagd ofzo. Was dit van plan maar helaas werk ik nu andere tijden. Ik wil weer contact met haar maar heb haar nummer niet, dus ik denk misschien kan ik een gesprek starten via Facebook. Hoe begin ik zo'n gesprek?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2015, 20:38
Elin3
Elin3 is offline
Hoi?
Oud 15-11-2015, 20:44
Keff
Keff is offline
Ja ik dacht ik maak maar een andere forum aan, op die andere werd bijna niet gereageerd, maar dit is mijn probleem nu
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 20:45
Elin3
Elin3 is offline
"Hoi" is toch ook een antwoord Lijkt mij een prima manier om een gesprek te beginnen.

Vertel haar dat ze je opviel op het werk en dat je het jammer vind dat je nu niet vaak meer met haar werkt. Stel voor wat af te spreken. Zo moeilijk is het allemaal niet. Het is geen huwelijksaanzoek, denk er dus niet te veel over na
Oud 15-11-2015, 21:11
Keff
Keff is offline
Dat is te oppervlakkig om "hoi" te zeggen. Weet je niets anders?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 21:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat als je nu eens voor jezelf gaat nadenken? (Ik bedoel dit niet lullig, maar je bent 17 en als dit het meisje van de dromen is, ga er dan voor! Blijf niet eindeloos twijfelen of afwachten. Je bent geen jongetje van vijf meer en je moeder regelt geen speelafspraakjes meer voor je. Dit soort dingen zal je echt, soms met vallen en opstaan, zelf moeten leren doen.)
Oud 15-11-2015, 21:22
JamesR10
JamesR10 is offline
Dat advies wat je kreeg in dat andere topic vond ik wel een goede. Gewoon iets van "hey, ik hoorde dat je ziek was, gaat het al wat beter?" en dan kan je evt een beetje doorvragen hoe het verder gaat, of ze het druk heeft met school, sport (iets waar ze een beetje over kan praten) en dan vraag je of ze binnenkort wat samen wil drinken ofzo.

Je moet je niet zo druk maken over wat te zeggen, je moet je er simpelweg gewoon toe zetten om het gesprek aan te gaan. Die drempel over zeg maar. Je kan wel gaan zitten plannen maar het is ook hoe het op dat moment loopt. Als zij ook geinteresseerd is dan zal een gesprek starten geen probleem zijn
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 22:38
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ten eerste heb ik in je andere topic al wat ideeën gegeven, waar je overigens zelf niet meer op heb gereageerd.

Ten tweede zegt Elin3 niet dat je alleen maar "Hoi" moet zeggen en verder niets

Ten derde: doe nou gewoon eens iets.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2015, 20:03
ikxxx
ikxxx is offline
Citaat:
Ten derde: doe nou gewoon eens iets.
Ik doe dit soms, verstand op nul en praten, en als het over de meest stomme dingen is zoals dat bevoorbeeld je hond een vlindertje zit te vangen ofzo, dat maakt niet uit, zolang je maar praat! Ik ben heel slecht in praten en daarom vermijd ik het ook zo veel mogelijk maar je moet jezelf echt over de streep trekken, vraag desnoods hulp aan je vrienden voor het eerste gesprek! (ik durfde niet eens iets te typen op facebook) Je vrienden helpen je er zeker wel door!
Reageren

Regels voor berichten