Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2015, 17:58
Verwijderd
Verwijderd!

Laatst gewijzigd op 19-12-2015 om 08:11. Reden: Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2015, 18:05
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je alle gevoelens die je hier hebt opgeschreven ook voor haar op papier zetten. Schrijf haar een brief waarin je uitlegt wat er gebeurt is en waarin je vertelt dat je er val baalt. Mogelijk kan je haar zelfs vergeving vragen voor je "doorgedraaide" gedrag?

Als ze daar positief op reageert zou je altijd kunnen proberen weer langzaamaan een paar keer af te spreken.

Laatst gewijzigd op 22-11-2015 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 18:19
Merle1997
Merle1997 is offline
Ik vraag me af wat je destijds niet hebt verteld aan haar en waarom niet. Want vertrouwen is voor mij in iedergeval het belangrijkst in een relatie en als dat weg is snap ik ergens dat ze het uitmaakte. Sorry als dit hard klinkt, zo bedoel ik het niet. Ook vraag ik me af waarom je ineens zo depressief werd. Kwam dit omdat jullie zo ver van elkaar weg waren?

Wees er wel op voorbereid dat zij je misschien niet meer terug wil. Ze is niet voor niets boos op je. Maar goed, mocht je contact zoeken dan heb je het wel geprobeerd en als ze het dan niet wil kun je het misschien beter afsluiten. Het kan ook goed zijn om alles even te laten rusten en pas daarna weer contact te zoeken, dit vind ik lastig om te in te schatten aangezien ik jou en je ex niet ken. Het advies om een brief te schrijven vind ik ook een mooi idee. Want zo kun je rustig alle gevoelens op papier schrijven. Wat er verder ook gebeurd, of ze wel of niet goed erop reageert, blijf wel voorzichtig met haar en loop niet te hard van stapel.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af wat je destijds niet hebt verteld aan haar en waarom niet. Want vertrouwen is voor mij in iedergeval het belangrijkst in een relatie en als dat weg is snap ik ergens dat ze het uitmaakte. Sorry als dit hard klinkt, zo bedoel ik het niet. Ook vraag ik me af waarom je ineens zo depressief werd. Kwam dit omdat jullie zo ver van elkaar weg waren?

Wees er wel op voorbereid dat zij je misschien niet meer terug wil. Ze is niet voor niets boos op je. Maar goed, mocht je contact zoeken dan heb je het wel geprobeerd en als ze het dan niet wil kun je het misschien beter afsluiten. Het kan ook goed zijn om alles even te laten rusten en pas daarna weer contact te zoeken, dit vind ik lastig om te in te schatten aangezien ik jou en je ex niet ken. Het advies om een brief te schrijven vind ik ook een mooi idee. Want zo kun je rustig alle gevoelens op papier schrijven. Wat er verder ook gebeurd, of ze wel of niet goed erop reageert, blijf wel voorzichtig met haar en loop niet te hard van stapel.
Ik werd waarschijnlijk depressief door de afstand en dat ik haar 4/5 weken niet zou zien. En wat ik niet verteld had is dat ik me kut voelde en dat er bepaalde dingen gebeurt waren en het niet goed ging. Maar dat heb ik gezegd omdat ik niet wilde dat ze zichzelf niet goed ging voelen of terug zou komen.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2015, 20:46
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Mogelijk kan je haar zelfs verkering vragen voor je "doorgedraaide" gedrag?
Verkering? Ik denk dat je iets anders bedoelde met je verstopte hoofd, Lientje!
Oud 22-11-2015, 20:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Verkering? Ik denk dat je iets anders bedoelde met je verstopte hoofd, Lientje!
Vergeving!
Oud 22-11-2015, 20:49
bloodyb
bloodyb is offline
Dat dacht ik al popje!
Oud 24-11-2015, 18:03
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Misschien kan je alle gevoelens die je hier hebt opgeschreven ook voor haar op papier zetten. Schrijf haar een brief waarin je uitlegt wat er gebeurt is en waarin je vertelt dat je er val baalt. Mogelijk kan je haar zelfs vergeving vragen voor je "doorgedraaide" gedrag?

Als ze daar positief op reageert zou je altijd kunnen proberen weer langzaamaan een paar keer af te spreken.
Doe dit dus. Als ze daar niet of negatief op reageert, blijf haar dan niet lastig vallen. Dat komt nogal stalkerig over en heeft een tegenovergesteld effect.
Oud 24-11-2015, 18:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Hoe zorg ik er dan voor dat ze die brief krijgt en vervolgens leest?
Wat dacht je van per post laten bezorgen of zelf in haar brievenbus doen?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2015, 20:05
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Beetje moeilijk als je d'r adres niet weet omdat ze net is verhuisd
Dan stuur je een mail? Of een bericht via Facebook?
Oud 24-11-2015, 20:11
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Beetje moeilijk als je d'r adres niet weet omdat ze net is verhuisd
Je kunt ook meedenken in plaats van alleen maar beren op de weg te zien Zie de post van Elin3 hierboven.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 06:57
Merle1997
Merle1997 is offline
Citaat:
Ik werd waarschijnlijk depressief door de afstand en dat ik haar 4/5 weken niet zou zien. En wat ik niet verteld had is dat ik me kut voelde en dat er bepaalde dingen gebeurt waren en het niet goed ging. Maar dat heb ik gezegd omdat ik niet wilde dat ze zichzelf niet goed ging voelen of terug zou komen.

Hmm lastig. Maar dit is nog wel uit te leggen en zal ze achteraf nog wel begrijpen. Maar ik denk dat wat er daarna gebeurde met het haar lastigvallen en jullie andere relaties het zo lastig maakt. Haar vriendin geeft om haar dus begrijpelijk dat ze haar beschermt. Maar als dit meisje je een kans wil geven, en haar vriendin is een goede vriendin, dan zou die vriendin dat begrijpen. De vraag blijft denk ik of je nog wel een kans gaat krijgen.

Op welke manieren kun je met haar in contact komen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 23:08
Axel11
Axel11 is offline
Of e-mail, zoals ook al is voorgesteld... Door niks te proberen, gebeurt er in ieder geval niets.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten