Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Secretariaat: ja omdat de cursus voor jonge kinderen niet kan starten heb ik met de moeder van J gebeld en gezegd dat ie met de oudere kinderen mee mag doen
Ik: maar dat is wel echt een heel andere en veel moeilijkere cursus Zij: ja maar we moeten iedere leerling binnen zien te halen Ik: niet als dat de kwaliteit voor zowel het kind als de rest van de groep in de weg zit Zij: ja maar probeer toch maar een keertje, ik heb het nu al beloofd Ik: vooruit dan maar Jongetje: ik vind het leuk! Ik: ok, maar dan moet je dus ook wel soms tekst leren enzo hč, kan je dat? Moeder: ja hoor dat kan ie Ik: ok prima. We gaan nl. samen een voorstelling maken Jongetje: leuk! ... 5 weken later ... Moeder: ja ik heb ineens een rekening binnen gekregen van 3 keer zoveel cursus geld Ik: ja dat is omdat dit een jaarcursus is en die andere is 10 lessen Moeder: oh maar hij gaat echt niet een heel jaar doen hoor, dat houdt ie helemaal niet vol ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
AAAahahahahahaha ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik: 'haha deze kerst gaat echt niets goedmaken'
collega: 'haha nee haha' Ik: 'haha ik heb straks geen werk meer wat moet ik dan met mijn leven' Ik denkend: 'jobs in het onderwijs zijn er ook niet zoveel, maar dan heb ik wel de tijd om daar zeer uitgebreid naar op zoek te gaan' Ik daarna denkend: 'nu zoek ik ook al en vind ik nog niets' Ik verder denkend: 'basisonderwijs misschien? Was een tijdje een knelpuntberoep..' Ik nog verder denkend: 'haha kut ik kan niet eens zinsontleding. En hoofdrekenen is ook niet mijn sterkste punt.' Ik nog wat verder denkend: 'andere opleiding doen in dat geval? Zal ik loodgieter worden?' En in mijn atelier: Ik denkend: 'Waarom ben ik hier niet vier dagen geleden geweest?' Verder denkend: 'Die compositie klopt van geen kant. Waarom heb ik moeite met het formaat van dit papier? Nog meer denkend: 'Zijn mijn vormen niet te slap? Eigenlijk zou ik eens de hort op moeten om wat meer inspiratie op te doen voor nieuwe vormen. Vroeger was de zomervakantie daar altijd heel geschikt voor. Waarom heb ik nu zo weinig tijd? Ik wil gewoon eigenlijk liefst weer een student zijn ofzo. Wat is het werkende leven kut.' Ik denkend: 'ha, chocola.' Daarna: 'poeh, waarom heb ik nu die hele reep opgegeten? Zou ik een suikerverslaving hebben? Dat zal het zijn. Misschien moet ik afkicken.' Vervolgens: 'hoe kan ik deze zachte pasteltoon overzetten in een ets zonder Japans papier?' En: 'Ik zou echt eens achter die nieuwe zuurtank aanmoeten gaan.' En: 'Ik wil knuffelen enzo.' En: 'Blijf ik niet teveel hangen?' En: 'Die en die en die en die moet ik nog eens uitnodigen om te komen eten.' En: 'Eigenlijk wil ik deze schets uitwerken in een animatie. Wanneer ga ik dat doen? Eerst die opdracht afwerken. Daarna misschien even een paar maanden enkel daaraan werken? Muzikanten contacteren.. zouden ze dat nog willen?' En: 'Ben ik te snel tevreden misschien? Kijk ik teveel met mijn eigen bril? Hoe komt dit over?' En: 'Eigenlijk zou ik meer naar waarneming moeten tekenen om mijn oog-hand coördinatie beter te trainen. Dat zal mijn vrije tekeningen ook ten goede komen. Waarom heb ik zo weinig tijd in mijn hoofd? En: 'Ik ben echt een kluns. Mijn werk trekt op niets. Mijn hele leven is nutteloos.' En: 'Verdorie, niet zo mutsen! Gewoon doorgaan, tot het goed is! Wie weet wat er gebeurd en waar ik nog kan gaan exposeren!' En: 'Eigenlijk zou ik weer wat mensen moeten aanspreken. Waarom ben ik daar zo slecht in?' En: 'Nee, dat is geen goede lijn. Veel te geforceerd. Waarom kan ik nu niet gewoon vrij tekenen? Wat is dat eigenlijk, vrij tekenen? Waar is het gevoel?' En: 'Straks ben ik een oud vrouwtje dat een beetje frutselt op een zolderkamertje ![]() En: 'Kunnen dingen nu niet gewoon eens vanzelfsprekend gaan?' Etc ![]() |
![]() |
|
Speciaal voor zeehond23:
Ik: "Hallo, aangezien de tekst was goedgekeurd is hier het voorbereide drukwerk in 398324 formaten." Klant: "Dankjewel! Maar mag die apostrof toch weg?" Ik: "Oke." Klant: "Of nee, toch wel erbij?" Ik: "Oke." Klant: "We hebben intern overlegd en hij moet er toch weer in. Kun je ook in alle 398324 formaten het woord 'snoepjes' schuingedrukt maken zodat we kunnen kijken of dat beter staat?" Ik: "Oke." Klant: "En de apostrof er toch maar af?" Ik: "Ja, hoor. Dit gesprek kost overigens wel 50,- per uur." Klant: "O, sorry, dan is het goed zo." |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik: hoi zorgportaal ik wil graag iemand verwijzen
Zorgportaal: ik ben er niet Ik: jawel, ik klik je opnieuw aan Zorgportaal: wie was je ook al weer? Ik: *logt opnieuw in* Zorgportaal: ik ken jou niet Ik: op mijn andere werkplek ken je me wel *stuurt email* Ik: hoi Zorgportaal, verwijzen graag! Zorgportaal: oh oké, ben je Sarah? Ik: ja! Zorgportaal: jij werkt hier helemaal niet Ik: wat doe ik hier dán? Zorgportaal: hier, een formuliertje Ik: *vult formuliertje over foutmelding in* Zorgportaal: kon ik niet versturen, want ik ben er niet Ik: *maakt screenshots, stuurt op, wacht een maand* Ik: hoi Zorgportaal! Ik wil iemand verwijzen! Zorgportaal: hoi Sarah, klik hier om te verwijzen! Ik: *klik* Zorgportaal: ik ben er niet |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou die computer echt uit het raam willen smijten
![]() Maar ik heb ook regelmatig dit soort situaties Ik: Volgens mij moet hij het zo doen! Code runt Code: Haha, nee. Ik: Oh Ik: Hmm Ik: Ik ben vast ergens een punt-komma vergeten Ik: Scroll scroll scroll Ik: Ja, dat moet het zijn! Ik: Viel dat even mee Programma opnieuw runt Code: Heel goed, je was inderdaad die punt-komma vergeten. Maar ik doe het nog steeds niet hoor. Ik: Hmm okee *dingen aanpast* Code runt Code: Ha, nu heb je nog meer errors! Ik: Oké, waarom wilde ik ook al weer deze studie gaan doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Algemene schoolzaken |
het grote VAVO-topic Toet0r | 500 | 20-04-2009 12:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onderwijzer moet procederen voor verklaring van goed gedrag Kitten | 40 | 06-03-2009 12:36 | |
Werk, Geld & Recht |
Probleem met telefoon en internet Mestkever | 53 | 26-01-2007 13:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vlaams Blok weer veroordeeld voor racisme Mr.Hypert€xt | 76 | 19-11-2004 18:43 | |
Vrije tijd |
forumbazen: fuck ya'll br4m | 27 | 19-08-2003 18:24 |