![]() |
|||
Citaat:
Waar chanteert 'ie je mee? Citaat:
Ik weet wel dat voorvocht nauwelijks zaadcellen bevat, maar zodra je het gebruikt als anticonceptiemiddel gaat het heel vaak alsnog fout. Want dan trekt de jongen wel terug maar de eerste golf sperma belandt toch in/op de vagina. En soms trekt 'ie in the heat of the moment ook helemaal niet terug. Ik durf TS niet met schoon geweten te zeggen dat ze veilig is en zou het ook absoluut afraden als anticonceptiemiddel. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou ook zeker het zekere voor het onzekere nemen ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
politie hielp paar jaar terug niet bij mijn verkrachting dus heb geen vertrouwen erin |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb daar geen zin in en hij wilde sex, ik wilde het niet maar deed t zodat hij voor tijdje ophield.. nu ik me niet goed voel en ik sex had terwijl ik niet wilde en nog onveilig raakte ik helemaal in paniek kans is niet groot dat ik zwanger ben maar ben er heel bang voor |
![]() |
|
Ja, de politie is enorm onbehulpzaam bij verkrachtingen/aanrandingen. Dat wordt langzaam beter, en iedere aangifte helpt daarbij. Ook de jouwe. Maar ik snap dat 'de politie minder debiel maken' niet jouw topprioriteit is, zeker als je net onvrijwillig seks gehad hebt.
Als je wil dat ze wat actiever achter 'm aangaan helpt het om bij je aangifte rustig iets te zeggen als - "Jullie gaan er toch niks mee doen, maar ik doe aangifte zodat hij tenminste in het systeem staat." Smsjes of WhatsApp-gesprekken waaruit blijkt dat je gechanteerd wordt zullen ook helpen. Maar wat misschien beter werkt - de volgende keer kun je hem gewoon terugchanteren. Benoemen dat hij je chanteert. Zeggen dat het daarom dwang is. Zeggen dat gedwongen seks nog altijd gewoon verkrachting is. Bluffen dat je de volgende keer filmbeelden gaat maken, als bewijs. Dreigen met politie. Zeggen dat 'ie niet de enige is die kan liegen, bluffen met dat jij als slachtoffer/vrouw serieuzer genomen wordt dan hij. Dreigen dat jij ook naar zijn ouders gaat. Dreigen met dat je z'n werkgever belt als hij je niet met rust laat. Het is allemaal niet zo netjes, maar ja, dat is hij ook niet. En dan na afloop sowieso alsnog een anonieme melding maken bij de politie, he. Waarom is het eigenlijk zo erg dat 'ie leugens vertelt tegen je ouders, als je toch geen band met ze hebt? |
![]() |
|
Laat je niet misbruiken door deze jongen! Als jij geen seks met hem wil en hij dwingt je is hij je eigenlijk gewoon aan het verkrachten!
Hoe zou hij reageren als je wel zwanger van hem zou zijn (of dat alleen maar zegt)? Zou hij maken dat hij weg kwam, of je tot abortus dwingen? Het is nooit te laat om contact te verbreken! Als hij jou niet respectvol behandelt en risico's laat lopen (op SOA's en zwangerschap) is hij jouw tijd en aandacht echt niet waard!
||
![]() |
Citaat:
hopen niet zwanger te zijn, en ik ga me volgende week testen. ik ga tegen hem zo lang mogelijk zeggen over zwanger zijn en dat soort dingen, hopend dat hij normaal gaat doen. hij was zomaar veranderd en ik weet echt niet wat ik ermee moet doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga zolang mogelijk volhouden over zwanger zijn en hopen dat hij veranderd. ik ben vroeger mishandeld door me ouders, bang dat het weer gebeurd. deels is t allemaal mijn fout, heb vroeger liefde gezocht, contact met een jonge gewild en ja ik heb nu een verkeerde |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Laat het verleden niet je toekomst bepalen. Je hebt al ervaringen met een foute jongen. Extra reden dus om je niet opnieuw te laten gebruiken door een jongen. Misschien maakt hij wel makkelijker misbruik van jou omdat je geen stabiel thuis bij je ouders hebt, en daardoor kwetsbaarder bent. Je hebt een jongen nodig die je liefde kan geven op jouw voorwaarden, niet één die seks afdwingt!
||
![]() |
Citaat:
en test over 2 weken 1 en over 4 weken 1 dan moest het denk wel opgelost zijn en als niet heb ik probleem |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik geeft eerlijk toe, vind stoere jongens leuker zegmaar. maar nooit verwacht dat mensen zo erg kunnen zijn. t ergste is als ik niet op hem reageer gaat hij dreigen en toen ik gister zei dat ik bang was dat ik zwanger zou kunnen zijn, hij negeerde mij.. en in de ochtend ook.... dat is echt harteloos gewoon ik heb gewoon veel ongeluk ofzo |
![]() |
||
Citaat:
(Ik had hem denk ik al lang een knal in z'n gezicht en een trap in z'n ballen gegeven ![]()
||
Citaat:
Hij gaat overigens sowieso niet veranderen in een lieve jongen die jouw grenzen respecteert, he. Je hebt nu zijn ware aard gezien. Zorg dat 'ie je met rust laat, want 't klinkt als een recept voor nog veel ergere dingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ga hem gewoon ziek maken over zwanger zijn. meeste mannen laten dan vrouw in de steek, dan blok ik heb en klaaar.. ik kan niet weg hij chanteert mij... dat is zo moeilijk en als me ouders er achterkomen moet ik t huis zeker uit |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wil t nu voor mezelt t liefst oplossen, hopelijk dat ik snel van hem af ben.. ookal moet ik voor hem janken ofso heb soms gewoon geen hoop |
![]() |
|
En wat als jij als eerste naar je ouders stapt? Mam, pap, deze jongen is slecht voor mij, hij chanteert me. Kan hij je dan nog iets maken door naar je ouders te stappen? Ze geloven hem toch niet meer dan jou?
En wat zou hij je ouders willen vertellen?
||
![]() |
Citaat:
mijn ouders zouden me het huis uitgooien, ik zou meer problemen hebben.. dat kan ik echt niet erbij hebben mijn ouders denken dat ik maagd ben en dat soort dingen, ze weten helemaal van niks, zit zou te erg voor hun zijn ook |
![]() |
|
Zijn je ouders zwaar religieus/ is er eerwraak in het spel?
Wanneer zie jij deze jongen normaal gesproken? Waar spreken jullie af om seks te hebben? Hoe ken jij hem? En kent hij je ouders?
||
![]() |
Citaat:
ik zie hem nooit, we spreken af. ik wil nooit en hij dreigt dus heb geen keus meestal haalt hij me snachts met auto op en doen we het in de auto.. gister ging ik naar ze huis, had geen keus en t is dicht bij me school. ik weet niet hoe ik hem ken, ken hem een jaar al ofso, en hij weet niet wie me ouders zijn, maar is niet moeilijk want ik lijk best veel op hen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar denk dat hij gewoon me wijk niet in wilt rijden en alles weet. vroeger vond hij me leuk enso was t leuk en lief en opeens is t een klootzak... |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dan komt 'ie je misschien in je maag stompen zodat je een miskraam krijgt. Of hij blijft je dwingen tot seks, maar dan voortaan met condoom. Dus je kunt wel proberen 'm panisch te krijgen voor zwangerschap, maar ik zou ook kijken of er andere dingen zijn die je kan doen. Heb je studieplannen? Kun je binnenkort 't huis uit? Echt waar, je verdient beter dan dit. |
![]() |
|
Als hem wegjagen met je verhalen over baby's niet werkt, zou je dan tegen hem durven zeggen dat je naar de politie gaat? Zou dat hem afschrikken, als jij aangifte doet?
||
![]() |
Citaat:
soms zie ik wel een beetje gevoel bij hem.. misschien dat een normaal gesprek helpt over tijd. als hij niet onder invloed is dan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
t was ook eerste keer zonder.. in 2 jaar, misschien ben ik daarom zo in paniek. ik wil deze opleiding afmaken, heb nog 3 jaar. dan hbo en misschien ga ik me master afmaken. wil een goede toekomst en zekerheid hebben. en het huis ga ik voorlopig niet uit, heb geen inkomen en nergens nemen ze me aan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
bang een probeersel! XsharonX | 11 | 03-09-2005 10:30 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie, Big Bang, Atheisme en Islam... BiL@L | 36 | 15-05-2003 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Bang... sweetangel19 | 4 | 01-11-2002 19:28 | |