Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2015, 20:12
sandrakatarzyna
sandrakatarzyna is offline
ik heb 1 keer sex gehad zonder condoom en paar keer met en toen gleed hij soms weg.

mijn lichaam doet nu raar. ik heb geen honger en zit in een stressperiode

ik ben bang dat ik zwanger kan zijn..

ik heb over 13 dagen ovulatie

ik heb geen idee wat ik moet doen... , vrienden zeggen dat ik niet zwanger kan zijn.

ik heb ook gehoord dat als je denkt dat je zwanger bent dat je lichaam ook zo gaat doen..

heeft iemand tips? of iets

dankjewel
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:23
Pluis
Pluis is offline
Je kunt een zwangerschapstest doen vanaf de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden.

Verder moet je zorgen dat je vanaf nu altijd veilige seks hebt. Dus of altijd een condoom, of beginnen met de pil.
Oud 03-12-2015, 20:23
Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je seks hebt gehad zonder condoom dan kun je zwanger zijn, ja.

Wanneer was dit?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:24
Macrador
Macrador is offline
Doe een zwangerschapstest als je zeker wil zijn.
Oud 03-12-2015, 20:26
sandrakatarzyna
Citaat:
Doe een zwangerschapstest als je zeker wil zijn.
die doet t pas na 2 weken
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:27
sandrakatarzyna
Citaat:
Als je seks hebt gehad zonder condoom dan kun je zwanger zijn, ja.

Wanneer was dit?
gister en erdoor voel k me gelijk raar

en was ook in weekend dat t steeds weggleed
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:28
sandrakatarzyna
Citaat:
Je kunt een zwangerschapstest doen vanaf de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden.

Verder moet je zorgen dat je vanaf nu altijd veilige seks hebt. Dus of altijd een condoom, of beginnen met de pil.
ik was vorige week ongesteld..
en ik doe normaal altijd veilig en nu een keer niet en ben gelijk bang
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat bedoel je met wegglijden?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:45
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
gister en erdoor voel k me gelijk raar

en was ook in weekend dat t steeds weggleed
Voor het weekend ben je al te laat, maar voor gisteren kun je nog een morning-after-pil nemen. Morgenochtend meteen om 9 uur naar de drogist.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:46
sandrakatarzyna
Citaat:
Wat bedoel je met wegglijden?
die condoom gleed van ze pik
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:47
sandrakatarzyna
Citaat:
Voor het weekend ben je al te laat, maar voor gisteren kun je nog een morning-after-pil nemen. Morgenochtend meteen om 9 uur naar de drogist.
ik ben in t weekend ongesteld geweest dus is er kans dat ik zwanger kan zijn
+
hij is niet in me gekomen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van voorvocht kun je ook zwanger worden. Zelfs als het alleen een beetje bij de ingang van je kut zit. Dus ja, it counts if it's only the tip.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:50
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, kan alsnog. De kans is wel minder groot als 'ie niet klaargekomen is, maar het kan.

Dus haal die pil nou maar, doe een test als je niet ongesteld wordt en doe 't in het vervolg veilig.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:54
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom heb je 't nu eigenlijk onveilig gedaan, als je gewoonlijk wel condooms gebruikt? Was daar een reden voor?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:55
sandrakatarzyna
Citaat:
Ja, kan alsnog. De kans is wel minder groot als 'ie niet klaargekomen is, maar het kan.

Dus haal die pil nou maar, doe een test als je niet ongesteld wordt en doe 't in het vervolg veilig.
jaa oke das waar. ik zal die ding doen
ik sws zekerheid
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:58
sandrakatarzyna
Citaat:
Waarom heb je 't nu eigenlijk onveilig gedaan, als je gewoonlijk wel condooms gebruikt? Was daar een reden voor?
hij dwingt en chanteert me..
lang dom verhaal
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:59
sandrakatarzyna
Citaat:
Van voorvocht kun je ook zwanger worden. Zelfs als het alleen een beetje bij de ingang van je kut zit. Dus ja, it counts if it's only the tip.
jaa daar zat ik ook over te denken..
maar was in weekend ook ongesteld dus ben sws niet 100% vruchtbaar
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 20:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dan zou ik helemaal geen seks neer met hem hebben en naar een volwassene of de politie stappen.

Je wilt echt geen kind van iemand die jou nu al dwingt dingen te doen die je niet wil.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:00
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Van voorvocht kun je ook zwanger worden.
Citaat:
Ja, kan alsnog.
Volgens mij heeft zo'n beetje elke arts die hier rondloopt al eens gepost dat dit een fabeltje is.

Doet verder niets af aan advies gebruik condoom/pil/morning-afterpil natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:09
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
hij dwingt en chanteert me..
lang dom verhaal
Het klinkt niet dom. Het klinkt alsof hij fout bezig is.

Waar chanteert 'ie je mee?

Citaat:
Volgens mij heeft zo'n beetje elke arts die hier rondloopt al eens gepost dat dit een fabeltje is.
Hmm. Pluis? Sarah?

Ik weet wel dat voorvocht nauwelijks zaadcellen bevat, maar zodra je het gebruikt als anticonceptiemiddel gaat het heel vaak alsnog fout. Want dan trekt de jongen wel terug maar de eerste golf sperma belandt toch in/op de vagina. En soms trekt 'ie in the heat of the moment ook helemaal niet terug. Ik durf TS niet met schoon geweten te zeggen dat ze veilig is en zou het ook absoluut afraden als anticonceptiemiddel.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:11
bloodyb
bloodyb is offline
Als hij je dwingt en chanteert om seks met je te hebben is hij het doodschoppen mog niet waard. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Oud 03-12-2015, 21:12
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
zodra je het gebruikt als anticonceptiemiddel gaat het heel vaak alsnog fout. Want dan trekt de jongen wel terug maar de eerste golf sperma belandt toch in/op de vagina. En soms trekt 'ie in the heat of the moment ook helemaal niet terug.
Ja, klopt, dat was de uitleg ook hier.

Ik zou ook zeker het zekere voor het onzekere nemen ja
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:17
sandrakatarzyna
Citaat:
Dan zou ik helemaal geen seks neer met hem hebben en naar een volwassene of de politie stappen.

Je wilt echt geen kind van iemand die jou nu al dwingt dingen te doen die je niet wil.
als hij je met leugens chanteert is het moeilijk allemaal te vermijden.ik wil zoizo geen kind..

politie hielp paar jaar terug niet bij mijn verkrachting dus heb geen vertrouwen erin
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:20
sandrakatarzyna
Citaat:
Het klinkt niet dom. Het klinkt alsof hij fout bezig is.

Waar chanteert 'ie je mee?

.
hij wilt leugens tegen mijn ouders zeggen, ik en mijn ouders hebben geen band. wat elke vreemde over mij gaat zeggen mijn ouders geloven hun meer dan mij

ik heb daar geen zin in en hij wilde sex, ik wilde het niet maar deed t zodat hij voor tijdje ophield..

nu ik me niet goed voel en ik sex had terwijl ik niet wilde en nog onveilig raakte ik helemaal in paniek

kans is niet groot dat ik zwanger ben maar ben er heel bang voor
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:21
sandrakatarzyna
Citaat:
Als hij je dwingt en chanteert om seks met je te hebben is hij het doodschoppen mog niet waard. Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
ik ben bijna 18 en hij is 24...

als ik wist dat t zo'n mens was zou ik nooit contact met hem hebben gehad
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:46
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, de politie is enorm onbehulpzaam bij verkrachtingen/aanrandingen. Dat wordt langzaam beter, en iedere aangifte helpt daarbij. Ook de jouwe. Maar ik snap dat 'de politie minder debiel maken' niet jouw topprioriteit is, zeker als je net onvrijwillig seks gehad hebt.

Als je wil dat ze wat actiever achter 'm aangaan helpt het om bij je aangifte rustig iets te zeggen als - "Jullie gaan er toch niks mee doen, maar ik doe aangifte zodat hij tenminste in het systeem staat." Smsjes of WhatsApp-gesprekken waaruit blijkt dat je gechanteerd wordt zullen ook helpen.

Maar wat misschien beter werkt - de volgende keer kun je hem gewoon terugchanteren. Benoemen dat hij je chanteert. Zeggen dat het daarom dwang is. Zeggen dat gedwongen seks nog altijd gewoon verkrachting is. Bluffen dat je de volgende keer filmbeelden gaat maken, als bewijs. Dreigen met politie. Zeggen dat 'ie niet de enige is die kan liegen, bluffen met dat jij als slachtoffer/vrouw serieuzer genomen wordt dan hij. Dreigen dat jij ook naar zijn ouders gaat. Dreigen met dat je z'n werkgever belt als hij je niet met rust laat. Het is allemaal niet zo netjes, maar ja, dat is hij ook niet. En dan na afloop sowieso alsnog een anonieme melding maken bij de politie, he.

Waarom is het eigenlijk zo erg dat 'ie leugens vertelt tegen je ouders, als je toch geen band met ze hebt?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 21:46
Elin3
Elin3 is offline
Laat je niet misbruiken door deze jongen! Als jij geen seks met hem wil en hij dwingt je is hij je eigenlijk gewoon aan het verkrachten!

Hoe zou hij reageren als je wel zwanger van hem zou zijn (of dat alleen maar zegt)? Zou hij maken dat hij weg kwam, of je tot abortus dwingen?

Het is nooit te laat om contact te verbreken! Als hij jou niet respectvol behandelt en risico's laat lopen (op SOA's en zwangerschap) is hij jouw tijd en aandacht echt niet waard!
Oud 03-12-2015, 21:56
sandrakatarzyna
Citaat:
Laat je niet misbruiken door deze jongen! Als jij geen seks met hem wil en hij dwingt je is hij je eigenlijk gewoon aan het verkrachten!

Hoe zou hij reageren als je wel zwanger van hem zou zijn (of dat alleen maar zegt)? Zou hij maken dat hij weg kwam, of je tot abortus dwingen?

Het is nooit te laat om contact te verbreken! Als hij jou niet respectvol behandelt en risico's laat lopen (op SOA's en zwangerschap) is hij jouw tijd en aandacht echt niet waard!
ik wil het allemaal op een rijtje hebben voor mezelf..
hopen niet zwanger te zijn, en ik ga me volgende week testen.

ik ga tegen hem zo lang mogelijk zeggen over zwanger zijn en dat soort dingen, hopend dat hij normaal gaat doen.
hij was zomaar veranderd en ik weet echt niet wat ik ermee moet doen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:00
sandrakatarzyna
Citaat:
Ja, de politie is enorm onbehulpzaam bij verkrachtingen/aanrandingen. Dat wordt langzaam beter, en iedere aangifte helpt daarbij. Ook de jouwe. Maar ik snap dat 'de politie minder debiel maken' niet jouw topprioriteit is, zeker als je net onvrijwillig seks gehad hebt.

Als je wil dat ze wat actiever achter 'm aangaan helpt het om bij je aangifte rustig iets te zeggen als - "Jullie gaan er toch niks mee doen, maar ik doe aangifte zodat hij tenminste in het systeem staat." Smsjes of WhatsApp-gesprekken waaruit blijkt dat je gechanteerd wordt zullen ook helpen.

Maar wat misschien beter werkt - de volgende keer kun je hem gewoon terugchanteren. Benoemen dat hij je chanteert. Zeggen dat het daarom dwang is. Zeggen dat gedwongen seks nog altijd gewoon verkrachting is. Bluffen dat je de volgende keer filmbeelden gaat maken, als bewijs. Dreigen met politie. Zeggen dat 'ie niet de enige is die kan liegen, bluffen met dat jij als slachtoffer/vrouw serieuzer genomen wordt dan hij. Dreigen dat jij ook naar zijn ouders gaat. Dreigen met dat je z'n werkgever belt als hij je niet met rust laat. Het is allemaal niet zo netjes, maar ja, dat is hij ook niet. En dan na afloop sowieso alsnog een anonieme melding maken bij de politie, he.

Waarom is het eigenlijk zo erg dat 'ie leugens vertelt tegen je ouders, als je toch geen band met ze hebt?
vroeger hielp de politie me niet dus heb er geen vertrouwen in...
ik ga zolang mogelijk volhouden over zwanger zijn en hopen dat hij veranderd.

ik ben vroeger mishandeld door me ouders, bang dat het weer gebeurd.

deels is t allemaal mijn fout, heb vroeger liefde gezocht, contact met een jonge gewild
en ja ik heb nu een verkeerde
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:00
Elin3
Elin3 is offline
Hoe bedoel je dat hij veranderd is? Was hij eerst wel lief en respectvol?
Oud 03-12-2015, 22:02
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
ik wil het allemaal op een rijtje hebben voor mezelf..
hopen niet zwanger te zijn, en ik ga me volgende week testen.

ik ga tegen hem zo lang mogelijk zeggen over zwanger zijn en dat soort dingen, hopend dat hij normaal gaat doen.
hij was zomaar veranderd en ik weet echt niet wat ik ermee moet doen
Volgende week testen kan niet. Je kan pas testen vanaf 't moment dat je weer ongesteld moet worden (en het dus eventueel niet wordt, omdat zwanger).
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:03
Elin3
Elin3 is offline
Laat het verleden niet je toekomst bepalen. Je hebt al ervaringen met een foute jongen. Extra reden dus om je niet opnieuw te laten gebruiken door een jongen. Misschien maakt hij wel makkelijker misbruik van jou omdat je geen stabiel thuis bij je ouders hebt, en daardoor kwetsbaarder bent. Je hebt een jongen nodig die je liefde kan geven op jouw voorwaarden, niet één die seks afdwingt!
Oud 03-12-2015, 22:05
sandrakatarzyna
Citaat:
Volgende week testen kan niet. Je kan pas testen vanaf 't moment dat je weer ongesteld moet worden (en het dus eventueel niet wordt, omdat zwanger).
bedoelde soa test. ik ga morgen na school morning after pil innemen
en test over 2 weken 1 en over 4 weken 1

dan moest het denk wel opgelost zijn
en als niet heb ik probleem
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:06
sandrakatarzyna
Citaat:
Hoe bedoel je dat hij veranderd is? Was hij eerst wel lief en respectvol?
in het begin was hij super lief maar soms beetje handtastelijk en opdwingerig.
had geen idee dat hij zo kon zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:08
sandrakatarzyna
Citaat:
Laat het verleden niet je toekomst bepalen. Je hebt al ervaringen met een foute jongen. Extra reden dus om je niet opnieuw te laten gebruiken door een jongen. Misschien maakt hij wel makkelijker misbruik van jou omdat je geen stabiel thuis bij je ouders hebt, en daardoor kwetsbaarder bent. Je hebt een jongen nodig die je liefde kan geven op jouw voorwaarden, niet één die seks afdwingt!

ik geeft eerlijk toe, vind stoere jongens leuker zegmaar. maar nooit verwacht dat mensen zo erg kunnen zijn.
t ergste is als ik niet op hem reageer gaat hij dreigen
en toen ik gister zei dat ik bang was dat ik zwanger zou kunnen zijn, hij negeerde mij.. en in de ochtend ook.... dat is echt harteloos gewoon

ik heb gewoon veel ongeluk ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik geeft eerlijk toe, vind stoere jongens leuker zegmaar. maar nooit verwacht dat mensen zo erg kunnen zijn.
t ergste is als ik niet op hem reageer gaat hij dreigen
en toen ik gister zei dat ik bang was dat ik zwanger zou kunnen zijn, hij negeerde mij.. en in de ochtend ook.... dat is echt harteloos gewoon

ik heb gewoon veel ongeluk ofzo
Wat je overkomt is dikke pech. Dat je voor zo'n jongen valt kan je weinig aan doen. Dat je bij hem blijft is wel een keuze...

(Ik had hem denk ik al lang een knal in z'n gezicht en een trap in z'n ballen gegeven )
Oud 03-12-2015, 22:14
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
vroeger hielp de politie me niet dus heb er geen vertrouwen in...
ik ga zolang mogelijk volhouden over zwanger zijn en hopen dat hij veranderd.

ik ben vroeger mishandeld door me ouders, bang dat het weer gebeurd.

deels is t allemaal mijn fout, heb vroeger liefde gezocht, contact met een jonge gewild
en ja ik heb nu een verkeerde
Je moet de schuld niet zo bij jezelf leggen. Je werd mishandeld, wordt gechanteerd en bent nu gedwongen tot seks. Dat zijn ernstige, grote dingen. Zulk soort dingen doet niemand zichzelf aan. Hooguit weet je door je jeugd minder goed te herkennen wat gezonde liefde is, en daar moet je dan aan werken door bijvoorbeeld te praten met een psycholoog, maar als iemand er misbruik van maakt zitten zij nog steeds fout. Niet jij.

Hij gaat overigens sowieso niet veranderen in een lieve jongen die jouw grenzen respecteert, he. Je hebt nu zijn ware aard gezien. Zorg dat 'ie je met rust laat, want 't klinkt als een recept voor nog veel ergere dingen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:14
sandrakatarzyna
Citaat:
Wat je overkomt is dikke pech. Dat je voor zo'n jongen valt kan je weinig aan doen. Dat je bij hem blijft is wel een keuze...

(Ik had hem denk ik al lang een knal in z'n gezicht en een trap in z'n ballen gegeven )
hahaha jaa... kon ik dat maar doen, hij veroorzaakt dan meer problemen.
ga hem gewoon ziek maken over zwanger zijn. meeste mannen laten dan vrouw in de steek, dan blok ik heb en klaaar..

ik kan niet weg hij chanteert mij... dat is zo moeilijk en als me ouders er achterkomen moet ik t huis zeker uit
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:16
sandrakatarzyna
Citaat:
Je moet de schuld niet zo bij jezelf leggen. Je werd mishandeld, wordt gechanteerd en bent nu gedwongen tot seks. Dat zijn ernstige, grote dingen. Zulk soort dingen doet niemand zichzelf aan. Hooguit weet je door je jeugd minder goed te herkennen wat gezonde liefde is, en daar moet je dan aan werken door bijvoorbeeld te praten met een psycholoog, maar als iemand er misbruik van maakt zitten zij nog steeds fout. Niet jij.

Hij gaat overigens sowieso niet veranderen in een lieve jongen die jouw grenzen respecteert, he. Je hebt nu zijn ware aard gezien. Zorg dat 'ie je met rust laat, want 't klinkt als een recept voor nog veel ergere dingen.
ik ga heb gek maken over zwangerschap. dan laat hij me hopelijk in de steek, doen meeste van zulke mannen..

ik wil t nu voor mezelt t liefst oplossen, hopelijk dat ik snel van hem af ben..
ookal moet ik voor hem janken ofso
heb soms gewoon geen hoop
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:18
Elin3
Elin3 is offline
En wat als jij als eerste naar je ouders stapt? Mam, pap, deze jongen is slecht voor mij, hij chanteert me. Kan hij je dan nog iets maken door naar je ouders te stappen? Ze geloven hem toch niet meer dan jou?

En wat zou hij je ouders willen vertellen?
Oud 03-12-2015, 22:21
sandrakatarzyna
Citaat:
En wat als jij als eerste naar je ouders stapt? Mam, pap, deze jongen is slecht voor mij, hij chanteert me. Kan hij je dan nog iets maken door naar je ouders te stappen? Ze geloven hem toch niet meer dan jou?

En wat zou hij je ouders willen vertellen?

mijn ouders zouden me het huis uitgooien, ik zou meer problemen hebben..
dat kan ik echt niet erbij hebben

mijn ouders denken dat ik maagd ben en dat soort dingen, ze weten helemaal van niks, zit zou te erg voor hun zijn ook
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:24
Elin3
Elin3 is offline
Zijn je ouders zwaar religieus/ is er eerwraak in het spel?

Wanneer zie jij deze jongen normaal gesproken? Waar spreken jullie af om seks te hebben? Hoe ken jij hem? En kent hij je ouders?
Oud 03-12-2015, 22:28
sandrakatarzyna
Citaat:
Zijn je ouders zwaar religieus/ is er eerwraak in het spel?

Wanneer zie jij deze jongen normaal gesproken? Waar spreken jullie af om seks te hebben? Hoe ken jij hem? En kent hij je ouders?
ik heb strenge ouders... mijn moeder is heel gelovig.

ik zie hem nooit, we spreken af. ik wil nooit en hij dreigt dus heb geen keus
meestal haalt hij me snachts met auto op en doen we het in de auto.. gister ging ik naar ze huis, had geen keus en t is dicht bij me school.

ik weet niet hoe ik hem ken, ken hem een jaar al ofso, en hij weet niet wie me ouders zijn, maar is niet moeilijk want ik lijk best veel op hen
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:29
Elin3
Elin3 is offline
Dus hij weet waar jij en je ouders wonen?
Oud 03-12-2015, 22:32
sandrakatarzyna
Citaat:
Dus hij weet waar jij en je ouders wonen?
hij haalt me nooit thuis op, alleen bij centrum in de buurt. hij zegt dat hij de weg niet weet in me wijk.

maar denk dat hij gewoon me wijk niet in wilt rijden en alles weet.
vroeger vond hij me leuk enso was t leuk en lief en opeens is t een klootzak...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:34
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
ik ga heb gek maken over zwangerschap. dan laat hij me hopelijk in de steek, doen meeste van zulke mannen..

ik wil t nu voor mezelt t liefst oplossen, hopelijk dat ik snel van hem af ben..
ookal moet ik voor hem janken ofso
heb soms gewoon geen hoop
Misschien kun je liegen over dat je geen abortus wil als je zwanger raakt, ja.

Maar goed, dan komt 'ie je misschien in je maag stompen zodat je een miskraam krijgt. Of hij blijft je dwingen tot seks, maar dan voortaan met condoom. Dus je kunt wel proberen 'm panisch te krijgen voor zwangerschap, maar ik zou ook kijken of er andere dingen zijn die je kan doen. Heb je studieplannen? Kun je binnenkort 't huis uit?

Echt waar, je verdient beter dan dit.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:34
Elin3
Elin3 is offline
Als hem wegjagen met je verhalen over baby's niet werkt, zou je dan tegen hem durven zeggen dat je naar de politie gaat? Zou dat hem afschrikken, als jij aangifte doet?
Oud 03-12-2015, 22:36
sandrakatarzyna
Citaat:
Als hem wegjagen met je verhalen over baby's niet werkt, zou je dan tegen hem durven zeggen dat je naar de politie gaat? Zou dat hem afschrikken, als jij aangifte doet?
dan komt hij gelijk naar me huis..
soms zie ik wel een beetje gevoel bij hem..
misschien dat een normaal gesprek helpt over tijd.
als hij niet onder invloed is dan
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:38
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
soms zie ik wel een beetje gevoel bij hem..
Niet zoeken naar manieren om 'm menselijker te maken. Je zoekt liefde op een plek waar het niet is.

Citaat:
misschien dat een normaal gesprek helpt over tijd.
als hij niet onder invloed is dan
Lijkt me sterk.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 22:39
sandrakatarzyna
Citaat:
Misschien kun je liegen over dat je geen abortus wil als je zwanger raakt, ja.

Maar goed, dan komt 'ie je misschien in je maag stompen zodat je een miskraam krijgt. Of hij blijft je dwingen tot seks, maar dan voortaan met condoom. Dus je kunt wel proberen 'm panisch te krijgen voor zwangerschap, maar ik zou ook kijken of er andere dingen zijn die je kan doen. Heb je studieplannen? Kun je binnenkort 't huis uit?

Echt waar, je verdient beter dan dit.
awwh dankje,

t was ook eerste keer zonder.. in 2 jaar, misschien ben ik daarom zo in paniek.
ik wil deze opleiding afmaken, heb nog 3 jaar. dan hbo en misschien ga ik me master afmaken.
wil een goede toekomst en zekerheid hebben. en het huis ga ik voorlopig niet uit, heb geen inkomen en nergens nemen ze me aan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten